En je maakt een mening terwijl je eens geen Vita hebt!. Wel tof dat dit voor de 3DS komt trouwens, dan zou het me eigenlijk niet verbazen als de Wii U een zelfde soort game krijgt(opvolger van New Super Mario Bros voor de Wii) zoals dat New Super Mario Bros ook voor de Wii en DS kwam.
Ik kan het toch baseren op de games die ik heb gezien? De enige Vita game die me aanspreekt is Gravity Rush.
Word, Ik heb een PS Vita en had mijn prachtige rode 3DS daarvoor verkocht. Ik heb daar ontzettend spijt van, want ik vind er eigelnijk geen fuck aan. Er lijkt ook niets echt op komst. HIj gaat dan ook in de verkoop en ik haal weer een 3DS.
Ook daar ga je spijt van krijgen. Had nou gewoon wat geld opzij gelegd om ze beide te kopen ipv ze 2 keer voor het volle pond te kopen en daarna met verlies doorverkopen. Wacht maar tot de E3, dan zou je willen dat je nog een Vita had!
Je kan dan beter wachten en een nieuwe console kopen. En tuurlijk, Dulle. Zo wachten mensen ook al jaren op goede PSP games.
Wacht, zijn die er dan niet? Juist voor jou zou de PSP wat zijn als ik zie hoeveel JRPG's daar op uitkomen. Ach, de Vita heeft 2 sticks. Kan niet misgaan!
Ja een frankenstick. Dat telt niet. Ik weet dat er veel JRPG's voor de DS zijn, maar het gaat niet om de DS. Jij zegt dat er zogenaamd geen (goede) games voor de PSP zijn. Ik heb verder niks met de PSP, dus ook geen behoefte aan om dat ding te verdedigen, maar het klopt gewoon niet wat je zegt.
Er is trouwens sinds gisterem een update voor de 3DS. Je kan nu mapjes maken.. Verder binnenkort Mario Tennis. Heb ik wel weer zin in.
Helaas is "new" super mario bros schoonvoorbeeld van Nintendo die in de oude tijd blijft hangen. Vind er werkelijk waar weinig vernieuwends aan, heb de Wii en DS versie. Moet toegeven op zich een vermakelijk spelletje.. maar waar je vroegah aan de buis gekluisterd zat had je dat hier totaal niet. En dan komt een pareltje als Rayman Origins uit... dan valt Mario opeens in het diepe. Helaas maar waar...Dit geldt ook voor heel veel Nintendo franchines. Sinds de n64 zijn ze een beetje blijven hangen (uitzonderingen daar gelaten). Heb bij het meeste het gevoel van dit heb ik gezien/gespeeld Ook bij Zelda Skyward Sword.. heb er echt moeite mee om die verder te spelen.. Op zich zit de game goed in elkaar, maar sinds Ocarina of Time is er eigenlijk weinig aan de hele formule veranderd. De gameplay, puzzels, omgeving lay-out, tegenstanders is vrijwel altijd hetzelfde gebleven. Been there done that.
Ik ben het 100% eens met je verhaal mbt Zelda (zeg al heel lang dat die serie stilstaat en hard aan vernieuwing toe is, maar dat wordt me niet vaak in dank afgenomen door de fanboys....) maar............Super Mario in 2D blijft geniaal goed, en ik heb werkelijk van begin tot eind met een big smile van beide games (zowel op de Wii als de DS dus) genoten. 3D Mario games vin dik echt niet fijn spelen, het lopen voelt imo gewoon niet goed aan, en aangezien je dat het meeste doet..... De aankondiging van Super Mario Bros 2 voor de 3DS maakt het voor mij moeilijker om er niet 1 te kopen straks.......
Haa, ik ben een fanboy, maar ben het wel met je eens Ik vind dat de serie misschien zelfs achteruit gaat.
Zonde he.. stel je voor, Zelda รก la the Elder Scrolls... maar dan wel met de typische Zelda sfeer en Nintendo magie.