Mij ook niet. Nooit de hype begrepen en zal dat wel nooit doen ook. Vanmiddag beginnetje aan Bastion gemaakt. Geinig spelletje en ook wel leuk hoe het verteld wordt.
Ik heb The Walking Dead gisteravond ook uitgespeeld (in 1 ruk), supervette game!! Erg goed gedaan qua verhaal, met wat flink lastige keuzes... Heb zin in de volgende delen!!
Hmmm... zit een beetje te twijfelen over The Walking Dead. Ziet er goed uit, maar ben geen fan van episodic games, want je weet nog niks over de kwaliteit van komende delen en of ze ook op schema uitkomen, en daarnaast zit mijn 120gb HDD al aardig vol...
Kopen zou ik zeggen episode 1 is erg goed en speelt lekker weg. Of de andere delen ook zo goed zijn weet je natuurlijk nooit.
Vind ik ook ja, maar gaat het nou eigenlijk 400ms per episode worden? Dat zou ik toch wel veel vinden...
Ja, 400 punten per episode. Wat ik wel jammer vind, is dat je niet alle episodes in 1 keer kunt kopen (zoals op PC en PS, dan krijg je namelijk € 5,- korting. Maar ik moet niet zeuren, aanstaande woensdag leg ik ook met gemak 1600 punten neer voor Minecraft.
Veel ? 5 x 2-3 uur speelplezier voor 2000 punten. Valt toch wel mee ? Awesomenauts kopen trouwens jongens, soort van League of Legends/DOTA op XBLA ! (en ik heb teamgenoten nodig)
Da's ook weer zo. Zeker als de kwaliteit zo hoog blijft. En als het straks de moeite waard is de hele reeks nog eens te spelen met andere keuzes. Maar idd jammer dat er geen season pass is op Xbox Live
Zijn er mensen die Minecraft al binnen hebben gehaald? Ga vanaaf spelen en iedereen die wilt meedoen moet me ff adden. Gaat best tof worden!
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf of het ook leuk blijft in de volgende delen, of dat het gaat vervelen. Daarnaast wellicht kans dat straks de gehele collectie in oktober of november een leuke 50% deal krijgt, waar ik doorgaans toch de voorkeur aan geef uiteraard