Gelukkig hebben we nog DLC. Ik ben geen MMO-fanaat maar wil best een poging wagen. Sowieso heb ik hoge verwachtingen van de solo-content die ongetwijfeld beschikbaar zal zijn in TESO. Daarnaast word ik een badass Orc met heavy armor en een shield. Iedereen wilt vriendjes met mij worden. Ik tank die shit gewoon!
Gamekings zegt dat ie alleen voor PC en MAC komt en dat er vandaag nog wat details worden onthult. Teasers/screenshots??
Deze topic hoort hier helemaal niet, heb nog nergens gelezen dat ie voor de consoles komt. Juist alleen Mac en PC. Het boeit me ook allemaal weinig verder, heb echt niks met MMO. En het is allemaal best, zolang Bethesda nog steeds een Fallout 4 en/of een Nieuwe Elder scrolls maakt voor consoles.
Ik hoop dat de game niet zo buggy is als gebruikelijk bij Bethesda games, als er net zoveel bugs inzitten als skyrim / oblivion , zowel voor als na updates, dan kijk ik hier helemaal niet na uit. Dat is vrij funest bij een MMO, eerst maar eens afwachten maar ik verwacht hier in eerste instantie nog niet veel van.
Een mmo als wow en guildwars hebben om de week een update om bugs weg te halen en dingen te verbeteren. Dus dat zal hier ook wel het geval zijn. Ps. Er zijn ook wat screens gelekt alleen als ik ze post bederf ik ze sfeer hier. Ze zijn niet bepaald.. TES achtig..
Spoiler Iedereen ze eigen mening hoor maar ik vind dit 3 keer niks. Totaaaaal geen Elders Scolls feeling. En ben ook bang dat het gewoon derde persoon word inplaats van 1st person
Ik vind de screens er ook een beetje suf uitzien... echt héél typische MMO graphics. Totaal niet origineel. Lijkt ook niet op wat ik gewend ben van The Elder Scrolls.
Je kunt denk ik geen MMO uitbrengen in de vorm van TES Skyrim. De tijd is daar nu nog lang niet rijp voor. En een MMO first-person? Dat hoort niet thuis in een MMO.
Gaar. Uiteindelijk zijn alle MMO's hetzelfde. Dat het in de setting van Skyrim is, vind ik vet maar na een tijdje merk je dat niet meer en ben je alleen meer bezig met items verzamelen, gear zoeken, geld grinden, etc. Dan is het gewoon weer hetzelfde riedeltje.