[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nou doos was het niet, maar zo vond ik bivoorbeeld een onbekende potion bovenop een pilaar, waar je alleen komt door eerst ergens op te klimmen en dan een paar maal van pilaar naar pilaar te springen...

Erg cool dat dat er inzit!

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wist totaal niet dat je tegen muren omhoog kon klimmen. Wie weet hoeveel loot ik daardoor heb gemist.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zelf had al een tijd dat ik dat als een most wanted feature in een rpg zag. En ik probeerde het hier en het werkte nog ook _O_

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Klopt en het schijnt dat je ook nog wel eens een meer dan normale beloning voor het klimwerk kunt krijgen. Er zouden best epic stukken tussen kunnen zitten. Ik hoop alleen niet dat ik constant mijn pawns moet blijven aankleden, daar had ik bij Dragon Age al een godsgruwelijke hekel aan. :mad:

5. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Haha wist ook niet dat je kon klimmen, nice :)

en pawns aankleden vind ik best wel leuk, vind het juist stom als ze heel de game dezelfde armor aan hebben en jijzelf constant veranderd en verbeterd :)

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Inderdaad... graag zelfs. Al is een auto-equip ook welkom voor wanneer je haast hebt.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Goh, dit is net Dark Souls.

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Klinkt vet _O_

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop van niet :eek:

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop van wel :eek: Al heeft deze game wel heel veel neigingen naar Dark Souls toe, qua sfeer.

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Day 1 DLC , eerste smetje op deze game voor mij. Jammer dat dit niet gewoon erbij zit, tenzij DLC gratis is of het een ingame challenge betreft die je dus niet hoeft te downen.

13. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Voor mij gewoon een must buy. Maar hoe werkt het nou online?. Je kan als het goed is alleen pawns " huren " van je xbox live friends en thats it?

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Blijft uiteraard een must-buy maar vind het wel jammer. 1st day DLC is voor mij toch wel ergernis nummer 1 van deze generatie. Kan er natuurlijk altijd voor kiezen om de DLC te skippen maar dat doe ik bij een game als deze sowieso niet ( dat weet Capcom natuurlijk ook maar des te meer respect voor een developer die dingetjes als dit gewoon in de game zelf toevoegt ).

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waar staat dat het DLC is? (heb de trailer niet bekeken, maar in het bericht zie ik het niet staan. Of kijk ik er stomweg overheen?)

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Staat er niet daarom zei ik in de post ervoor ook al tenzij dlc gratis is of het een ingame challenge betreft. Als ik moet gokken gok ik echter op DLC tegenwoordig haha.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop echt dat het een ingame challenge is. :9 Het concept klinkt best leuk en origineel. Verberg dat nou niet weer achter DLC, gratis of niet.

Of misschien is het hun vorm van de Online Pass, dergelijke challenges? Gratis voor mensen die de game nieuw kopen, maar 2ehands kopers moeten het wel betalen.

18. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Volgens mij is het gewoon een ingame challenge. Op facebook en in de dagboeken van de game hebben ze het nog niet over DLC gehad. Online Pass lijkt me wel waarschijnlijk omdat het bijna een trend wordt bij elke game.

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Whuuut. Zie nu pas in de trailer dat je bij DD de demo van Resident Evil 6 krijgt. AWESOME!

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Zo, net bij de GM m'n pre-order van Darksiders II afgezegd en in de plaats daarvan deze genomen :cool: Darksiders komt toch pas in augustus. Ik wil deze game _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina