[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Treyarch: 'Multiplayer Call of Duty: Black Ops II zal verrassend worden'


    [​IMG]

    David Vondehaar, multiplayer ontwerper bij Treyarch, heeft laten weten dat geen enkel onderdeel voor de multiplayer van Call of Duty: Black Ops II veilig is, om zo de beste multiplayer ervaring te creëren.

    Vondehaar zegt dat elk onderdeel op de schop kan gaan, van de killstreaks tot de perks. Dit om de beste ervaring te ontwerpen voor de miljoenen spelers die de game eind dit jaar in huis halen. Hij wil geen feiten weggeven, maar hij weet ons wel te vertellen dat eSports een invloedrijke rol hebben in de multiplayer mogelijkheden van de game. eSports, elektronische Sports, heeft betrekking op de professionele competitieve gamers die van gamen hun sport hebben gemaakt. Op hoog niveau behandelen deze gamers het gamen ook als topsport en kan hier flink geld mee verdiend worden.

    Verder heeft het ontwikkelingsteam actief gekeken naar sociale media bij het ontwikkelen van de game. Wellicht is de sociale Elite service dit jaar beter geïntegreerd of zijn de menu's van de game wat vloeiender te doorlopen zodat gebruik van sociale media eenvoudiger wordt. Hier werd helaas niet in detail op ingegaan.

    Als laatst laat Vondehaar weten dat de multiplayer van de volgende Call of Duty zich volledig gaat afspelen in de 2025 tijdsperiode, waarvan je gisteren al kon genieten in de onthullingstrailer. Meer is er echter niet bekend over de multiplayer. We zullen dan ook moeten wachten op de officiële multiplayer onthulling die ongetwijfeld later dit jaar zal plaatsvinden.

    Call of Duty: Black Ops II ligt vanaf 13 november in de winkels voor de Xbox 360, PlayStation 3, PC, Wii en PlayStation Vita.

    http://www.xgn.nl/360/nieuws/36489/...l-of-duty-black-ops-ii-zal-verrassend-worden/
     
  2. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik hoop dat als ze Elite er weer in gaan stoppen het niet 1 grote faal wordt net als bij mw3. Wat was dat weggegooid geld zeg die hardend edition.
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Niets aan toe te voegen hoor.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt allemaal een beetje vijandig volgens mij:+
     
  6. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Verklaar je nader?

    De graphics enz. doen me denken aan zo een middelmatige PS2 shooter met die idiote toekomst instellingen.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Elite was nutteloos. De helft werkte eerst niet en daarna werkte het wel, maar is het eigenlijk alleen de maps waar je profijt van hebt :x
     
  8. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Minstens 3 punten? Wat is dat voor onzin?

    Je noemt 3 punten in de game alsof er 10 features inzitten, om dan nog te constateren dat je het 'erg tof' vind.
    Dan zeg je weer dat je MW3 ook 'weer erg tof vind' om vervolgens te concluderen dat je Spec Ops 'slechter vind dan verwacht' en niet de door jouw genoemde door de mand vallen. :lol:

    Ok, ik ben een beetje flauw maar ach :emo:
     
  9. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Nou ik betaalde 100 euro voor mw3 omdat ik echt veel verwachte van Elite. Ik ben iemand die graag in team verband speelt en daarvoor was Elite echt perfect. Je zou via de Elite operations, events en wars kunnen doen. Ik heb ooit 1x een event gedaan en dat was solo. De rest kon je niet doen want dat zat gewoon niet in elite omdat het niet werkend was (waar ik het uiteindelijk toch voor gekocht had).
    Toen kwamen ze ermee dat iedereen die premium member waren een maanden extra kregen vanwege de vertragen van sommige features. Ok nice dacht ik maar na 3 maanden ofzo was nog steeds niet optimaal.

    Dat bedoel ik met het falen van Elite.
    Ik weet niet hoe dat nu zit maar mw3 ligt bij mij al een tijdje stof te happen in m'n kast
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Solo challenges zitten er vanaf het begin in hoor. Ook heb ik best veel clan challenges kunnen doen. Ik vind elite zeker geen geld verspilling want ik haal toch sowieso alle mappen die uitkomen voor CoD. Voordeel is gewoon dat je ieder maand wat krijgt ipv om de 4 maanden.
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ach hou toch op met je Elite, het is er nog niet eens voor PC!
    Had ik eindelijk toegang tot de Beta van Elite...
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Een middelmatige PS2 shooter? Gozer, for real? Grafisch is deze Call of Duty net zo goed / slecht als Modern Warfare 3. Wil je soms zeggen dat MW3 een technisch hoogstandje was? Nee toch zeker ... |:-

    Ik weet wel waar je bang voor bent. Er is teveel gesleuteld aan de COD franchise, althans, daar lijk je op te "mikken". Wat is nou het verschil? Als je perks, wapens, killstreaks hebt is het nog STEEDS de COD formule. Nu word het in een ander jasje gestoken en iedereen begint ineens te piepen. DIT was toch de "verandering" waar vele om liepen te janken?

    Ach, Treyarch levert ( in mijn ogen ) kwalitatief veel betere Call of Duty's af sinds World at War. Modern Warfare 2 was 1 maand na de release vergeven van de glitches. Javelin, spawns, invincible, onzichtbaar ... en noem zo maar op. Modern Warfare 3 had / heeft niet veel glitches maar de game is onherkenbaar. Noobtubes, shotguns, spawns, killstreaks ... het is allemaal zo-fucking-simpel geworden. Waar is de COD4 leut?

    Anyway ... /end rant.

    Elite is niet meer dan een grafische schil om de Content-Drops te promoten. Het heeft 3 maanden op z'n reet gelegen en zelfs nu bied het, imo, nog steeds niet voldoende uitdaging. Je hebt gelijk, het is gewoon weggegooid geld.

    Eigenlijk heb je gewoon geen voordeel. Of je nou om de 4 weken of 4 maanden wat krijgt... uiteindelijk krijgt iedereen hetzelfde. Sterker nog, misschien ben je zelfs nog goedkoper uit als je MS-points bij één of andere boer koopt die zie voor een prikkie aanbied :+

    Laten we gewoon hopen dat Treyarch doet waar ze goed in zijn. Een vermakelijke COD op de markt brengen. World at War en Black OP's heb ik het gehele jaar gespeeld ... dat is MW3 niet gelukt. Die lag na 2 maanden al stof te happen ...

    Enne, niet gaan bashen hier hé? Anders;

    [​IMG]
    Now, I want to you take a step back ... and literaly FUCK YOUR OWN FACE.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dubbel post. Gewoon omdat het kan.

    Achterop de BO2 poster staat ook dit;

    [​IMG]

    Zombies anyone? Chicks!? Fuck yeah!
     
  14. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD fans zijn hilarisch. Maar ff serieus die Blacks Ops 2 reveal trailer was de SP story synopsis. Wacht ajb even af met oordelen tot dat je de SP GAMEPLAY trailer / MP gameplay trailer hebt gezien. Ik heb inmiddels genoeg dingen gehoord over BO2 dat je als CoD fanboy in je handjes mag wrijven.

    En val niet iemand aan omdat hij zijn mening geeft. Probeer te begrijpen dat iemand een game anders kan ervaren dan jij. Ik ken mensen die spelen de hele dag The Sims. Kan jij dat begrijpen ? Ik niet. Maar ik wind me er niet over op ofzo.

    ps. zombie chicks zou wel grappig zijn haha. Of female character keuze bij custom loadout.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  15. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Female char had je al in de vorige he namelijk Buffy the vampire slayer je had er alleen geen controle over wanneer je die kreeg.
     
  16. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me niet bekoren om Treyarch en wat versta jij onder hoogstandjes?

    Dat eeuwige gezeur hier van COD is slechter gegaan sinds WaW dit en Modern Warfare zo. Ik zal je eens wat zeggen, vind MW3 tot nu toe de beste omdat alles er zo goed uitziet? :p Vanaf MW is het(zonder WaW) alleen maar beter geworden.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    COD4, World at War en Black OP's waren goed. Die heb ik ook een vol jaar gespeeld. Met MW2 en MW3 is het alleen maar noob-friendly geworden. Goed, ik kijk anders naar games.

    Dat gehaat op Treyarch elke keer maar weer ... tot nu toe is BOPS meer verkocht dan MW3. Dan doe je als ontwikkelaar toch wat goed.

    Laten we het er op houden dat iedereen zijn eigen ding moet doen en blijven doen. Toch? :) Op naar COD9!
     
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja klopt. Haha :lol:
     
  19. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is deels door het enorme succes van Modern Warfare 2?

    Modern Warfare heb ik net een tijdje en ik ga niet zeggen dat de lijn super real deal is maar MW komt qua niveau mee met CS waar MW2 realistische settings heeft.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoe bedoel je dat precies? Ik heb op de iets meer cartoony graphics in BO na nooit veel gemerkt van meer of minder realisme in stijl of in handling
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina