Mooie verhalen altijd.
Als je niet de superieure beeldkwaliteit (niet alleen mooiere kleuren, ook perfecte inkijkhoek, snelste responstijd, constante ANSI-zwartwaardes etc...) van een plasma wilt ervaren en rekening houden met wat rand zaken de eerste 200 uur, dan moet je het niet doen inderdaad.
Ik pas me de eerste 200 uur met alle plezier aan, geen probleem. Zeker als je weet dat het beeld op haast alle gebieden een LCD verslaat.
De nieuwste plasma's hebben een glasplaat en anti-reflectie coating. Hetzelfde zie je bij de LCD-LED tv's. Ook die fabrikanten hebben gemerkt dat een glasplaat zorgt voor veel realistischer beeld.
Je kan het Fifa menu de eerste 200 uur het best niet 3 uur laten staan idd. Dan heb je kans op inbranden. Ook dit gaat in de loop van de tijd vanzelf weg, maar het blijft wat langer staan in het beeld.
Je laatste zin is wel mooi; "scheelt een hoop frustratie". Heb je weleens kritisch naar het beeld van een LCD tv gekeken? Beide technieken hebben hun voor en nadelen.
Je bedoelt een plasma DEMO denk ik? Jij was toch juist zo tevreden over je overstap van LCD naar plasma?
Laatst bewerkt: 4 mei 2012