Ninja Gaiden® 3 Demo Bestandsgrootte: 435 MB Dragon's Dogma Demo Bestandsgrootte: 1.50 GB edit: Zoooo.
Het spel komt pas op het einde van het jaar uit, dus nu hoef je voorlopig nog geen MOH demo te verwachten.
Heb een beta key voor Hybrid. Randvoorwaarde is wel dat je een amerikaans account moet hebben. Heb geen zin om zo 1 aan te maken, maar als iemand zo'n account heeft en de beta wilt proberen moet die ff een PM sturen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt ,heb er maar 1 EDIT: beta key is weg.
Dat was zeker wel even schrikken toen die opponent opeens voor je neus spawnde in die SP race Edit: en die demolition mode is niet je sterkste kant
Als dat zo was hadden ze het wel wat moeilijker dan dit gemaakt. Nop. Ik ben meer iemand van clean races. Ik kan goed crashen, behalve als het moet.
Wel leuk die demo, maar ik koop geen racegames meer. Tenzij het een arcade racer zoals Ridge Racer Unbounded is. Maar ook Dirt 3 heb ik keihard laten liggen.
Heb het na Dirt 1 opgegeven en als ik dit zo zie moet ik hem al helemaal niet hebben. Hoop dat er nog een goede rally game komt voor de 360, maar betwijfel dat.