[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Verrek, zie dat ik mijn mening nog niet gegeven heb.
    Bij deze:

Verhaal Algemeen: ME1 > ME3 > ME2
    Deze was voor mij het moeilijkste om te beslissen. het hoofdverhaal van alle 3 delen vind ik erg goed op zijn eigen manier. Deel 1 als intro, deel 2 als 'de andere kant' met Cerberus en de Illusive Man...die laatste is 1 van mijn favo gamekarakters geworden; geniaal neergezet! Deel 3 is weer zo goed vanwege alles wat je weer tegenkomt uit eerdere games.....zeer, zeer moeilijk om de beste te kiezen.

Verhaal Kleiner (losse missies, squadleden, personages): ME2 > ME3 > ME1
    Deze is wat makkelijker. Deel 1 zuigt wat hierin betreft, deel 3 is wat interessanter, maar deel 2 is geniaal hierin; ieder personage wordt goed uitgediept in hun eigen set missies....nice! Sidequests zijn ook leuk om te doen.

Emotionele betrokkenheid: ME3 > ME1 > ME2
    Tja.....deel 3 'wint' hier, maar er moet gezegt worden dat dat ook komt door deel 1 en 2 die alles opbouwen zodat je ook wat voelt in deel 3.....

Gameplay: ME2 > ME3 > ME1
    Easy; deel 2 speelt echt het lekkerste weg IMO, het beste gebalanceert.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zojuist ME3 uitgespeeld. Ik begrijp de internet outrage (niet zozeer op dit forum) niet m.b.t. het einde van ME3. Het einde was namelijk prima en past goed in de setting van het spel. So what dat het allemaal behoorlijk definitief is. Grow up people, you can't dream on forever.

Dat gezegd hebbende vond ik ME2 toch wel het beste deel. Bioware is op zijn best als het gaat om het vertellen van persoonlijke verhalen. ME3 ging meer om een algemeen doel en dat greep mij minder dan deel 2.

3. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kwam het axioma opeens vandaan dat organics niet met synthetics kunnen samenleven, net nadat ik de Geth en Quarians had verenigd?

Het einde was uit het niets gegrepen.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dan heb je echt een hele hoop overgeslagen. 8)

Einde is zoals Centurion zegt.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    [​IMG][​IMG]

Damn, bruut. Komt in oktober en +/- 24CM groot. Ook in Shep en Ash versie, maar die zien er gaar uit. /nerdmode off :+

6. Seh

Seh Guest

Holy shit. _O_
    Maar ik ga die shit niet kopen, aangezien ik ze toch weg haal als er iemand langs zou komen. 8) Hij is wel dope.

7. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Awesome, wordt wel een duur poppetje zeker?
    Maar so true, vind dat zelf ook gay als er iemand langskomt en je dat op je tv hebt staan, al zou ik voor deze wel bijna een uitzondering maken.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik heb zo'n poppetje van Halo - Reach en je moet incl verzendkosten rekening houden met rond de 30 euro. ;)

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Nee, €70. Deze worden gemaakt door Play Arts Kai, je hebt ook lelijke goedkope (€15/€20) van ME gemaakt door DC Direct. Halo Reach van +/- €30 zijn van McFarlane, al heeft Reach ook duurdere figures van Play Arts Kai.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat zei ik dus ook hardop toen dat verteld werd....dat had een optie moeten zijn om te kiezen tijdens dat gesprek, dat miste ik echt!

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Zoveel duurder. 8)

Ik koop niks meer bij BW. 21 euro importkosten mijn reet. 8)

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ben lekker bezig met me 3 nu en vindt het tot nu toe (Thuchanka) echt weer een heerlijke game met veel emotie en cool dat je alle coole karakters weer terug ziet (behalve Jack want die is gelukkig doodgeschoten!) maar moet zeggen dat de speelbare karakters echt tegenvallen.

Die Vega is echt te prototype soldaat dat hij niet meer cool is (te veel one liners), EDI had lekker in het schip moeten blijven, de prothean klopt gewoon niet (waarom heeft niemand zoiets van wtf laten we zijn kennis gebruiken?) en voor de rest heb ik weinig coole karakters nog. Zijn er genoeg op me schip (moridin, Wrex etc) maar niemand gaat mee om stomme redenen (wrex met zijn dna)

Liara is wel cool maar die zou juist op het schip moeten blijven en garrus is oke (puur omdat we een band hebben en hij turian is) maar waar zijn de coole karakters als Legion, Thane, of Wrex?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik heb je gisteren al gezegd dat Liara nog wel cooler word. Zeker naar het einde toe en ook als je tenminste met haar gaat praten wanneer dat kan. Ze heeft echt fantastische tekst en je zult nog ''familie'' tegenkomen waar je je breuk om gaat lachen, tussen alle teringzooi door.

Even doorspelen, meeste characters worden wel aardig, maar Vega is gewoon een lul en de acteur die hem inspreekt maakt het alleen maar erger en lijkt ook nog eens op hem imo. Alleen een stuk magerder.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Uitgespeeld

Had niet het idee dat ik een keuze had bij het einde of wel? Kon alleen op dat ding schieten en boem alles ontploft..

Geef mij overigens maar gewoon een happy end waarbij reapers dood gaan en rest leeft, nu zit ik echt met een kutgevoel 8)

Laatst bewerkt: 20 mei 2012
  15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Je kon ook in dat ding springen, of de hendel over halen van dat ding.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oh ik kon niet bewegen, ik liep erheen en kon alleen nog maar stilstaan en richten.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Dan had je waarschijnlijk niet genoeg EMS voor de andere opties.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zou best kunnen, aan het einde heb ik het spel gerusht (vond de missies te veel op elkaar lijken, alleen maar saai geschiet) en ik had geen online pass (spel geleend) dus kon geen multiplayer spelen.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Agree! :thumbs:

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb helemaal niks terug gelezen van dit topic. Ik heb me maanden proberen af te sluiten van alles wat Mass Effect is. Maar 1 ding was niet te vermijden: De internet rage die er was om het einde van de game. Nu ik het heb uitgespeeld; wtf, waarom was dat? Prima einde. Sure, ik snap dat er altijd mensen zullen zijn die het anders hadden willen zien maar dit ging blijkbaar zo ver dat Bioware met DLC komt om het einde te 'fixen' oid. 8) Weird.

Ik heb ook weer filmpjes opgenomen. Ik dacht even de laatste missie op te nemen, half uurtje of zo.
    Ehm, tsja. De titel van dit eerste deel zegt genoeg. :+

Vraagje;
    Het gezicht van Tali... Zou ik het hebben gezien als ik haar had geromanced?
    Was zo een buzz kill op Rannoch toen ze eindelijk haar helm achtig ding af deed maar de camera in de rug bleef. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina