[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heeft iemand de nieuwe 2012 patch geprobeerd?
    Ik weet dat er met de Zuid-Amerikaanse teams wat updates zijn geweest, maar dat vind ik niet zo belangrijk. Niemand kan mij op de andere forums nou vertellen wat er aan de gameplay veranderd is. Die schijnt gewijzigd te zijn, afgaande op de volgende Konami-quote:
    Verder ben ik benieuwd of je nu ook met deze Zuid-Amerikaanse teams online 1 vs 1 kan spelen, want dat kon volgens mij niet. In ieder geval niet met de ongelicenseerde teams.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  2. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Qua gameplay is er niks veranderd volgens mij, al lijkt passen wel harder. Maar dat weet ik niet eens zeker.

    Die DLC voegt wat nieuwe teams toe, je kan nu bijvoorbeeld met Fluminese spelen, waar Ronaldinho speelt, wat het wel lachen maakt. Welke andere teams nieuw zijn heb ik nog niet gekeken, heb ook niet echt veel kennis van die Zuid Amerikaanse teams.
     
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Op Winningeleven forum postte iemand het volgende:
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet dat nog even proberen dan maar hij zegt dat schieten met de juiste speler een lekker schot oplevert? Dat was voor de patch ook al zo, schieten met bijvoorbeeld Theo Janssen is ook geen probleem, maar zal vanmiddag nog even wat potjes spelen kijken of het daadwerkelijk zoveel verschilt, hoop van wel! :)
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik kan vanmiddag niet spelen, dus als jij je bevindingen hier even plaatst, ben ik je dankbaar :)
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal wel laat in de middag, begin avond worden moet zo zelf een potje voetballen.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, ik ben benieuwd :)
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Op Evo-web zijn ze enthousiast:
    Hiermee eens?
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hopelijk zijn 1-op-1's nu ook wat makkelijker..
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ga de patch vanavond eens laden. Ik begreep wel dat schieten wat minder random is. Kan je echt goed zien in de training-mode, zeggen ze. Dat kan dan een voordeel online zijn.
     
  11. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    @Han, heb een stuk of 10 games gespeeld vanmiddag en zijn wel een paar dingen waar ik het mee eens ben. Spel voelt wel wat meer vrij aan, paar keer lekker kunnen counteren. Speel wel met bijv. Ajax en niet met Real en Barca. Mijn bevindingen zijn tot nog toe als volgt:

    - passen voelt strakker aan, nog steeds niet perfect maar wel beter;
    - schieten is ook krachtiger, vanmiddag een mooi schot van Eriksen van rond 25 meter, voorheen lukte me dit bijna nooit met een minder krachtige speler als Eriksen, ook lijkt het minder random dan voorheen wat natuurlijk mooi is;
    - spel voelt minder scripted aan;
    - keepers lijken wel beter maar helemaal zeker ben ik niet, paar rare tegengoals nog gehad, zeker nog voor verbetering vatbaar;
    - CPU lijkt zich minder met tien man rond de 16 te hangen.

    Dit zijn mijn bevindingen tot nu toe, het speelt sowieso beter, vind dit tot op heden de patch die het meest heeft verbeterd aan de game. Het is nog bij lange na niet een perfecte PES maar de game is mijn ogen wel weer meer speelbaar geworden.
     
  12. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    ah goed nieuws. Vanmiddag de patch downloaden en dan weer eens testen.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat klinkt allemaal goed. Iedereen is er behoorlijk tevreden over, ook op andere forums.
    Ik had niet verwacht dat Konami nog met zo'n verbetering zou komen...
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter wel een verbetering dan helemaal niets natuurlijk, maar ik vind dit een behoorlijk gevalletje mosterd na de maaltijd.

    Dat gat in mijn salontafel gaat er niet meer uit. :)
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, je kan er verschillende gezegdes op los laten. Jij noemt het 'mosterd na de maaltijd' en ik zeg: 'Beter laat dan nooit' ;)
    Ben jij trouwens zo onbeheerst dat je een gat in de salontafel hakt als je verliest? :D
     
  16. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, de salontafel 'Lack' van Ikea kan blijkbaar niet zo veel hebben.
     
  17. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net de patch geinstalleerd en voor mij lijkt er vrij weinig te zijn veranderd.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik heb van het weekend weer even 2 wedstrijdjes met PES2012 gespeeld, maar het passen en schieten was van dusdanig schraal niveau dat ik weer het hele weekend PES2011 heb zitten spelen _O_

    Kreeg zelf nog wat ML achievements :D.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zozo twee hele wedstrijdjes? Ja, dan kan je goed beoordelen of er verbeteringen in zitten hoor... :lol:

    Je had beter eerst zonder 6.0 patch kunnen spelen en daarna mèt, omdat je zolang PES 2012 niet hebt gespeeld. Nu kan je niet weten of het beter is t.o.v. de vorige patch.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik vind PES2012 gewoon echt niet lekker spelen..
    Ongeacht verbetering tov van patches ofzo.
     

Deel Deze Pagina