[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx 4 the head's up! _O_

Is er een mogelijkheid offline te oefenen met een viper btw?
    Of moet ik dan een server huren? Wat opzich ook niet erg is, 6 tegen 6 en alleen air-maps. Nooit vervelend

Heb de laatste 2 weken bijna alleen maar op Metro 24/7 gespeeld om alle kits 1 ster te krijgen, en me Recon in close combat wat meer te oefenen.
    Nu heb ik nog 1 gekke vraag, spelen nu 99% van de Recon's met een lamp onder hun rifle, of heb ik dat ook als ik inzoom en is dat de reflectie van je lens?

Zijn er hier btw nog mensen die 's avonds gamen en mij toe willen voegen, ik kom echt battlefielders tekort in mijn lijst namelijk. Bf3 spelen zonder Squad is toch altijd minder leuk.

PS: ik vergeet dit steeds te vragen, ik heb af en toe dat alle emblemen en ribbons niet geladen worden.
    Ze blijven leeg of zijn helemaal zwart, ik heb nog steeds niet mijn dogtag kunnen wijzigen omdat die nooit fatsoenlijk geladen worden... Alleen mijn medal's doen het wel af en toe.
    Word dit nog gepatched, of heb ik zelf een probleem wellicht?

Laatst bewerkt: 26 apr 2012
  2. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Zoek de volgende server: [200% CQ] Team Pulp RANKED Battlefield 3 server
    Server van mij en Rampage maar is bijna nooit vol dus hier kan je wel op oefenen met je chopper enz.

Over die ribbons en medels, check je dit altijd na het spelen van een game of meteen als je uhm opstart?
    Ik heb namelijk best vaak als ik een aantal matches heb gedaan en daarna ga kijken bij mijn ribbons en dog tags dat ze dan niet worden geladen (had ik overigens ook al bij Bad Company 2)

3. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat wel vrij veel aan, en standby.
    Misschien ligt het daar aan, ik zal vanavond eens vlak na het opstarten proberen. Goede tip, worth a try :9 haha

Laat maar, lees nu de server titel pas goed :mad:

4. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ziet er erg vet uit en toch nog redelijk groot. Ik ben alleen bang dat je het rond vliegend puin erg snel beu bent.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vrees vooral de shotgun-mania op kleine mappen

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat is de reflectie van de lens inderdaad.

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ziet er vet uit die trailer, speel nu toch nog vooral BF en Trials.
    Hoop dat het geen shotgun feestje wordt maar erg vet denk ik!
    hopen op een normaal prijsje :)

8. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Das toch lache een shotgun feestje :9 Tactical light op je shotgun + assault class en hosse! \o/
    Ik heb zulke maps nodig om mijn score per minuut op te krikken want die is echt om te huilen.

Ik heb goed met die viper kunnen oefenen op die lege server btw.
    Kan nu eindelijk fatsoenlijk rond een enemy circelen en onder bruggen door vliegen zonder me staart te verliezen :+

Iemand hier die dit weekend een beetje samen wilt vliegen?
    De meeste vliegen te achterlijk en dan kan ik mijn TV missile bijna nooit gebruiken. Andersom hebben de meeste gunners geen flares laat staan guided missiles dus dat faalt ook vaak want ik heb meestal laser painter.

Dus als iemand chill voor me kunt vliegen, of wilt knallen als gunner hoor ik het graag. Er is vast wel iemand die nog al zijn heli upgrades wilt/moet behalen.

Ik had btw deze video gevonden voor me ECM skills. Best een goede tutorial!
    http://www.youtube.com/watch?v=fX_50yKynMA

Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De invloed van de eigen server (en de laatste patch) op de stats even mooi in beeld gebracht :+

Geen halve potjes of disconnects meer en de mogelijkheid om amerikanen met een grote boog van je server af te trappen \o/

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Geheel off topic maar ik weet niet waar ik het moet posten. Maar ik heb een chick op xbox die per se wilt dat ik haar friend request accept "flygirlerykah".

Ik weet niet hoe of wat maar zou dit een hacker kunnen zijn? Heb gezegd dat ik haar niet kende maar ze wilt blijkbaar dat ik haar accept. Misschien moet ik haar maar reporten. :+:9

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    misschien moet je gewoon 'deny friend request' doen en er verder geen aandacht aan besteden

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Wel n lekker wijf 8)

15. MurdaMert

MurdaMert The Economist

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik van mortars doet het niet of wel?(op xbox360?) ik probeer nu al zo lang de mortar te plaatsen maar zonder succes en JA ook buiten spawngebieden lukt het plaatsen niet

16. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Ze wilt heel graag van je leren, en samen oefenen \o/

17. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Laatst nog gebruik gemaakt op Wake Island van mortars. Ze gaan altijd daar op dat stukje beach liggen campen als zeehonden. lachen om te zien. na 2 keer gesniped te worden switchte ik naar mortar. ik wist er 3 te pakken in een leven.
    -
    Ik heb 2 dagen terug ofzo guide missle op mn jets unlocked. damn die zijn super nice. soms verlang ik wel naar mn heatseaker. Maar ik speel nu vooral op gulf of oman. Dan is die guide missle wel super nice. Die explosion animatie van die missle, HUGE. + het geluid ervan.
    -
    Shotgun vs Famas/AEK/PDW. schieten tegelijk. eerst hit = torso. Wie wint hier ?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat zit er in die shotgun voor rounds en wat is de afstand? :+

19. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Never Mind

Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heb ik ook... Ik probeerde tijdens rush een mortar te gebruiken en ik kon hem ook nergens neerzetten.

En met die "chick" vroeger ik me enkel af of je misschien gehackt kunt worden op één of andere manier als je iemand toevoegt. Daarom ben ik wantrouwig. :) Ik add toch niet zomaar random mensen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina