Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gevoelskwestie, beetje de houding van Android etc , verder geen concrete/ duidelijke argumenten
    Goed dat je dit nog even meld, de tijdelijke telefoon die ik op 't oog had is helaas niet simlockvrij :mad: verder zoeken dan maar

2. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem al opgelost...

Laatst bewerkt: 29 apr 2012
  3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Fuck de lockknop van m'n iPhone 4 is stuk. Hij gaat alleen nog in lockmode als ik 'm heel hard indruk. Telefoon is niet verzekerd, wat kan ik nu het beste doen zonder meteen veel te betalen?

4. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien elke iPhone 4 nog onder de garantie valt, moet je naar de verkoper van de iPhone gaan (T-Mobile?) om garantie te claimen.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb 'm online gekocht via Typhone (Vodafone abbonement)..

6. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je contact opnemen met Typhone en garantie claimen.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hm okee dat maar doen, eerst even de jailbreak eraf halen. Overigens is jailbreaking voor mij toch overbodig, speel al die spelletjes even en dan is het weer mooi geweest.

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb toevallig precies hetzelfde, binnenkort maar eens heen gaan.. krijg je eigenlijk standaard een vervangend toestel? (die van mij komt bij belcompany vandaan volgens mij)

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Mijn iPhone ook opgestuurd laatst. Bleek er vochtschade te zijn (nooit in 't water gevallen oid). Dus ik bellen, krijg ik te horen dat vochtschade kan onstaan wanneer het regent en je hebt 'm in je broekzak of bent ermee aan het bellen (lekker handig, in Nederland).

Kon voor 260 euro een nieuw toestel kopen of gewoon m'n kapotte accepteren, lekker dan!

Probleem was dat ie af en toe aangaf dat hij in een dock zat als ik muziek aan 't luisteren was.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vochtschade is excuus nr 1 bij problemen met je iPhone. Hoor je heel vaak

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Vochtschade word ook heel snel geconstateerd, meestal onterecht.
    Er zit een soort van papiertje in het toestel, als dat verkleurt zeggen ze al dat je vochtschade hebt.

12. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja bij mijn 3GS was het volgens hun nog een 'productiefout' toen er vochtschade werd geconstateerd dus kreeg ik omdat ik zo overtuigd was van mijn onschuld een nieuwe opgestuurd. Nu was het smoesje dat smartphones tegenwoordig niet lang meer meegaan :emo: (Kortom, ze geven ze een levensduur van 1,5 jaar zodat ze zichzelf niet kapot maken door niks meer te verkopen)..

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Echt, wat blijft dat iTunes / iPhoto / Fotostream toch verschikkelijk zeg. :mad:
    Constant aan het kloten om foto's en video's heen en weer te zetten. Uiteindelijk maar opgegeven, omdat het een groot zooitje werd en het ordenen een drama is. Probeer ik Fotostream te legen, gaat ie constant weer foto's terug halen. In iOS en iPhoto blijven de foto's maar terug komen. Waardeloze kut apps van Apple af en toe. :mad:

14. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fotostream gebruik ik maar niet, onhandig. Ik gebruik nu met mijn iPad, iPhone en Macbook Itunes i.c.m Aperture. Werkt allemaal soepeltjes :)
    Enige waar ik wel heel erg teleurgesteld over ben, is dat je niet de Photo Library op je Mac kan zetten ( Bijvoorbeeld als hij gecrashed o.i.d is ).

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Na heel veel moeite is m'n Fotostream leeg en m'n foto's die ik wilde verwijderen eindelijk verwijderd (iOS / OSX), maar wat een gedoe.
    Wil die hele database gebeuren liever niet. Foto's gewoon als jpeg naar / op de Mac en niet alles via zo een gare database / library.

Edit:
    Dropbox update is wel nice met import functie.

Edit:
    Heel fijn, ineens al m'n muziek weer van m'n iPhone gehaald. :mad: Kan ik het weer opnieuw gaan zoeken.
    Aantal nummers van een album ben ik kwijt en kan ik zo snel online ook niet meer vinden. Heel chill...

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Auto sync uitzetten en aanvinken dat je muziek etc HANDMATIG wil laten syncen.

iTunes is in het begin rete-irritant, totdat je het snapt, dan is het **sweet**

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Autosync staat uit. Wilde paar video's er af halen die ergens verstopt stonden, tussen movie sync even aangezet. Snap sowieso niet dat de files dan eerst van je iPhone gehaald worden, maar goed, paar filmpjes waren er zo iig af. Bleek dat alle muziek er ook gelijk af gehaald was...
    Ben nooit een fan geweest van library based werken, zoals iPhoto en iTunes en zal dat denk ook nooit zijn.

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    T-Mobile, wat een K.U.T bedrijf wat betreft reparaties!

24 april heb ik mijn iPhone opgestuurd voor reparatie. Nadat ik bericht had gehad dat er waterschade (geen idee hoe trouwens!?) was geconstateerd had ik tot 5 mei om te reageren op de factuur die was gestuurd (anders werd die automatisch niet gerepareerd).

Ik heb toen gelijk een fax gestuurd dat ik het toestel ongerepareerd terug wil ontvangen. Toen ik enkele dagen daarna een email kreeg waarin stond dat ik nog niet gereageerd heb, heb ik hun helpdesk gebeld. Daar werd mij verteld (op 1 mei) het sowieso 5 werkdagen zou duren totdat ze 'm terug konden sturen dus dat ik beter de einddatum van 5 mei kon laten verstrekken.

Nu, zaterdagavond (5 mei) krijg ik een email dat de reparatie is uitgesteld en ik nog eens 2 weken kan wachten.

Kan ik weer tot maandag gaan wachten om te bellen en zal er weer een week overheen gaan voordat ik 'm weer heb, werd al vanaf minuut 1 helemaal gek van die E72..

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb de Nike+ GPS app gedownload, maar ik kan de gelopen route niet terugvinden, bij m'n vader kan dit wel. Iemand een idee hoe dit te fixen is? Heb een iPod touch 4th gen, m'n vader heeft een iPhone maar daar kan het niet aan liggen? Heb uiteraard wel die sensor.

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    iOS 5.1.1. staat nu online.

Deel Deze Pagina