[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, zoals Modder-Eter zei, bookstore tegenover de dwarven smith. Maar waarom zit die store in een gewoon huis? Fucking onduidelijk. 8)

Ik vind het niet erg als er geen in-game markers enzo zijn, maar zorg dan óf voor een duidelijke map óf voor uithangborden in 't spel. Of dat je gewoon aan mensen de weg kan vragen. Maar dat is allemaal niet. 8) Vind dat toch wel beperkt.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat viel mij ook al op en ik moet zeggen dat de quest log ook niet duidelijk is. Er staan hele lappen tekst onder elkaar, mij iets teveel, en quest en side quests zijn ook niet duidelijk gescheidem. Ziet er een beetje zoals Mass Effect 3 uit, wel een beetje jammer. Misschien dat de awesome lui van CD Projekt dat nog wel gaan fixen? :):

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Juist heerlijk die lappen tekst. Kun je tenminste het verhaal van de quest tot op het moment waar je bent gebleven nalezen! En de side en mainquests zijn duidelijk gescheiden, main quests hebben een grijs schilde voor de quests staan. Er valt op dit gebied niks te fixen voor CD projekt!

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is inderdaad juist heel goed, en dit was echt slecht in Skyrim gedaan. Je had de wereld aan questjes staan en er stond gewoon geen echte gedetaileerde uitleg meer bij. Dit was nog wel zo in Oblivion en had gewoon in Skyrim moeten zitten. Ik vind het zelf heel fijn om al die quests eens door te lezen, zowel tijdens het doen van die quest, als nadat ik hem gehaald heb.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Indeed! En zeker in deze game, waarbij het verhaal zo belangrijk is. En waar bovendien de quests heel anders kunnen verlopen afhankelijk van je acties en beslissingen tijdens deze en eerdere quests!

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Precies, ik vind het uitstekend uitgewerkt. Hoop ook echt dat Bethesda het in de volgende TES terug brengt. Heb trouwens vandaag het eerste The Witcher boek besteld. Deze

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Witcher

Volgende week kan ik hem halen bij Scholtens Wristers. Ben benieuwd! Ik zag het tweede boek wel liggen maar ik weet niet of het een direct vervolg is, dus maar niet meegenomen nog.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Iemand tips voor de 1e eindbaas?

Ik ben lvl. 9, en:

Ik heb het Mongoose potion gebruikt. Ik probeer hem steeds met Yrden te trappen, wat maar 1 op de 3 keer lukt. Meestal gebeurt er niets. En de meeste kans heb ik als ik expres blijf staan op de trap spell, om dan geraakt te worden, maar in ieder geval Kayran te trappen. Wat ook niet altijd lukt...

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Blijven proberen, en sneller zijn :+

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Maar kan je goed inschatten waar de Kayran aanvalt? Als ik Yrden neerleg en zie dat ie zo'n arm optilt, zet ik het op een rennen. En dan raakt Kayran dus die locatie, maar gebeurt er niks. Nét mis dan waarschijnlijk. Hoe kan ik dat beter doen? :+

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wegduiken? ;)

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    No shit. :+ Maar bedankt voor de tip. :cool:

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop niet dat ik tegen een bug aanloop, al de derde quest (main) waar ik geen xp voor krijg ??!?? In de hud is mijn xp balkje ook helemaal leeg, terwijl in de menus ik op 70% van 22 zit..... Fuuuuuuuu? En monsters krijg ik ook nul exp voor...

Ik heb voor de laatste vier mainquests geen exp meer gekregen en voor monsters al heel lang niet meer? Ik volg roches path. Lees dat het idd wel eens een bug zou kunnen zijn, mooi kl.....

Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Misschien low level? :confused:

14. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    De Kayran valt precies aan waar je staat. Eerst Yrden neerleggen, wachten op de eventuele aanval en die ontwijken. Dan óp de Yrden gaan staan en op het laatste moment wegduiken. Niet alle tentakels zijn trappable, ik dacht de middelste niet, dus die moet je sowieso ontwijken. De traps kun je dus het best ook aan de buitenkant leggen. Aan de voet van het beeld linksachter kun je trouwens niet geraakt worden, goed voor een strategisch bijkom-momentje.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Voor monsters zou ik dat wel snappen, alhoewel dat raar zou zijn, ik heb gewoon de quests gedaan, niks gegrind ofzo. Maar totaal geen exp krijgen voor meerdere mainquests lijkt me niet goed. Ik heb er maar een topic over aangemaakt op de officiële forums....

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Alleen de tentakels met in het midden een rood gloeiend iets kunnen worden getrapt. Zijn er als het goed is in totaal 3. Een helemaal links en de 2 aan de rechterkant.

17. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook wel eens dat ik geen xp krijg voor monsters, maar voor quest en vooral main quests knalt me xp vooruit. Dus het is idd erg vaag ik hoop dat je snel duidelijk andwoord krijg. Ik had vorige week ook een erg irritante bug die nu wel is opgelost gelukkig

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt dat viel mij ook al op. Spel bepaalt heel erg strak hoe sterk je wanneer in het verhaal bent.

qua optimalisatie moet je het dus vooral van armor enzo hebben

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geen moeite me sterkte, voel me echt een powerhouse :thumbs:
    Net weer exp gekregen, ineens 3 levels omhoog :b:

Level 24 nu. Heb al wel gezien dat ik niet alles uit de swords tree pak. Heb de belangrijkste, waaronder de laatste 3, nu wel. Ga daarnaast wat stoppen in alchemy voor extra bombs en trap damage, al gebruik ik die nu nauwelijks...

Deel Deze Pagina