Een middelmatige PS2 shooter? Gozer, for real? Grafisch is deze Call of Duty net zo goed / slecht als Modern Warfare 3. Wil je soms zeggen dat MW3 een technisch hoogstandje was? Nee toch zeker ...
Ik weet wel waar je bang voor bent. Er is teveel gesleuteld aan de COD franchise, althans, daar lijk je op te "mikken". Wat is nou het verschil? Als je perks, wapens, killstreaks hebt is het nog STEEDS de COD formule. Nu word het in een ander jasje gestoken en iedereen begint ineens te piepen. DIT was toch de "verandering" waar vele om liepen te janken?
Ach, Treyarch levert ( in mijn ogen ) kwalitatief veel betere Call of Duty's af sinds World at War. Modern Warfare 2 was 1 maand na de release vergeven van de glitches. Javelin, spawns, invincible, onzichtbaar ... en noem zo maar op. Modern Warfare 3 had / heeft niet veel glitches maar de game is onherkenbaar. Noobtubes, shotguns, spawns, killstreaks ... het is allemaal zo-fucking-simpel geworden. Waar is de COD4 leut?
Anyway ... /end rant.
Elite is niet meer dan een grafische schil om de Content-Drops te promoten. Het heeft 3 maanden op z'n reet gelegen en zelfs nu bied het, imo, nog steeds niet voldoende uitdaging. Je hebt gelijk, het is gewoon weggegooid geld.
Eigenlijk heb je gewoon geen voordeel. Of je nou om de 4 weken of 4 maanden wat krijgt... uiteindelijk krijgt iedereen hetzelfde. Sterker nog, misschien ben je zelfs nog goedkoper uit als je MS-points bij één of andere boer koopt die zie voor een prikkie aanbied
Laten we gewoon hopen dat Treyarch doet waar ze goed in zijn. Een vermakelijke COD op de markt brengen. World at War en Black OP's heb ik het gehele jaar gespeeld ... dat is MW3 niet gelukt. Die lag na 2 maanden al stof te happen ...
Enne, niet gaan bashen hier hé? Anders;
Now, I want to you take a step back ... and literaly FUCK YOUR OWN FACE.
Laatst bewerkt: 3 mei 2012