je kan van die permanente upgrades maar die jij beschrijft is met zo een timer toch? als je een 2e erop zet heeft dat volgens mij geen effect
Als je een tweede doet dan overschrijft die het effect van de eerste. Je kunt maar een tijdelijk effect op je wapen hebben volgens mij...
Hoe haal je dat effect weg btw.. Ik had perongeluk die message weggedrukt die zei hoe je potions kon cancellen
Door opnieuw te meditaten en potions te drinken ... Staat ook in je journal ergens hoe het precies zit... Echt wel een heerlijke game. Vooral dat er zoveel opties zijn qua verhaal en quest oplossingen.
Nog een opmerking over het leren van de skills. Ik zou niet teveel richting hybride gaan, dan mis je namelijk te gemakkelijk de beste en laatste skills in de skilltree. o.a. de adrenaline skills met room clearing effect.
Dat was al vrij snel duidelijk, je moet gewoon een van de drie kanten kiezen en daarin doorgaan. Ook handig om snel naar de achterste skills te gaan, dus niet eerst overal 2 instoppen, maar overal 1 om zo al snel de laatste skills te krijgen, zoals groupfinishers.... Ik heb zelf alleen nog maar 6 punten in training gestopt, heb nog 8 punten om te verdelen ...
Ik heb in act 1 dat amulet hersteld, maar dat kun je niet dragen en zit dus gewoon in mijn inventory. Krijg ik dan wel de bonus van het amulet, of is het ergens anders voor bedoeld?
Ik denk dat ik hem zeker ga halen. Verwacht dat hij binnen niet al te lange tijd flink in prijs zal dalen.
Keuze aan het einde van act een is volgens mij best groot of niet? Volgens mij ziet de game er op beide gedeeltes er dan heel anders uit. Ben benieuwd, zeker nog eens spelen dan met de andere keuze, savegame gemaakt op dat moment dus komt goed uit. Spoiler Uiteindelijk nu gekozen voor Iorveth, bazen elf. Die Roche vond ik sowieso een gare flikker eigenlijk. Geralt is wel een baas, red ik vervolgens de vrouwelijke elfen uit de toren en kom ik net een daarvan weer tegen die me op een bepaalde manier beloond. Loop nu rond in Kayran armor met enhancements, heeft ie een smurfen muts op.
FF zoeken, want ik zit echt geragd vol. Erg irritant. Kan hem dus niet vinden, welke exit en welke dwerg? Ik heb de andere kant juist gekozen. Wel een save gemaakt, dus dan kan ik de andere kant ook nog eens spelen ...
Fuck die kleine waterbeesten in Flotsam. Ik word er echt gestoord van en kan mijn originele wapens ook niet terug vinden. Dit haat ik als ik het liever wat makkelijker heb.
De nekkers bedoel je? Die zijn echt easy toch? De drowners zijn wat tougher. Gewoon hit, wegrollen, repeat... Economy is wel matig. Een zwaard wat je voor 2600 moet kopen, kun je voor 26 verkopen wel een lekker silver sword en een poisoned steel sword gekocht. Wel gelijk 5000 armor, maar ach...
Ik ben nu net begonnen met chapter 1. Dus heb net de Spoiler ontsnapping uit de gevangenis gehad. En ik kan mij een PC video herinneren van The Witcher 2, waar die ontsnapping heel anders ging. Geralt kwam ook nog een halfnaakte vrouw tegen die opgesloten zat en die moest hij dan bevrijden. Ik verwachtte dat stukje echter hier...,maar dat is niet gebeurd. Komt dit dan nog,of hebben ze dit eruit gehaald? @ 3:14 hier [yt]BtBULPuxmZE[/yt]
Net de malena quest voltooid echt tof ! Iemand een idee of je kan kijken of de quest een side of een story quest is ?
Die bedoelde ik en ik weet niet waar ze mijn armor in Flotsam hebben neergelegd. Nu moet ik het doen met een Bastard sword.
Als je bj Loredo bent gewwest inzijn mansion, da liggen je spullen in de kist bij de poort, bij de twee guards (buiten de gate, in Flotsam) Met een schildje ervoor zijn mainquests...