Fucking baas man dat je er een filmpje van gemaakt hebt! Kan iedereen zien hoe poor ik m'n scenery maak. Vanavond ga ik aan de slag met de tweede, ongeveer van hetzelfde niveau.
Ik heb net eens die top bekeken van de mannen die wel heel erg goed zijn. Wat ik mij afvraag is welke bike ze gebruiken. De bike die ik nu heb is de nummer 3 bike. Weet even de naam niet maar die is vrij log en zwaar.. Weten jullie welke Bike dat is en wanneer je die vrij speelt? Peace, Rich_Art.
Kijk goed naar de achterkant van de motor. Maar vaak is het de 250cc, de een na laatste (als je de donkey bike hebt)
450 cc is zwaarder, minder wendbaar, veel stabieler, en hogere topsnelheid. 250 cc is lichter, super wendbaar, en hele hoge acceleratie, maar niet genoeg topsnelheid voor de easy banen.
Ja die 250cc zal het dan wel zijn. Al maakt die toch een lichter geluid dan wat ik hoor bij die tracks van die mannen.. Is het niet de motor die DulleNL gebruikt in het filmpje van Post #660 Peace, Rich_Art.
Demon on Wheels II Pass every track in the Flatliner Event. 30 (04-27-2012) Flink zitten zweten ervoor, maar ik heb o.a. weer 10 minuten (en 300 fouten) van m'n eerdere Inferno 3 tijd afgehaald.
Ja die easy banen moeten echt met de 450 want anders red je bepaalde sprongen niet. Extreme banen zijn amper te doen met dat ding is de donkey niet een goeie voor extreke banen? In mp gaatie behoorlijk snel
Ik gebruik daar inderdaad de 250cc. (De Phoenix, niet de Piranha ) De Donkey is voor geen enkele baan goed. Of ze moeten em wat minder extreem wiebelig hebben gemaakt dan in HD... ze hebben em iig wel groter gemaakt, kijk maar: Trials HD: Trials Evolution (4:50)
Thanks... Leuke filmpjes trouwens... Ik moet nu de A driver license halen en dan kan ik met die Phoenix bike aan de gang. Kom vooralsnog niet over het 2de obstakel heen... die 2de konijnensprong.. Peace, Rich_Art.
Vorige week al eens de trial (van Trials) gespeeld en zonet de volledige versie gekocht. Ik heb als laatste mijn C-license gehaald en tot nu toe is het allemaal erg grappig. Ik moet het wel echt nog even leren, ben een paar keer al flink op mijn bek gegaan op makkelijke tracks Anyhow, als iemand nog een extra newbie in zijn lijst wilt hebben, voel je vrij om me toe te voegen. Ik heb nu slechts één iemand in mijn vriendenlijst om scores mee te vergelijken en ik vond het al grappig om zijn scores te verbreken. Een paar andere erbij maakt het dus alleen maar leuker.