[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Ja dit is net als de serie gebaseerd op de comic. Je zal ook wat personages tegenkomen die ook in de serie zitten.

Het genre is point and click adventure. Je kan het vergelijken met Max & Sam en Monkey Island. Beide ook van Telltale Games. Deze Walking Dead is wel een stuk makkelijker. Waar je in die andere vaak vast komt te zitten omdat je niet weet welk object je moet combineren met een ander object of persoon.

De gameplay heeft dus veel weg van een interactieve tekenfilm. Je heb veel conversaties met personen en je moet binnen een bepaalde tijd antwoord geven. De personages zullen onthouden wat je doet en wat je zegt. Zo zal het verhaal zich wat aanpassen. Ook moet je ingrijpende keuzes maken en heb je daar kort de tijd voor om na te denken. Ook heb je aardig wat stukken dat je vrij rond loopt. Het gebied waar je loopt is beperkt en je kan dan zelf kiezen met wie je wilt praten en wat je wilt doen voor wie. Maar dit is dus veel makkelijker en beperkt als je het vergelijkt met eerdergenoemde adventures van Telltale.

Ik vind het een erg leuke game. Ik hou wel van dit soort gameplay op z'n tijd. Ook is de episode niet erg duur met 400 points. Er komen nog 4 episodes uit.

Tja en het is een zombie game! :)

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    En The Walking Dead episode 1 krijgt mooie cijfers (zie metacritic).

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Het zeker goed een goed spel! Ik heb erg genoten van espiode 1 en kan niet wachten op episode 2 ! _O_ Het voelt als of je een serie aan het kijken bent, maar dan zelf op de knoppen aan het drukken bent, briljant!

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Okee, ga het dan ook maar proberen. Had de trial geprobeerd en vond die wel nice en ben ook wel in voor wat anders/aparts. Jammer alleen dat je op de X360 geen pass krijgt om ze alle vijf alvast te kopen met een kleine korting...

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zoals met andere Telltale spellen zijn de episodes kort, maar episode 1 is wel echt tof. Je kan a la de Bioware spellen keuzes maken die wat invloed hebben op het verhaal. Het verhaal is goed. Door die keuzes is het leuk genoeg om nog een keer een playthrough te doen. De characters worden ook goed neergezet.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Veel zin in :)
    Fable sfeertje, de co-op fun van Castle crashers

Trailer helemaal afgekeken
    Er vallen mij alleen maar positieve/ leuke dingen op:

+ prachtige muziek
    + prachtig fable sfeertje
    + leuke grafische stijl, 2d in 3d achtergrond
    + lekker vrolijk (beetje banjo kazooie vrolijk)
    + samen hack 'n slashen en nog mini games

Doe mij deze maar _O_

Laatst bewerkt: 30 apr 2012
  7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Bij Giantbomb vonden ze hem kut. :+

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Smaken verschillen, ik vond Fable 3 en Castle Crashers geweldig. En sommige vinden die games weer minder. Vooral Castle Crashers wordt blijkbaar niet super gewaardeerd, anders zouden ze wel geld verdienen met een sequellO-)

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ja idd gek dat ze nog niet met een vervolg op Castle Crashers zijn gekomen, die game staat vaak altijd nog in de top 10 beste xbla game verkopen, zelfs na zoveel jaar.

Ga de trial van die Fable game zeker proberen, ziet er best geinig uit, stijl doet me beetje aan Zelda the wind waker denken. En voor 800msp ook geen rare prijs. Aan de andere kant, heb nog een shitload arcade games liggen die ik eerst maar es moet gaan spelen :+

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kort maar krachtig inderdaad!
    En uiteindelijk betaal je maar 18 euro voor alle vijf de episodes.

11. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
  12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Is er eigenlijk al bekend wanneer Tony Hawk en Jet Set uitkomen?

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Tony Hawk komt ergens in de zomer.

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Net even de review van gametrailers gezien van Fable Heroes, ze kraken de game echt finaal af, met een 3,5 als cijfer. Is de game echt zo erg? :eek:

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Kijk de quick look van Giantbomb maar, die zegt genoeg. ;)

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Alleen zijn die "quick looks" van Giantbomb niet zo "quick" en eerder veel te lang. Kunnen ze beter looong look noemen. Geen zin om 20/30 min naar een quick look te kijken met dom commentaar van ze.

Wordt dus een keer halen als ie voor 400msp te koop is. Vindt het er nog steeds best wel geinig uitzien. Gameplay is alleen behoorlijk matig, erg jammer. Zou meer verwachten van een game die de naam Fable meedraagt.

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is een keuze die je zelf maakt. Ik heb nog maar weinig positieve reviews gezien en vond de QL van Fable Heroes ook niet overtuigend. Maar ja, ik ben ook geen Fable fan.

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net episode 1 van The Walking Dead uit en man wat is dit echt een topgame.
    Speelt echt lekker weg enig minpuntje is de camera die soms niet zo goed beweegt.

Verhaal dat je volgt is erg goed en de keuzes die je moet maken zijn erg goed gemaakt.
    Dat episode 2 maar snel uitkomt !

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ugh, dat Awesomenauts is ook niet zo awesome :-(. Beetje jammere week qua releases op Xbox Live Arcade.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds zin in dit spel, de dingen die als minpunten werden aangegeven vind ik niet echt minpunten. Lekker op de attack knop rammen prima, vaste camera perspectieven ook ok (had je bij RE1 al ), in 4 uur door de game ook te doen.

Sfeer/ fun/ co-op spreekt mij erg aan en door de naam zal 't toch wel goed verkopen.

Deel Deze Pagina