[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice!
    Heb die games nooit gespeeld, en ben dol op de PS3 trilogie, dus deze ga ik zeker checken!:thumbs:

2. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat je resistance 1, met 4 player split screen kan spelen, kan iemand dat aanraden, Resistance heeft me altijd al een leuke serie gekeken maar kan iemand mij vertellen of dat de split screen leuk is om te spelen met zijn 4en?

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Ok, dat is best wel verdomd awesome. :D 2 games die zo met elkaar verbonden zijn _O_

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    erg tof! Dust ziet er sowieso veel beter uit dan verwacht maar het combineren met Eve is wel erg tof gevonden. Qua uitvoering gaat het denk ik niet echt werken, je hebt echt dedicated teams etc nodig lijkt mij gezien de fees. (al is Dust free to play toch?)

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb vorig jaar 2e hands een PS3 gekocht, puur omdat ik de uncharted serie wel eens wilde spelen. Inmiddels heb ik Uncharted 1, 2 en 3 op de PS3 gespeeld en Infamous 1 en 2. Die laatste 2 vond ik overigens vetter dan Uncharted, was echt een absolute verrassing voor mij.

Maar nu staat de PS3 al weer tijdje stof te happen. Multiplatform speel ik op de 360, die vind ik in alle opzichten fijner. Komen er nog PS3 only games uit van het kaliber van de games hierboven genoemd ?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    The Last of Us. The Last Guardian (ooit, misschien). Final Fantasy Versus XIII. God of War IV (waarschijnlijk)

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    GoW is niet mijn ding. Versus ook niet denk ik. De andere twee zeggen me niks. Ff opzoeken ... Overigens heb ik het met 360 games al druk zat. ga zelfs geen DIII spelen (geen PC games meer voor mij) ...

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Teaser op de Facebook pagina van Playstation

God of War IV?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Font lijkt er wel op te wijzen

Maar eh, remind me.. op wie moet Kratos nou nog wraak gaan nemen? Dacht dat hij inmiddels iedereen wel zo'n beetje gehad had

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat ie Jezus maar in elkaar gaat rossen. :cool:

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Prequel? Trouwens what's up met al die subtitels tegenwoordig. Ascension, Revelation, Absolution, Conviction. Raak in de war, wanneer krijgen we Inception? :+

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Deception!

Mbt GoW: deeltje 3 is het enige deel wat ik heb uitgespeeld. Kratos en ik klikken niet echt geloof ik. Het is bruut, grafisch er mooi, met mythologie (zelf Grieks gehad op het gym dus herkenning is er genoeg), maar toch mist er iets in de serie....

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Niet eens voor de Vita? Had toch verwacht (ja, het was bekend dat er een GoW trailer zou komen) dat het een Vita game zou zijn.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ^Ik had er zelfs op gehoopt. =( Maar goed, nu het toch voor de PS3 is kan ik niet wachten om te zien wat ze met de set pieces/graphics hebben gedaan. _O_ Al had ik wel liever een andere mythologie gehad dan de Griekse, zoals de Noorse. Of Egypte. Of toch dit:

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er komt een One Piece game aan en de eerst vid en screens zien er goed uit :)

http://www.gamed.nl/view/96605

ik ben zelf nog maar bij Ep 15 dus eerst even verder kijken ivm spoilers, maar hier ga ik zeker de reviews van in de gaten houden.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Heb je nog 2 jaar om eindelijk bij te zijn? :+

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Hmm, tja. Alweer een GoW. Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld en had op een nieuwe IP gehoopt. Ik dacht dat Kratos onderhand wel een beetje klaar was in deel 3. Vraag mij ook af of de gameplay deze keer wel iets zal veranderen, omdat deel 3 ook meer van hetzelfde was. Wel bloed mooi, maar tegelijkertijd begon het onderhand stale te worden.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    GoW3 was voor mij pas de eerste, dus van mij mogen ze nog wel even doorgaan. :p

En ze zijn ook met een nieuwe IP bezig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina