[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik hoop eigenlijk niet op Falmer of iets ondergrond, Falmer vond ik naast de oneindig Draugr in grotten op een gegeven moment de vervelendste vijand. Gewoon een mooi open gebied waar ik Thalmor neerhak.

Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  2. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    same here, Falmer sucken echt, maar anderzijds haat ik ze zo hard dat het goed voelt als ik ze de kop in sla :)

meer Thalmor zou ook goed zijn om te slayen :)

3. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    In een patch zijn er al iets van animaties oid toegevoegd van o.a. snow elves en de Snow Prince (de legendarische leider), daar komen die geruchten vandaan. Niet heel erg onwaarschijnlijk dus, net als dat mensen al riepen dat de DLC Dawnguard ging heten omdat bethesda domeinen had gereserveerd met die desbtreffende naam. De E3 gaat meer laten weten.

Jaa Thalmor zou inderdaad leuk zijn om te slayen, maar net als berichtjes over de Thalmor staan er ook berichtjes over de Falmer in de laadschermen. Net als over Redguards met kromme zwaarden en roepen de Guards dit ook soms. Zijn dat ook hints? Anders zou die verwijzing over Redguards wellicht ook een verwijzing kunnen zijn naar DLC? Allemaal speculatie hoor. Maar inderdaad de Falmer of eigenlijk Snow Elves zijn ook niet mijn eerste keus. Maar wie weet hebben ze nog wat meer DLC voor later en willen ze niet meteen met het beste beginnen :9 .

Hier trouwens wat achtergrond informatie over de Snow Elves:

"In the time before man, they were known as the snow elves. They lived in the sunlight and had a very prosperous society."
    ―Enthir[src]
    The Snow Elves were a race of mer who inhabited Skyrim long before the Nords, before centuries of underground living and Dwemer slavery twisted the race into the blind merciless Falmer. Edit: Als je nog meer info wilt, google Snow Elves even en ga naar de elder scrolls wikia, toch nog wel wat interessante gegevens.

Als het iets met Dwemer te maken heeft zou het toch wel interessant kunnen zijn. Ach, meestal komen ze wel met iets leuks op de proppen, dus laten we een beetje optimistisch zijn. Ook waren er ook dingen geweest die ik liever had gezien. Alhoewel dit allemaal nog een beetje speculatie is, haha:x.

Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wanneer komt die Kinect update nou? Vandaag toch?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik denk dat we meer moeten denken aan een Horse Armor DLC.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gloeiende ogen DLC 1200MSP?

7. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    HAA dat zal een mooie weze, dawngaurd horse armor voor 200 mp :+

8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Wie weet word er op een of andere manier wel gebruikt gemaakt van Elder scrolls ofzo, of via een poort terug in de tijd gaan, naar de tijd van de Snow Elves, of in de omgekeerde richting :)
    lijkt me straf als die nu in een keer met hopen tot leven zouden komen, of ze komen in vorm van Draugr en dat zou zwaar kut zijn :)

Anywho, laat die Horse Armor maar komen ;)
    had ook iets gelezen van kruisbogen dacht ik ...

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Net de nieuwe update geïnstalleerd. De voice-commands zitten er in! :thumbs:

Al meer mensen mee gespeeld? Ik vind het slecht werken... Zelfs als ik heel duidelijk "Foes" zeg en RB-indruk, gebeurt er niets. En soms ook weer wel.

Daarnaast, als ik 'sword' roep reageert het spel we, maar bij 'dagger' niet. En ik weet zeker dat ik duidelijk Engels spreek. Best zonde.

Of ligt het toch aan mij en werkt 't bij jullie goed?

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heeft serieus nou niemand door dat de DLC over vampieren gaat? Rode ogen??? Dawnguard?

11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Boeiend. Het blijft toch allemaal speculatie.

Rood is ook de kleur van de robes van de Mythic Dawn uit Oblivion :+ Dus...

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vampieren vs Weerwolven verhaal lijn lijkt me wel wat :)

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zou nu wel graag een weddenschap afsluiten. :+

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Pff, hoeft helemaal niet.

Het kan best zijn dat deze 'Dawnguard' de 'dawn' van een nieuw tijdperk bewaken, inluiden, betekenen, etc.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als ze maar niet weer vragen om al mijn spullen af te staan. Dat word anders een dikke slachtpartij. :+

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Haha. Nouja, ik praatte sowieso poep, dus een weddenschap is voor mij al een verloren zaak :+
    Ik zei ook maar wat, gewoon om aan te tonen dat je wel vanalles kan verzinnen op de naam met het plaatje.

Heb wel zin in iets nieuws in ieder geval. Heb Skyrim door tijdgebrek nu al enige tijd niet meer gespeeld, maar had toen wel het idee dat ik de belangrijkste dingen al gedaan had waardoor er op het eind met name 'haal dit' en 'maak die dood' quests aan de orde kwamen.
    Kom maar op met die nieuwe content.

17. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Lees anders die handleiding eens.

Ik had al eerder gepost dat de Kinect update er is, alleen iedereen heeft er overheen gelezen door de DLC announcement. :'-(

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wat kan je met 'Scroll of Fireball'?

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de Help functie van Skyrim gewoon gebruikt en precies gelezen hoe en wat. ;) Wil nog niet echt werken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina