Je kan niet kiezen welke speler je wilt, maar wel Of je de speler wil en voor welke speler je hem wilt vervangen in je selectie
Het is aan de ene kant wel beter, anders heb je binnen no-time een superelftal. Heb ik eindelijk drie keer gewonnen van België en kreeg dus drie spelers namelijk Gillet (GK 76), Odjidja Ofoe (CM 72) en als laatste Lukaku (75 SP) Nu tegen Turkije.
pff, verbinding loopt steeds vast. Telkens loopt het spel vast. En wordt ook klere ziek van al die mensen die aleen met 5 * spelen.
Vanmiddag voor de eerste keer Online Euro 12 gewonnen. In de finale tegen een gast die met Noorwegen speelde, 7-0 winst. Wel respect voor 'm dat ie met Noorwegen speelde.
EA verspeelt met euro 2012 alle credits die ze met FIFA hebben opgebouwd... De addon is buggy en de gameplay verkloot...alles voelt afgeraffeld . Zo ga je met fans van het spel om!
Ik koop het daarom ook niet. Zou het eerst gelijk kopen, omdat ik dacht dat de kwalificatie er ook bij zat.
Precies. Die Exhibition lijkt me ook leuk hoor (dat is letterlijk het concept van FIFA Street ieder jaar..), maar dat heeft geen fuck te maken met het EK. FWC2010 was super!
Ze hadden gewoon moeite moeten doen en het als echt spel uitbrengen voor 50 euro. kwalificattie en dan het tournooi spelen is wat uefa euro zo mooi maakt en dat hebben ze niet gedaan. Schande, nu moet ik weer 2 jaar wachten op een landenspel.
Dan had je alsnog kunnen proberen de goede factoren van FWC over te nemen naar EURO2012. Waar is die geweldige sfeer? Ook al is het 'maar' €20, je mag toch echt wel iets verwachten ervoor. EA, worst company. Jup.
Beetje overdreven wat mij betreft. Mijn korte mening over de DLC; Wat betreft de aankleding van de DLC heeft EA gefaald. De sfeer spat er niet vanaf. Er wapperen wat vlaggen in het stadion en bij het winnen van het EK wordt er wat vuurwerk de lucht geknald maar daar houdt het wel op. De licenties hadden ze completer kunnen maken maar dit is zover ik heb begrepen ook een geldkwestie. In ieder geval had het gastland Oekraïne er gelicenseerd in moeten zitten. Verder kan ik me persoonlijk niet echt druk maken dat een land als Wales niet gelicenseerd is. De 'Zegetocht' modus vind ik een toffe feature alleen compleet misplaatst in deze content omdat het de nationalistische feeling van een Europees Kampioenschap volledig wegvaagt. Het is een karige DLC maar voor 20 euro vind ik het prima. Zeker als het EK dadelijk in volle gang is
Ja, dan moet je een custom game doen en als je dan een tegenstander hebt gevonden, moet je met de tweede controller op drukken.
Damn, m'n slechtste 1800 punten ooit! Wat een troep die DLC, ik weet niet wat ze gedaan hebben maar wat is dit slecht zeg. Overspeelballen die nooit aankomen is toch wel mijn grootste ergernis.