Dead Or Alive 5

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 14 sep 2011.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het was dat die wat zei, anders had ik Bayman niet herkend... Maar het ziet er echt mooi uit. Leuk om ook weer een nieuw level te zien.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Christie! 't Blijft een moordwijf en mijn favoriet. Bayman had ik niet meteen herkend, maar zijn vechtstijl gaf hem weg. Vooral zijn gezicht is echt veranderd.

Laatst bewerkt: 26 apr 2012
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zolang opoe er maar in zit, ben ik tevreden. En die leerling van 'm vond ik ook nog wel gaaf eigenlijk.

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Genfu en Eliot?
    Eliot is een "nieuwe" character sinds DOA4 dus ongetwijfeld zit hij er in, Genfu denk ik ook wel want volgens mij is er geen DOA game geweest die niet alle characters had.

Hoewel Ein er misschien nu niet in zit als de character list van de demo klopt.

[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dit ziet er ontzettend goed uit, tof level ook.

6. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Vette screens. Instant buy.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bayman heeft wel wat Chris Redfield invloeden vind ik.
    Alleen Hitomi vind ik tot nu toe geen verbetering.
    De andere characters zien er allemaal wel wreed uit.

Ze laten bij Christie ook heel subtiel een streepje zweet langs haar borst lopen op het eind.

8. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    HAHA scherpe ogen }:]

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Damn, nu moet ik weer opnieuw kijken!

Het is wel duidelijk dat Team Ninja hier meer tijd in heeft gestopt als in Ninja Gaiden 3.

Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Dead or Alive 5 in september

Dead or Alive 5 komt uit in september. Dat blijkt uit het financiële rapport van Tecmo Koei over zijn financiële prestaties van het afgelopen kwartaal.

De serie Dead or Alive werd onder andere bekend door de grote schuddende boezems van de vrouwelijke vechters. Dit vijfde deel wordt gemaakt door een nieuw team, dat in februari zei de de focus te willen verleggen. "Het oude team stond bekend om het maken van spellen met twee primaire elementen: seks en geweld", vertelde de nieuwe producent Hayashi. "Het nieuwe team wil naar een nieuw niveau - een richting met emotionele ervaringen die spelers kunnen raken."

Begin mei werd bekend dat de beweging van de borsten niet alleen verschilt per vechter, maar ook wordt beïnvloed door de kleding die de vrouwelijke vechtersbazen dragen. Bovendien zal de mate van transparantie ook per outfit verschillen.

I just wanna make you sweat ! :p

Laatst bewerkt: 11 mei 2012
  11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jottem, in de nieuwe Doa zullen we worden geraakt door een emotionele ervaring. Iemand trek in een DoA praatgroepje?

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    DOA4 heel eventjes geprobeerd maar kwam er niet in. Werd constant geslacht door de computer. Ben tekken gewend en dat is toch wat eenvoudiger vechten en als je het eventjes niet weet kan je gewoon knoppen rammen ;).

DOA5 wil ik toch een kans geven!

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Echt een hekel aan wanneer developers over een game praten en met vage uitspraken komen, "emotionele ervaringen". Wat wordt hier nu mee bedoeld in een vechtgame, character ontwikkeling door middel van dialogen in een story mode? Characters die tijdens het vechten meer hun character uiten door middel van uitspraken? Geef iets concreets.

Net zoals "fighting game entertainment", dat het visuele stijltje een upgrade heeft gehad zodat het wat volwassener lijkt en de omgevingen nog interactiever zijn gemaakt, een move de speler een directe interactivitiet geeft met de omgeving?(Powerblow) Oftewel voor een leek moet het alsnog tof zijn om naar DOA5 te kijken.

En altijd leuk als je meerdere costumes hebt per character:+

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wist je het laatste nieuws nog niet? DoA5 wordt een RPG in de vorm van een ME3. Bayman is de lead character.

15. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Komt er nog eens wat nieuws vrij rond deze game..
    Geen info, screens of videos.. Ik weet nog wel met Doa4 toen kwam er elke week wel een trailertje tevoorschijn.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Geen nieuws, trailer of iets dergelijks, maar het gaf me een goede blik op hoe het spel in elkaar steekt.
    Denk zelfs voor de mensen die veel DOA hebben gespeeld ze hier nieuwe dingen uithalen, voor mij was het allemaal nieuw 8)

[yt]5AF0pxoR-pg[/yt]

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Leifang VS Zack
    [yt]3A7qaBBsjvs[/yt]

Screenshots

Die stage en die outfits _O_

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Geweldig!

Op de amerikaanse site staat trouwens dat je de standaard versie kan preorderen. Dus het lijkt er op dat er ook een speciale versie komt.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ziet er goed uit, wauw! :D Verbaasd me echt. Zin in. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet van fighters houd, heeft DOA toch wel wat.

Bouncing boobs zijn echt te slecht. :emo:

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    It's AMAZING... it's DEAD OR ALIVE! ^^

Deel Deze Pagina