Heb nu 190 medals, moet nog op 1 of 2 Hard tracks Gold halen en dan alleen nog de Extreme tracks. Alle Skillgames ook Gold en aan het genieten van de downloadable tracks. Zitten echt paar toffe tussen
Thanks en het meeste is gedaan met triggers en effecten En Dulle, bedankt voor het opnemen, ziet er goed uit!
Dude dat stukje met dat gebouw. Daar moet je meer mee doen. Toch vind ik de baan veel hebben van Call of Duty, tof!
Maar de baan duurt maar 28 seconden (beste tijd tot nu toe) en toch heb ik heel de complexity meter al volzitten Maar ben al aan een vervolg aan het werken, en snap nu wat meer over de complexity, dus deze keer moet het allemaal goed (en lagvrij) werken
Vreemd die textures bij het begin van een track en bij het herstarten. Ik dacht dat m'n xbox zn beste tijd gehad had maar ik zie het hier ook in de filmpjes dus niks aan de hand.
Blijf me verbazen over de tracks die mensen maken - Bricking It (gebaseerd op "Timesplitters 2 Glass Smash Challenge") - BaskbetBall LongShot - AMNESIA part 1 - End of the World
Mwah, little big planet was ik snel op uitgekeken. Nog focking 80 euro uitgegeven aan Little Big Planet 2 special edition, maar heb het spel max. 35 minuten gespeeld. Trials daarentegen, ...... Helemaal met de custom tracks nu, geweldig!
Er is nu een vervolg op Test Subject 001 van Templar Knight4. Die heet - hoe raad je het - Test Subject 002. Ik heb ze nog niet gespeeld, maar ze zijn volgens mij erg gaaf, zeker omdat het Portal tracks zijn!