1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Excellentvirus is mijn mede-admin , die MADT NL en de Biggenvanger die er ook bijna altijd in zitten ken ik helemaal niet :+ Maar wel leuk om spelers vaak terug te zien komen.

    Enige nadeel daarvan is dat het vaak wel weer te makkelijk gaat. Want de Nederlanders gaan toch vaak bij elkaar zitten (en wij als admins werken daar ook vaak aan mee) en dan krijg je dus vaak 4 of 5 sterke spelers in 1 team
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja jullie server staat in mijn favorieten dus vandaar ;)
    En de biggenvanger joint mij weer dus dan krijg je dat.
    Ik word wel altijd lekker snel overgezet naar het goede team , thx daarvoor ;)

    Sommige teams zijn echt om te janken , mensen die echt niks doen of niks kunnen..
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hehe, ik wist helemaal niet dat jij dat was (krijg je ervan als je gamertag afwijkt van je forumnaaam. Ik had ook eerst niet door dat Waldini stiekem Rampage is :+)
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja das lastig idd :+
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Na wat frustratie sinds de update ben ik afgelopen week ook weer begonnen met BF3, het was even wennen en mijn k/d is ook aardig achteruit gegaan maar moet zeggen (op die te erge blur na) is het erg goed te doen. Ook die servers moest ik even aan wennen dat er bijna geen enkele officiƫle server meer te vinden is, maar als je ze gewoon bij favorieten zet is dat ook weer opgelost. :)
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    True, het is gaaf als we met een paar goede (Nederlanders) bij elkaar zitten maar sommige potjes zijn echt slaapverwekkend. :+
     
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Een keertje iets opzetten met gasten van dit topic lijkt me lachen. Ik heb mn problemen met mn mic verholpen dus ik kan weer eens met mic meespelen :). Ik ben geen pro, maar ik win wel veel.
     
  8. MurdaMert

    MurdaMert The Economist

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd Mortar problemen, vooral met het neerzetten. bv als ik Conquest doe en ik plaats de mortar tussen A en B , lukt dat niet. Heel vaag allemaal:'-(
     
  9. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn de namen eigenlijk van jullie servers? Hoor er namelijk zoveel goede verhalen over dat ik wel benieuwd ben of het echt zo'n fijne server is :)
     
  10. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien goed idee om die servers in de OP te zetten ?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Word ik weer (samen met de rest) uit mn eigen server geflikkerd. Server reset denk ik :mad: Kwam ook al tijden lang niemand meer bij.
     
  12. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Was net zo lekker bezig in me Scout heli :mad:.
    To bad, maar mooie reden om te stoppen ;)
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je server op 0 spelers staat hoe zorg je er dan voor dat er weer zo snel 20 man joinen Delphiki?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Op SQDM zetten, daar zijn namelijk erg weinig servers voor.

    En als er dan 16 in zitten gooi je hem naar CQ. Tuurlijk quitten er dan weer een paar maar zolang je boven de 10 a 12 spelers blijft zal er nieuwe toestroom blijven

    behalve dus als je zoals daarnet gebeurde helemaal leeg gegooid word :+

    edit:// of zitten er nu alweer 20 in? Want ik heb dan geen idee hoe dat zo snel gegaan is. Misschien was iedereen gereset?
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan helemaal geen servers meer vinden om te spelen. Als ik find match doe, dan staat er telkens dat er geen servers zijn of dat het niet lukt om te joinen. Weet iemand hier iets meer van?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat er onderhoud is of dat er misschien een matchmaking server op zn gat ligt. Zoals ik net zei ging mijn eigen server ook onderuit
     
  17. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Bij mij stond er: Lost connection to the session of iets
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2012
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    En nu staat er dat er helemaal geen connectie kan gemaakt worden met EA, ervaart iemand hetzelfde probleem?
     
  19. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    met fifa zijn ook problemen met de EA servers. Zal dus vast wel aan EA liggen
     
  20. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Vandaag geen problemen gehad.
    Delphiki waarom word ik altijd in het team gestopt met de retarded spelers op jou server.
    Kan jij niks aan doen weet ik maar beetje jammer :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina