Dikke KAK, dan had ik die Drowners zo neer kunnen halen. Ouwe savegame laden dan maar, dan kan ik een behoorlijk eind terug denk ik, of ik heb nog ergere pech.
Dat ligt waarschijnlijk aan de je keuze in de Proloog: Spoiler Je hebt neem ik aan die Aryan levend gehouden? Zo ja, dan wordt niet zij, maar Aryan gevangen gehouden
YT jongen! Ben met Iorveth bezig dus Spoiler mis ik alles van Roche, inclusief Ves. Gelukkig is er YouTube.
Spel wordt echt veel vetter. Combat gaat beter en begin alchemy steeds beter te snappen. Enige wat ik wel jammer vind is het looten. Je pakt gelijk alles in 1 keer en dat wil ik niet...
Dat vond ik inderdaad ook een beetje jammer. In de pc versie kon je met keyboard wel kiezen wat je meenam, maar met de controller ook niet. Dat viel me toen meteen op.
Hoe kan ik die Nekker nesten slopen? Ik heb twee bommen gebruikt en die werkte niet. Ook snap ik nog steeds niet hoe ik de Nekker Contract uitspeel. Ik mis echt de quest marker die me vertelt wáár die hollen/tunnels/ingangen zijn. Enne Modder, waar zit nou die bookstore? Ik zie in Flotsam een bord hangen met twee veren, maar als ik dat gebouw binnenga ben ik gewoon in een huis?
tegenover de dwergensmid. En die nekker nesten blaas je op met grapeshot, je zult ze wel zelf moeten gaan zoeken
Ah, alleen met Grapeshot dus. Ik heb al wat geprutst met Alchemy, om bommen en potions te maken. Klopt het dat je daar geen XP voor krijgt? Alleen voor kills en quest completes toch?
Okeu. Straks weer ff verder spelen. Speel 'm op de PC btw en vind de camera soms wel enorm kut. Als ik geraakt wordt door meerdere vijanden tegelijkertijd, is het één en al chaos voor ik m'n weg gevonden heb om te kunnen ontsnappen. Is dat op de Xbox ook zo?
Op het moment vlieg ik echt door de game heen. Combat is echt erg makkelijk geworden. 8 harpies ineens no problem. Trolls, Demons, noem maar op, alles gaat zo plat. Gebruik alleen nog maar mijn zwaard. Potions, oils, enhancements en bombs echt totaal niet nodig. Heel soms cast ik nog een Yrden trap, maar dat is meer voor de leukigheid dan wat anders. Heb volgens mij alle sidequest in act 2 (Roche) wel gedaan en ben nu de mainquests aan het volgen. Level 21 atm ...
Welke moeilijkheidsgraad speel je dan? Als het te makkelijk (te saai) vindt, moet je 'm een graadje hoger zetten.
Ik had de hele tijd een beetje moeite met het lezen van die boeken, kleine letters enzo. Kom ik ineens erachter dat Large Fonts niet aan staan, geweldige optie. Het is wel idioot groot nu,maar boeie..het is goed te lezen nu. Kunnen andere games een voorbeeld aan nemen...i'm looking at you Risen 1!!!!!! Ben ook nog steeds op zoek naar een goed fantasy boek, en ik denk dat ik misschien het eerste Witcher boek ga zoeken.