Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan is waarschijnlijk je cachegeheugen vol en heeft niks met XBL of je connectie te maken. ;) Gewoon even je systeemcache wissen en dan zou het euvel verholpen moeten zijn! :)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tom Hanks.. Hoop dat het het doet. Maar na het legen van de cache moet ik zeker wel weer alle gameupdates downloaden voor ik een game start ?

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Yep, dan begin je met een schone lei. Maar het is alleenmaar goed en je download ze nu ook natuurlijk ook steeds opnieuw alleen blijven ze niet staan. ;) De prestaties van je console en games kunnen trouwens aanzienlijk verbeteren. :)

4. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Doe het hier maar: De modem staat te ver weg voor een stabiel signaal in mijn kamer dus zou ik middels een kabel een router in mijn kamer kunnen zetten die dan het signaal daar verspreidt?

5. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag; waar kan ik het IP-adress van mijn xbox vinden?

Laatst bewerkt: 28 apr 2012
  6. JVosss

JVosss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een probleem met mijn internet!

Ik speel online via een ethernetkabel die aan mijn xbox is aangesloten en plug deze in de router. Heletijd als ik een test doet geeft die het bekende rode kruisje aan tussen het netwerk en internet en soms tussen het internet en xbox live.

Aangezien ik niet heel erg technisch ingesteld ben kom ik hier niet uit.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:

-IP adressen handmatig invoeren
    -Andere ethernetkabel
    -Router en modem uit aan, stekkers eruit

De ethernetkabel kan ik niet op het modem zelf aansluiten aanezien wij daar maar 1 ethernetkabel aansluiting in hebben.

Misschien heeft het hier iets mee te maken?

'Error Status Report'

W: 0000 - 000B
    X: 0000 - F001
    Y: 0000 - 0000
    Z: 0000 - 0000
    ID: FFFF - FFFF

Ik word hier een beetje gek van, ik kom er totaal niet uit! hopelijk kan iemand mij helpen met mijn problemen.

Laatst bewerkt: 7 mei 2012
  7. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook dat er een rood kruis komt tussen internet en xbox live. Ik heb hier nog nooit last van gehad en vanochtend nog gespeeld

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik het goed begrijp heb je alleen een modem met 1 ethernet-aansluiting en geen router !
    Een router heeft namelijk 3 of 4 ethernet-aansluitingen.

Als je alleen een modem hebt dan heeft een handmatige gemaakte ip-adress helemaal geen zin omdat je van Chello maar 1 ip-adres krijgt.

Wil ik bij Ziggo een andere apparaat aansluiten op de modem dan moet ik de modem minimaal 3 minuten uitzetten.

9. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Hier ook en dan krijg ik gezeik dat m'n er iets mis is met m'n DNS server en Xbox.com ligt er ook uit :/

10. JVosss

JVosss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb een modem met 1 ethernetaansluiting, verder heb ik ook nog een router met 4 ethernetaansluitingen!

maar aangezien die heletijd een foutmelding aangeeft denk ik dat de fout bij tussen de router en het modem zit.

11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi.

Sindskort heb ik upc met een cisco modem.

En nu valt me verbinding steeds weg om de 10 minuten. Het ligt waarschijnlijk aan die oude Belkin router. (nat staat gewoon open).

Nu is mijn vraag wat voor router ik als beste alternatief zou kunnen kopen. (wel een betaalbare)

12. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Dag xboxers,

Ik heb sinds kort flinke problemen met het spelen van online wedstrijden met Fifa.
    mijn NAT is open (staat aangegeven in Fifa en Mw:cool: maar alleen bij Fifa heb ik lag.

Weet iemand waar het aan kan liggen en hoe ik het moet oplossen?

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vorige week de nieuwe update van Skyrim geinstalleerd. Dit ging eerst helemaal mis, de update kon niet geinstalleerd worden. Dus toen terug naar dashboard en opnieuw de update binnenhalen, er kwam echter geen popup dat er een update was, dus de de 360 gereboot. Toen kwam de update en het was klaar, maar sinds dat is gebeurd...wordt ik elke keer van XBL geflikkerd wanneer ik een game opstart. Of ik nou Skyrim opstart of Tomb Raider zoals nu....hij gooit me gewoon van Live af, wtf is dit voor crap?

Dus net de system memory cache eens geleegd, een game gestart en ik kreeg zo'n popup voor een update, en ik kreeg gewoon weer die error die ik bij Skyrim ook had toen, alleen dit keer bij Halo: Reach.

Laatst bewerkt: 11 jun 2012
  14. SvenGTI

SvenGTI Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Xbox'ers.

Ik ben nieuw hier en heb me aangemeld omdat ik echt met een probleem zit met m'n internet en hoop dat hier iemand mij kan helpen.

Ik game al een aantal jaar met xbox, en sinds een jaar ook Xbox live gold. (Heel veel call of duty en forza)

Nu heb ik sinds deze week een nieuwe router en toen begon het gezeik, ik krijg met geen mogelijkheid meer verbinding met m'n xbox :confused::confused:

Heb altijd sitecom routers gehad en nooit probleem, werkte altijd super.

Nu heb ik sinds deze week een nieuwe Sitecom WL366 300N router. Op iedere laptop direct internet zonder problemen, alleen m'n xbox blijft moeilijk doen.

Ik ging even inloggen in de settings van m'n router, en nu zie ik dat deze echt veeeeel meer optie's heeft dan m'n oude router had... dus ik dacht dat er misschien iets niet goed zou staan, maar zoveel verstand heb ik er niet van.

Hier de gegevens;

Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Xbox360 wil geen verbinding maken
    Welke provider?: Geen idee, is een standaard provider van de hele flat hier.
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: kabel?
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:

Modem

Welk merk modem heb je?: Ook geen idee, is standaard van de hele flat. Je hebt gewoon internet aansluiting in de muur. Vanuit daar gaat er een kabel direct in m'n router.
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:

Router

Welk merk router heb je?: Sitecom
    Welk router type?: WL366 300N
    Welke firmware?: Standaard, is nog geen update voor volgens sitecom
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Draadloos

De Foutmelding Test Failed, There's a problem with your connection. Select More Info for a discription of the problem and how you can fix it.
    Wat is de exacte foutmelding?: Can't Connect to Network
    Wat heb je geprobeerd?: De standaard stappen zoals m'n router resetten.
    Waar stopt de test?: Van de xbox naar router, daar komt het rode kruis al tevoorschijn.
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Router aan/uit zetten...

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?:

Dit geeft hij als foutcodes wanneer ik op Y druk:
    W: 0000-0000
    x: 8000-0011
    y: 0000-0000
    z: 0000-0000
    ID 0000-0006
    L: 8015-1000
    Q: 8007-0435
    T: Wireless
    A: 0.0.0.0/0.0.0.0
    G: 0.0.0.0
    D: 0.0.0.0, 0.0.0.0
    N: SitecomDS
    S: WPA2
    C: 0

Probleem is dus met de nieuwe router, nooit eerder problemen gehad met routers van sitecom op m'n xbox (Al m'n vrienden gamen met sitecom routers met hun xbox, alleen met dit type ben ik de eerste)

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb jij hem ook direct aangesloten .. dus niet draadloos. werkt het dan wel

16. SvenGTI

SvenGTI Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met kabel werkt het internet perfect. (dus niet draadloos)

Maar dit vindt ik dus eigenlijk helemaal niks, want dan moet ik zo'n kabel door het huis heen laten liggen:confused: Draadloos heeft altijd goed gewerkt, want als ik de oude routers probeer werken deze allemaal.

Ligt dus echt aan de nieuwe router. Als ik naar m'n router instellingen ga (door het ip adres in je browser in te tikken) dan krijg ik daar echt allerlei instellingen, weet wel hoe ik poorten moet open zetten, maar waar al die andere instellingen voor dienen heb ik geen verstand van.

Misschien dat ik hier iets in moet wijzigen?? Ik kan hier dus van alles in wijzigen zoals; H323, TFTP, FTP, PPTP, IPSEC, IRC. Deze opties had ik bij m'n oude routers niet, dit kan ik dus nu allemaal aan/uitzetten. Weet niet of dat er iets mee te maken heeft?

Vind het wel vervelend, want ik heb weinig trek om weer een andere router te kopen. Ik heb deze gekocht vanwege het grotere bereik dan m'n oude routers.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zijn protocollen die je kan toestaan/ doorverwijzen.

Dat heeft niks met portforwarding voor je 360 te maken dus mooi allemaal uit laten staan

18. SvenGTI

SvenGTI Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan blijf ik daar mooi vanaf :D

Waar zou het nog meer aan kunnen liggen dan?

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen wijzigingen meer aanbrengen mbt mijn xbl account

Ik krijg de volgende melding:
    Waar slaat dit op? Ik zit nu achter mijn laptop en hiermee kan ik wel games spelen die xbox live ondersteunen etc. Maar ik kan niet (meer?) via deze laptop dingen aanpassen. Ik wil de automatische verlenging van Xboxlive Gold uitzetten.

Iemand tips?

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tenzij dat veranderd is, kun je dat zelf niet daarvoor moet je klantenservice bellen.

Deel Deze Pagina