Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wie gebruikt er nu nog MMC kaartjes 8)

Heb gewoon de CCK kit van Apple gekocht en deze werkt perfect.
    Ik kan mijn oude CF-lezer via de USB kaartje aansluiten op de iPad.

Bij DX koste de 5in1 plugin maar $6,60

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Data Roaming hoeft sowieso nooit aan als je in Nederland bent. Is alleen voor het buitenland.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ben vandaag via Duitsland naar Venlo gereden en heb een paar keer in de file gestaan.
    Heb even getwijfeld om Data-roaming aan te zetten , heb dat toch maar niet gedaan.
    Heb teveel app's die continu vragen om data.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Iphone 4S icm Vodafone

Hey allemaal,

Ik denk erover om een Iphone4S te nemen, toch wat vragen.

1) Is de Iphone4S nog steeds de snelste Smartphone? heb je de mooiste/ beste games op de Iphone 4S?
    2) Via Vodafone.nl zie ik allemaal bundels, smart bundel, sms bundel etc, geen idee welke ik moet kiezen.
    :cool: Tot nu toe betaalde ik per maand 35 euro voor een telefoon icm internet etc, (Samsung Omnia Qwerty- kut telefoon btw)

Benieuwd naar de antwoorden van de Iphone experts :)

6. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    1 is subjectief. Ik zeg ja, android liefhebbers zeggen nee.
    2 kun je vergeten. Voor 35 euro doe je niet veel meer tegenwoordig? Gaat al gauw richting de 50 a 60 euro als je een gratis toestel wil..

Overigens is Apppricedrop een vrij geniale app. Alle pricedrops van apps staan daarin en worden aardig goed bijgehouden! Heeft me al een boel geld gescheeld.. Of nouja, heb nu aardig wat games die k anders niet had gekocht :)

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    1) hardware technisch gezien is de Iphone 4S toch sterker? qua games hebben beiden wel veel denk ik
    2) ik vind het geen probleem om bij de aanschaf bij te betalen, zolang ik daarna per maand maar rond de 35-45 uit geef voor: bellen/ sms'n (ja doe ik nog) / internet data bundel

edit: en het is icm een 2 jarig abbonnement, hierdoor is 't ook dat de mobiel die ik binnenkort wil kopen niet al 1 jaar verouderd is

8. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Hardware technisch kun je haast niet vergelijken. Het zijn totaal verschillende besturingssystemen die totaal anders met hun capaciteit omgaan. Kan de htc one x bijvoorbeeld wel een quadcore processor hebben, hoe snel het geheel aanvoelt is een heel ander verhaal. Maargoed, dat de iPhone 4s bij de top behoort is duidelijk. Schijnt trouwens wel dat de meeste app en game ontwikkelaars liever voor ios programmeren. Bij zowel Android als Ios zul je moeten vissen om de toppertjes van de bagger te onderscheiden..

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    1. Qua hardware zijn er nu betere Android toestellen. Het probleem is, is dat je daar niet op moet letten. Je moet je keuze op basis van het OS maken, als je Android fijner vindt, bv. omdat je veel er aan kan tweaken, dan neem je een Android. Als je voor het gemak van iOS gaat, neem je een iPhone. Qua games heeft volgens mij de iPhone op het moment nog wel meer dan Android te bieden.

Wat ik persoonlijk wel zou doen is om op de nieuwe iPhone te wachten. Deze komt wellicht al in juni/juli uit en heeft dan hoogstwaarschijnlijk ook een nieuw design.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wachten op de nieuwe iPhone zou ook mijn advies zijn.

11. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Zo kun je altijd wel blijven wachten.. Tegen de tijd dat de iPhone écht uit is en ook daadwerkelijk in NL verkrijgbaar is kun je al bijna weer wachten op de 5s. Plus dat het nog lang niet zeker is dat ie in juni of juli uitkomt.. Meende dat ze het gat tussen release van iPad en iPhone zo groot mogelijk willen houden, en dat het daarom waarschijnlijk september/oktober wordt..

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dan wellicht het beste ,mijn huidige abbo verloopt pas in augustus, maar ik mag 4 maanden van te voren verlengen... IOS spreekt mij wel aan, ik zoek iets dat makkelijk te gebruiken is.

Mijn vorige telefoons (steeds icm 2 jarige abbos) waren allemaal window phones, en steeds had ik na een paar maanden iets van, nee dit is het niet:F:.

In Android heb ik sowieso geen interesse, zelfde geld voor Black Berry...

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Merk nou niet zo heel veel verschil met Nexus, iPhone4 of en andere high end smartphone, het is allemaal gewoon snel. Er zijn de meeste games/apps op iOS dus daar hoef je je in ieder geval geen zorgen over te maken.

Welke bundel je nodig hebt is puur persoonlijk, hierbij spelen meerdere factoren een rol. Wat is je budget? Hoeveel minuten/smsjes verbruik je per maand? Hoeveel MB gebruik je? Als je nu ook al een smartphone hebt moet je maar even een dataverbruik app installeren en kijken wat je normale internetverbruik is, dan kan je hier je keuze op baseren.

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je van Windows Mobile naar iOS gaat is het sowieso een verademing, Windows Phone 7 vind ik daarentegen wel gewoon een goed OS. Als je geen interesse hebt in Android en Blackberry blijft er niet veel meer dan een iphone over ;)

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Op de WWDC-conferentie op 11 juni zullen we in ieder geval meer weten. Zijn genoeg dingen die verwacht worden dan gepresenteerd te worden waar ik naar uitkijk; preview van iOS 6 en Mountain Lion, nieuwe iMac/MBP. Een nieuwe iPod Touch zal er toch ook wel eens moeten komen. :9

Of we dan ook de aankondiging van een nieuwe iPhone en wellicht de 'iPanel' voorgeschoteld gaan krijgen.. we zien het wel. Zou wel tof zijn in ieder geval.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Huidige abbo:
    "
    Bel + SMS + Web-3 200

Bekijk je BloX en andere extra's bij je abonnement.

De einddatum van je huidige contract is 27 Augustus 2012

Maandelijkse bedrag: €35

"

Gewenste abbo:
    - wellicht Iphone 4S
    - maandbedrag mag tussen de €35 en €45 zijn
    - bijbetalen toetstel tot max €200
    - hoeveel data ik nodig heb weet ik niet precies, mijn huidige smartphone gebruik ik eigenlijk alleen nog maar om te bellen /sms'n, ondersteund geen eens whatsapp

Nog een vraag:
    - zijn er eigenlijk ook goedkope smartphones met whatsapp ondersteuning etcdie ik tijdelijk kan gebruiken tot ik bv een Iphone 4S neem? Met de huidige smartphone werkt 't internet brak, ondersteund geen whatsapp, etc etc

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een (noob)vraag van mijn kant :)

Mijn huidige sim kan ik dus gebruiken icm bv:
    "http://www.pdashop.nl/product/162110/category-4214-smartphone-keuzehulp/lg-optimus-me-p350-black-silver.html"

Dan kan ik hierop internetten/ bellen etc met mijn huidige vodafone abbo?

edit: en iedereen bedankt voor alle tips etc!

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Waarom wil je eigenlijk geen Android toestel?

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als die telefoon die je koopt simlock vrij is dan wel

Deel Deze Pagina