Zal wel fout zijn, zit toch echt dezelfde processor in. Anders moet je even op een andere site kijken wat daar bij de specificaties staat.
Eens, de HP is ook gewoon een betere laptop. Ik heb ook op zijn zachtst gezegd nogal slechte ervaringen met Acer laptops.
Wat is de meest voordelige ultrabook op de markt? Ik moet zo spoedig mogelijk een nieuwe hebben. Maar geen zin om te veel er aan uit te geven.
Op het moment deze, maar die is naar mijn mening een beetje weggegooid geld. Je kunt beter iets meer uitgeven en deze kopen. Anders zou ik even om MP kijken voor een tweedehandse.
Ja daarom kom ik er dus ook niet uit. De hele laptop is sowieso weggegooid geld aangezien ik het ga vervangen uiteindelijk. Enige eis is dat het niet te zwaar is. Beste oplossing zou eigenlijk gewoon een netbook zijn. Doe niet alsof je er verstand van hebt. Sinds wanneer ga je tech adviezen geven.
Dan zou ik inderdaad voor een netbook gaan, nadeel aan die dingen is wel dat ze een slechte cpu en gpu hebben. Ligt er natuurlijk ook aan wat je er mee gaat doen.
XBW browsen natuurlijk, duh. Nee maar ik speel nooit games op mijn laptop. Het enige wat ik op een laptop doe is huiswerk maken en internet. Ik wil gewoon een makkelijke laptop zonder dat ik me eigen zorgen hoef te maken dat ie stuk gaat op school of onderweg. Adobe software gebruik ik al lang niet meer op school. Enige wat ie moet kunnen draaien is Office, en alle laptops kunnen dat. Vandaar dat ik geen eisen stel aan specs.
Helaas, de zoektocht naar een laptop is een domper geworden. De laptop die ik wilde kopen vandaag, is niet meer te koop. Ook andere zijn bijna nergens meer verkrijgbaar. Ik heb op dixons wel een aardige laptop gezien die ik morgen kan ophalen als het wat is: http://www.dixons.nl/laptop-tablet/notebook/hp-g7-1320sd-2nd-i5-2450m.html#tabs Vooral gebruik: school, paar films, wat muziek en af en toe een spelletje. Geen mw3 of wat dan ook, denk aan een soort spel als Runescape of Football Manager.
Grafische chip die daar inzit is wel veel minder, voor de rest zo goed als hetzelfde. Dan zou ik voor deze gaan (voor zover ik zie is die zo goed als identiek aan de laptop die je wou gaan kopen).
Ik ben heel blij met de hulp! Ik denk dat ik toch de goede keuze heb gemaakt en dat ik er veel fun mee zal krijgen. In die video vind ik de kwaliteit nog best goed voor een laptop. Nogmaals bedankt!
Wat is je budget? Tjah, zo goedkoop mogelijk natuurlijk. EUR <1000,00 Waar wil je de laptop hoofdzakelijk voor gaan gebruiken? - Office - Foto bewerking (Adobe Photoshop, Illustrator en Lightroom) Minimaal Adobe CS4 - Internet - Film kijken Wat heb je al, en/of wil je hergebruiken? Op dit moment heb ik een desktop computer waarmee de bovenstaande goed draait. Ik heb het dus voornamelijk (als backup) nodig voor mijn studie (Media&ICT). Bij mijn opleiding zie je al meteen studenten rondlopen met een Apple MacBook. Zou ik het liefst ook willen hebben, maar als ik er (bijna) hetzelfde voor kan krijgen voor minder geld vindt ik dat ook goed. (Heb ook een post bij het Apple / Mac topic, zag deze wat later)
Dit is een hele fijne. Ik zou persoonlijk nooit voor een MacBook gaan. Ik vind ze veel te duur voor wat je er voor krijgt, helemaal als je ze vergelijkt met laptops van dezelfde prijs op Windows. Bovendien zijn er een aantal Windows laptops waar je zelf OS X op kan zetten (mits je een beetje handig bent), of je kunt een VM (Virtual Machine, dus een programmatje die OS X voor je simuleert in Windows) gebruiken.