Level met die mijn is ook super vet. Is bij meest gedownload deze week eerste volgens mij. Echt heel vet gedaan allemaal.
Ik speel meestal met het geluid uit, of ik stream wat muziek. Ik presteer dan ook nog eens beter. Met die standaard troep was me dat nooit gelukt. (is trouwens vreemd genoeg bij iedere game zo dat ik zonder geluid het beter doe. Lukt me iets niet? Zet het geluid uit! Haal ik het vaak opeens in 1 keer)
Mijn Xbox staat een paar minuten aan met Trials opgestart en ik zit nu even achter m'n laptop en dan hoor je de intromuziek tijdens dat je zit te computeren en ja, dan is het echt een kutherrie... Misschien ga ik het ook maar eens uitzetten!
Ik vind de geluiden van de motors ook een stuk irritanter, kan me niet herinneren dat het in Trials HD ook zo was?
Dat krijg je als je met het geluid uit speelt; ik had niet door dat het iedere keer een andere intro was Die intro is nog het leukste van de, ehm, 'soundtrack'
Weet ik wat gewoon echt te verslavend vind, steeds proberen snellere tijden te rijden op die snelle banen, echt vet, ook als je maar 0,001 ofzo sneller gaat
Lol, net 135 medals gehaald. Ik dacht dat ik klaar was, komen die extreme tracks nog. Damn die zijn lastig.
Die intro is fucking geniaal Verder hoor ik eigenlijk vrij weinig muziek tijdens het rijden zelf? Of ben ik gewoon te geconcentreerd bezig
De muziek staat vrij zacht ingesteld in verhouding tot de effecten, maar dat kan je natuurlijk veranderen.
Verkeerde topic? edit; Denk dat je deze bedoelt.. http://www.giantbomb.com/quick-look-supplemental-trials-evolution/17-5938/
Ik vind dit maar een raar spel hoor, ben bezig met een achievement en een stuk in begin van level lukt me 200x zonder moeite easy, maar vervolgens gewoon 200x totaaal niet terwijl ik PRECIES het zelfde doe, voelt wel extreeem random aan
Nou, vooral die irritante piep die er af en toe in zit. Verschrikkelijk. Heb daarom de muziek tijdens de game op 0 gezet.