[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Geef gewoon antwoord op die gast of niet ivm wijs lopen doen.. Ja het staat vaak in je log en in de boeken die je kan vinden en alles is op GOOGLE te vinden, maar dan kunnen we net zo goed het forum sluiten he

Laatst bewerkt: 7 mei 2012
  2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    90 procent van de tijd geef ik je groot gelijk, maar casper018 spammed bijna elke game-thread vol met (zinloze) vragen die iedereen die weet hoe google werkt simpel op kan zoeken |:- Daarnaast draagt ie nooit op enige manier bij aan de desbetreffende thread, en ja dat gaat naar verloop van tijd irriteren. Temeer omdat hij bijna elke game speelt die er uitkomt.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Allemaal bij zijn vriend? :eek:

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb uitgebreid antwoord gegeven. Maar dat neemt niet weg dat het hem wel wat aan zelfredzaamheid ontbreekt. Als je alles gaat vragen kun je net zo goed niet meer spelen toch? Als hij zelf meer uitvindt dan krijgt hij nog meer plezier in het gamen en daar doe ik het voor! En gelijk het forum sluiten is wel erg verdreven niet...

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha doelde ook niet op jou eigenlijk

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nou sorry dat ik zon zeikerd ben, houder al over op
    mn maat (woont 2 huizen verder van mij) gaat vandaag een gameguide proberen te kopen bij gamemamnia als dat bestaat (weet iemand dat?)
    dus dan is dat ook klaar
    dan kom ik alleen nog discusseren als ik bij hem speel wat ik vind/meemaak haha

en mijn examplaar ga ik zsmverkopen =( of ruilen =(

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    No offence hoor, maar mij hebben ze er in het verleden ook al vaak genoeg op gewezen. Tegenwoordig zoek ik dingen ook veel meer uit, mede dankzij XBW en verder niemand in het bijzonder.

Je moet gewoon niet teveel vragen stellen, dat word gewoon als vervelend opgevat. Vragen stellen kun je het beste doen als je het echt ergens in nodig hebt. Games zijn echt dingen waarbij je zelf moet leren uitzoeken, anders ben je gewoon totaal niet voor RPG's geschikt.

Guides raad ik je zeker aan, gebruik ze zelf ook, maar daarna moet je al helemaal geen vragen stellen is mijn advies. Guides geven in de meeste gevallen, als je ze ook zelf opzoekt of koopt, wel duidelijke uitleg.

Een advies: Laat de game Kingdoms of Amalur aub links liggen, niets voor jouw, dat heb ik nu wel door. No offence Casper. ;)

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  9. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Hahah geen spoilers maar je was niet positief over act 3 waar ik net ben :9

10. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
  11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben benieuwd wat jij er zelf van vind als je er mee klaar bent!

Mooie review. Kan me er wel in vinden. Kom ook de minpunten tegen die ik zelf heb ervaren. Verhalend is het prachtig en geeft de game je heel goed het idee dat je er zelf invloed op hebt...

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even mijn mening over al dat gedoe hier rond casper.
    Het klopt inderdaad dat heel veel van je vragen je gewoon simpel op Google kan vinden en dat ook nog sneller is in plaats te zitten wachten op het antwoord hier op het forum.

Best kan je dit eerst beter op deze manier doen,voor sommige mensen kan het erg vervelend overkomen als je telkens je vragen hier gaat opzetten.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jahaaaa ...

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Waarom een gameguide kopen als er bij elke copy van de game een Guide Book zit? 8)

Daarnaast gaat het er niet zo om dat je per se een vraag stelt, maar bijvoorbeeld bij FFXIII-2 was het gewoon zo extreem dat het leek alsof we beter de game voor je konden gaan spelen. No offense, maar volgens mij is dat ook niet helemaal de/je bedoeling? :+

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Sjit, das nog waar ook hey :p Heel dat boekje nog niet ingekeken. maarja, ik vind het ook liever zelf uit.

Stukje met Iorveth's path gespeeld, maar eigenlijk is dat niet eens zoveel anders en de gebieden waarin het afspeelt zijn ook hetzelfde voor het grootste deel. Denk dat ik het hierbij maar laat...

Zal wel geen DLC voorkomen denk ik. Zou ook niet zo goed weten hoe ze dat zouden moeten doen in zo'n verhalende game. Moeilijk om er later nog iets bij te plakken.

Naar deel III wordt genoeg gehint, al zal dat pas op de next gen zijn denk ik ...

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe kom jij nu weer op kingdoms of amalur?
    KoA is voor mij tot nu toe het BESTE SPEL VAN HET JAAR
    daarom kocht ik blindelinks ook dit spel.. ik hoopte dat het wat ala KoA was waar ik dik 100 uur aan gespeeldheb (en waar ik op nog meer DLC hoop!)

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Yellow was een beetje in de bonen denk ik. Hij bedoelde vast TW2 ...

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Beide RPG zouden niet meer van elkaar kunnen verschillen. Ik raad je echt aan de volgende keer voor de aankoop meer reviews te lezen of hier naar de spelervaringen van de mede XBW members te vragen.

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Het is wel zo dat Casper veel vraagt maar das ook makkelijk aangezien er altijd wel iemand behulpzaam is. Ben van mening dat je inderdaad meer plezier haalt uit het spelen van de game totdat je echt niet meer verder komt. Wanneer je dan de oplossing vindt geeft dat ook meer voldoening. Iets google of in een guide opzoeken komt op hetzelfde neer dus ook daar zou ik wat langer mee wachten.

Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat andere members, indien ze de vragen niet willen beantwoorden, de vraag ook gewoon kunnen negeren uiteraard. Snap de irritaties wel maar het mes snijdt wel aan 2 kanten natuurlijk.

On-topic:

Game toch maar besteld vorige zondag bij Zavvi maar helaas nog niet op de mat. Hoop dat die er morgen is want twijfel nu al of ik er wel aan begin voor DD uitkomt of toch maar wacht. Zoveel goede releases en nog een beetje zeuren... ook menselijk :p

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat jij zegt!

Ik kon die stomme Nekker nesten maar niet vinden. Kon er slechts één vinden. Echt een uur lopen en lopen en lopen. En opeens vind ik ze binnen een kwartier. Had toen zo iets van: "Niiiiice." :cool:

Deel Deze Pagina