donderdag deze game gekocht en sinds ik de Phoenix heb is het spel echt fantastisch. Ik heb een aantal mensen toegevoegd om scores te vergelijken dus net schrikken
Ik ga dit spel na mijn examens ook downloaden, maar je kan hem toch ook gewoon in het Engels downloaden ofniet?
Rotsvast? Och wacht, dat is natuurlijk Rock Steady. Domme NL vertalingen altijd. Heb je op die track al Unyielding gehaald?
Het is toch wel zaak om zo netjes mogelijk te rijden, ik heb nu op twee tracks betere tijden dan de vier mensen uit mijn friendlist die ook Trials hebben, maar ben toch geen eerste omdat ik een fout gemaakt heb. De medium-levels worden al wat pittiger trouwens, had al een aantal stukjes waar ik veel fouten maakten. Het downloaden en spelen van usermaps werkt trouwens prima
Zo, even wat dingen rechtgezet bij Rock Steady. Wel jammer, ik lag de hele tijd op koers voor Platinum, hobbel ik op het laatste stuk onhandig naar de finish toe.
Pff knap hoor... Ik heb nu trouwens die Phoenix Bike. Lastige rakker om te besturen.. Peace, Rich_Art.
Met de meeste achievements, en moeilijkere banen houd ik dit spel niet lang vol, word op 1 of andere manier heel snel misselijk/duizelig dan uit frustratie lijkt wel, verder nooit eerder gehad met een game...
Ik denk dat dat de bedoeling is van die track. Kwam net deze 2 tegen, en het demonstreert goed het verschil tussen de Scorpion en de Phoenix. Scorpion op Extreme Phoenix op... alles.
Yay enkel inferno nog op zilver, en dan heb ik die hele cup ook weer gehad. Inmiddels 200 medals Zal eens aan die tounaments beginnen.
Ik heb gister ook maar eens een baan gemaakt. Voor degene die hem willen spelen, zoek op tag SerialDrifter. :b:
Die had ik gister ook gedaan. Op een bepaald stuk kwam ik er even niet door, echt lompe fouten achter elkaar. Wil ik het weer te snel doen etc. Wordt veel water gebruikt in de verschillende tracks tot nu toe.
Ik wil ook beter worden en daarvoor heb ik highscores (neergezette tijden) van anderen nodig. Voeg me even toe, gamertag is paribus.