[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, ik ben benieuwd of dit waar is (ik kan me zoiets eigenlijk niet van Nintendo voorstellen). Maar het zou leuk kunnen worden:

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Moet het nog maar zien.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je eigen auto bouwen? Doet me denken aan die racegame Apex ofzo iets op de originele Xbox. Deze zou eerst ook een super simulatie worden maar draaide uiteindelijk uit op een vrij arcade achtige game dacht ik.

Dat ze PGR al gameplay voorbeeld noemen vind ik maar vreemd als ze het hebben over hyperrealistische race physics.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je eigen auto bouwen is gewoon afleiding van het feit dat er geen gelicenseerde auto's in komen :+

imho is Turn 10 atm koning van de realistische racespellen en je moet wel heel erg optimistisch zijn als je denkt daar wat aan te kunnen veranderen.

Laat die ex PGR devs gewoon iets moois maken wat gebruik maakt van de unieke mogelijkheden van de Wii U ipv meteen te gaan vergelijken

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Project Cars Wii U functionaliteit:

En dan natuurlijk die Rayman Legends trailer waar ze wat Wii U specifieke functies laten zien. oa NFC (dus dat wat de Portal bij Skylanders doet; door dingen erop te plaatsen kun je het oproepen in de game)

Jammer dat ze bevestigd hebben dat de prijs niet bekend gemaakt zal worden op de E3. :mad:

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het belangrijkste is toch de titels die bij de launch komen en hoe de Wii U helemaal werkt(specificaties etc), de prijs zal wel heel binnenkort daarna aangekondigd worden.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk is dat het belangrijkste, maar met een waardeloze prijs doen die specs ed er allemaal niet meer toe. Als ze nu al zeggen de prijs nog niet bekend te maken ga ik altijd denken of dat een reden heeft. :+ Gaan ze dezelfde fout maken als ze met de 3DS deden en er veel te veel voor vragen?

Hm, we zien wel. Misschien is de launch wel helemaal kut en is ie maar half zo sterk als de 360. ;)

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Leuk, die controller als stuur, maar hoe lang houd je dat werkelijk vol om hem zo vaste te houden en dan sturen en knoppen indrukken tegelijk?:F:

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    is alleen maar irritant. Merk je al bij bijv. Mario Kart en excite truck.. Bij die laatste niet echt hinderlijk aangezien die lekker arcade is.. maar een stuur heeft imo alleen toegevoegde waarde als het ook daadwerkelijk een stuur is (dus vastzittend met force feedback etc.).

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    sticks ipv slide pads?
    En zo te zien heet dat ding nog steeds Wii U. Verdorie.

Laatst bewerkt: 20 mei 2012
  11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ze hadden blijkbaar toch door dat die slide pads niet zo goed werken als sticks. :cool:

12. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    *godzijdank :+
    Met slide pads had ik 'm sowieso nooit aangeschaft, hoe kan je nou een goed systeem (analoge sticks) vervangen door een stuk minder accuraat systeem

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Hier een gifje met de verschillen met de 1ste versie:

Echt mooier is die er niet op geworden. Maar het ziet er wel comfortabeler uit.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, plaatsing van de joysticks lijkt me een pak beter als lijkt wel moeilijk om de "B" button in te drukken zonder je hand te verplaatsen.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Wat is dat ding toch kapotlelijk.

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Die sticks lijken mij in de oudere versie toch wel fijner hoor....minder snel kramp lijkt mij (als ik mijn laptop zo vasthoud ten minste)....:confused:

Knoppen zitten inderdaad wel beter....

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Qua ergonomie is het toch nog steeds een gedrocht. Hier ga je echt geen paar uur een shooter op spelen

Ik heb er een hard hoofd in, als Nintendo geen geweldige E3 heeft zie ik het heel somber in voor de wiiU

Het begint steeds meer op een gimmick te lijken. Airplay in console vorm.

18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Dat zeiden ze ook over de Wii...........

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt. Maar dat succes is voor mij ook nog steeds een beetje onverklaarbaar :+

Komt ook omdat het gewoon niet mijn ding is uiteraard.

Maar de Wii had zijn prijs en eenvoud nog mee. De WiiU gaat volgens mij niet zo goedkoop worden en volgens mij ook niet zo kind-vriendelijk.

En daarnaast vind ik motion-control (voor een bepaalde doelgroep) ook een veel 'betere' gimmick dan streamen naar een grote dure tablet achtige 'controller'

En dan komt er nog bij dat bijv de Darksiders II devs al aangeven dat het qua hardware niets bijzonders word vergeleken met de 360 en ps3 (wat het dan misschien wel weer betaalbaar houd)

Ik hoop heel veel games te zien op de E3. En dan nog denk ik dat het weer een Nintendo console word die niet voor mij bedoeld is. Hoop dat ze er desondanks bergen van gaan verkopen maar ik zie het gewoon nog niet.

Hoe gaan ze dit marketen, bij de Wii was het concept heel simpel over te brengen. Maar hoe overtuig je alle ouders met een paar commercials dat ze nu voor hun kids een WiiU moeten gaan kopen?

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Who cares? Zo lang er goede Nintendo games op komen kopen de Nintendo fans hem toch weer, want die games zijn awesome. :cool:

Deel Deze Pagina