ow ik wist helemaal niet dat dat kon.. Ik zal vanavond eens kijken of ik het kan vinden. Thanks voor de tip iig. Peace, Rich_Art.
Leaderboards, de eerste 5000 (?) spelers (zo was het bij TrialsHD in ieder geval) kan je de replay van zien.
Top.... Thanks.. Ik vind het toch al een kunst dat spelers zo hoog kunnen komen. Voor mij is het op medium al lastig om zilver te halen. Waarschijnlijk is mijn linkerduim wat te enthousiast heen en weer aan het gaan zodat de biker veel te veel heen en weer schommelt en daarmee de motor te veel voor/achterover gooit. Maar erg leuk spel verder.... Peace, Rich_Art.
Mijn eerste 400/400 game is een feit. Bij Trials HD duurde het wel wat langer voordat ik alle achievements had. Dan alles maar op goud proberen te halen. Maar dat zal denk ik niet lukken met de extreme tracks... *)
Join the club Ik ga ook nog voor zilver bij de extreme. Heb er al twee op goud, maar dat gaat me nooit bij alles lukken.
Ik moet wel zeggen dat ik dat doel nog niet bereikt heb. Giga track op Medium nog. Nog 2 op Hard volgens mij. En 1/2 op Extreme.
Ik ga vanavond beginnen met Trials Evo, ik ben uiteraard nog een zware noob dus als je iemand wilt hebben wiens scores je kan verbeteren, add me LuckyLuciano NL
Kun je eigenlijk ook op naam zoeken? Ik wil die track best uitproberen, maar ik heb je volgens mij niet in mijn lijst staan.
Ah, ok. Paar dagen geleden even vluchtig gekeken maar zag niet hoe ik op naam kon zoeken. Straks nog maar eens checken. En deze keer mijn ogen wat beter open houden.