Het is inmiddels een 4.0 geworden, maar buiten dat ziet het er echt als rommel uit. GT vraagt zich hardop af hoe het toch is gekomen dat Lionhead dit heeft kunnen produceren. Dat vraag ik mij dus ook af. Misschien zijn ze nog steeds zo onder de indruk van het vertrek van Peter?
Walking Dead is iig supertof, soort Heavy Rain in het TWD universum, met celshaded comic-achtige graphics, en voorlopig een beter verteld verhaal dan in HR.
Hier een 5.0 maar ik snap de haat niet zo? Ik denk dat heel veel dit spel echt hebben gehyped voor zichzelf ik zie 't als een soort Castle Crashers achtige game maar dan met de settings van Fable... Omgevingen, muziek, sfeertje... Vind 't netjes hoor! Minigames zijn ook altijd fun, maarja het internet moet dit spel nu afkraken oid? Ik zie maar één echt minpunt en dat is dat je door de tegenstanders heen slaat, das wel jammer. Maar verder?
Heb episode 1 net afgerond, zeer goede game. Ik had er een beetje schrik voor want Telltale heeft niet al te beste games gemaakt de laatste tijd, maar TWD is echt wel goed! Als je de comics gelezen hebt kom je trouwens wel wat bekende locaties en gezichten tegen
Net de trial gespeeld van Walking Dead idd een vette game ga hem zo ff kopen denk ik, hopelijk is die niet super kort
Heb vannacht een key gekregen Edit: krijg deze fout code : is een probleem opgetreden voor het aanbod met betrekking tot deze token. WTF?
hoeveel mot dat kreng kosten dan zal ik je wel even laten zien hoe je deze XBLA ook weer gaat verliezen van mij in navolging van oa. Worms Minigolf Monday Night Combat en nog vele andere vernederende titels
Whaha , achja ik versla je in elk geval met Risk\o/, in Worms Fort was 't eerst ongeveer even goed maar die klote kip van jou. Tja is imo gewoon imba. ,minigolf 2 beat ik je in de mansion pack en Monday night, achja same team co-op hé, zelfde voor fable heros
Episode 2: Starved for Help - May 30th, 2012 Episode 3: Long Road Ahead - June 25th, 2012 Episode 4: Around Every Corner - July 27th, 2012 Episode 5: No Time Left - August 29th, 2012 Eind van elke maand dus
het grappige is dat als je je niet ingraaft om de 2 min dat je dan met de bazooka me zo kapot zou hebben maarja dat doe je dus niet FABLE hoeveel gaat ie kosten? en is ie er al?