Lame, kan geen character aanmaken op Essenia. Ik weet hoe het gaat met nieuwe mmo's, op een gegeven moment lopen servers leeg dus altijd op de drukkere servers zitten. :{
Buiten het feit dat Samuel ook heel druk is komt er waarschijnlijk na de eerste maand gratis server transfers.
Wat een kleurenpallet! Heb helaas geen 3D monitor maar dat moet helemaal een feest zijn En al die planten bewegen ook met de wind mee, zo mooi om te zien. Je moet het echt zelf spelen om het spel in volle glorie te beleven.
Laten we het hopen. Nu maar een char op Samual aangemaakt dus. Mensen daar kunnen Vixae adden als ze interesse hebben om te groupen.
Nou ik weet niet wat jullie allemaal spelen maar ik zou ff wachten met een Mystic te levelen, ben nu 43 en spam nog steeds dezelfde 3 skills die ik op lvl 6 al had... je krijgt wel nieuwe skills maar die zijn dus zo goed als allemaal voor support en niet dmg. Misschien dat ik toch maar gewoon voor Slayer ofzo ga want nog's 17 levels 3 skills spammen ga ik echt niet trekken
Als slayer doe ik op level 43 ook nog steeds dezelfde aanvallen als op level 2 je krijgt er alleen af en toe wat bij. Wallpaper-waardige omgevingen
Het schiet beetje op, level 22 nu en heb net mn eerste echte group quests gedaan. Morgen eens de dungeon BoL verkennen.
Ik zit ook op Samual, wou eerts Essenia joinen want daar zit een maat van mij ook. Alleen kon ik hier niet in, ook niet in de queue te vol. Samual was de enige goed drukke server die daarnaast nog beschikbaar was dus zit ik daar. Nu level 18 warrior. Mensen die ook op Samual zitten add me: Adapt Kunnen we same knokke (H)
Die groep questen zijn echt verslavend Als dps/healer en tank moet je echt opletten want 2 klappen en je bent neer.
zal vanavond inferius, grey en looney toevoegen. Voor zover ik weet dat die op samuel zitten. Wel even kijken hoe ik iemand kan toevoegen maarja komt goed