[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm niet echt bijzonder wat we te zien krijgen.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Al die trailers doen het hem allemaal net niet op een of andere manier, het blijft een beetje afwachten met deze titel.

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.343
    Hitman Absolution krijgt Professional Edition

Het aankomende sluipspel Hitman Absolution zal ook uitkomen in een Professional Edition met extra's. De game zal in een speciale hoes geleverd worden met een hardcover artboek, een making-of DVD en een drietal in-game wapens. Helaas zal er geen replica van Agent 47's pak bij zitten.

Hitman Absolution komt later dit jaar uit voor Xbox 360, Playstation 3 en PC.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die zwarte cover is veel gaver dan de rode! :mad:

5. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.343
    Hitman: Absolution verschijnt in Nederland als twee verschillende edities: de Benelux Edition en de Professional Edition. Dit heeft Square Enix vandaag laten weten.

De Benelux Edition is de standaardeditie in Nederland en België en wordt dan ook voor de prijs van een normale game verkocht. Deze editie bevat een code voor de downloadbare Agency Gun Pack. Hiermee krijgt de speler toegang tot drie extra wapens: het Agency Jagd P22G pistool, het Agency HX UMP - machinepistool en de Agency SPS 12-shotgun.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gaar, zal vast ook maar een € duurder zijn. Boekje is care, making of kijkt niemand en wapens zijn gaar. Sowieso voor 47 alleen maar silverballers en sniper. Hopelijk komt er nog een grotere versie, al boeit het eigenlijk geen fuck. Geef gewoon een datum! :mad:

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb even heel snel die gif in je OP aangepast. Vond 'em persoonlijk wat onrustig. Kijk maar welke je beter vindt.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Elke vrijdag een nieuwe screen, geef eens een datum. En thanks, Pascal.

9. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.343
    [yt]sbloLmVlCLo[/yt]

This is the second video in "The International Contract Agency Files" series, which provide an in-depth background check on the main cast in HITMAN: ABSOLUTION. Featuring exclusive art from comic artist Ben Oliver, the second file introduces ICA handler Benjamin Travis, a new character in the Hitman universe.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]HzTHY3eiWVs[/yt]

Bruut hoor, je ziet duidelijk dat je dus gewoon ook nog steeds de stille moorden kunt plegen en gewoon sneaky blijven of gewoon rambostijl, wat echt als sinds Codename 47 kon. Maar damn...wanneer krijgen we een release date?

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben nu weer met Hitman Blood Money bezig. Erg toffe game! Absolution ziet er wel vele malen beter uit 8) :D

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Blood Money is echt geweldig, echt een paar pareltjes van levels in die game ook. Hoewel het nooit meer het niveau van het hotel level uit Codename 47 wist te halen vond ik, man wat was dat level geweldig.

13. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat filmpje ziet er idd wel heul erg vet uit :D
    Hoop ook snel op een release date :)

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    _O_!! Awesome trailer!! Geweldig sfeertje vind ik en heerlijk dat je EN silent assassin kunt zijn, maar ook rambo. Speelde vroeger de levels ook altijd op beide manieren. Eerst lekker langzaam en rustig alles verkennen en voor de SA rating gaan en daarna nog een keer heerlijk iedereen bruut overhoop knallen :D!
    Damn, normaal hou ik nieuwe games niet echt bij en ik pre-order eigenlijk ook nooit...maar ik ga deze game nou dus denk ik toch maar pre-orderen! Iemand tip voor goede webshop die op de dag van de release (of eerder) levert, tegen mooie prijs?!

EDIT: Heeft iemand maybe ook nog een goede site om ff het hele verhaal van 47 door te kunnen lezen? Heb alle Hitman games gespeeld die er zijn, maar dat is dus echt jaren geleden, dus wil t verhaal ff opfrissen hoe alles ook alweer precies zit!

Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wikipedia of Wikia voor het verhaal, altijd goed :D

En www.budgetgaming.nl om zo goedkoop mogelijk een game te krijgen :D

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er beter uit dan eerst. Maar echt goede trailers kunnen ze niet maken imo.

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Budgetgaming ken ik wel hoor ;)! Maar als je daar zelf al ff gekeken had, zie je dat daar alleen de Professional edition op staat met alleen Bol.com als site. Ik wil gewoon de gewone (Benelux, rode cover) versie. Die vind ik bijvoorbeeld op Zavvi.nl, CastleGames en Consoleshop voor 50 euro, maar die sites heb ik geen ervaring mee en ik wil zeker weten dat ik m op de release binnen heb. En het liefst nog voor een mooi prijsje ook ;)!

18. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.343
    Nvm

Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk eens boven je. ;)

20. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.343
    Jaa ik merk het net ik dacht dat dit een andere was :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina