Afgelopen weekend bij vrienden het hele eerste seizoen gezien, man wat een ijzersterke serie. Het is zoveel meer dan een zombie-serie. Het gaat over overleving, menselijke emoties, spanning en ga zo maar door. Er waren echt stukken dat ik al naar conclusies was gesprongen en later bleek het heel anders. Geweldig gewoon. Maar S2 schijnt veel minder te zijn begrijp ik?
De nadruk wordt nog meer gelegd op de emoties in Seizoen 2. Is dat minder? Nee niet echt maar ze blijven soms iets te lang hangen. Maar neemt niet weg dat je gewoon 2 moet gaan kijken. Zeker als je 1 tof vind.
Nee dat zou ik zeker niet minder willen noemen, maar de review cijfers die ik op metacritic voorbij zag komen een paar keer waren nogal laag en dat viel me elke keer op. S2 ga ik sowieso kijken.
Smaken verschillen igg. Ik vond deel 2 ook ijzersterk. Alleen als je alles hebt gezien van Seizoen 2, dan kan je niet wachten op seizoen 3 en dat is de enigste nadeel wat mij betreft.
S2 vond ik beetje matig, zaten goeie stukken in maar teveel drama en ik ergerde me aan de triest opgemaakte zombies soms. Spoiler Vind het ook jammer dat Shane eruit is, hij was wel de een enorme foute gast alleen vond hem altijd wel goed acteren en hij praten altijd op een brute manier Maarja kom maar op met S3
Spoiler Daryll vond ik wel tof ja. Deed zijn eigen ding en was een baas met zijn crossbow. Shaun en lori werd ik echt gestoord van. Kleine highschool kindertjes met dat kinderachtige gedrag. Ik vond die chinees tof en na de finale ben ik wel benieuwd naar die zombiehoudende chick
HAHA meen je dit? Die scenes met Carl vind ik heel kut en triest, hij denkt halverwege S2 echt die het mannetje is.
hahaha geniaal die plaatjes nooit eerder gezien. Echt een dom wijf idd die Lori... Maar weet iemand wanneer het 3e seizoen weer begint?
Deel 3 speelt zich grotendeels af in een gevangenis of hospital af toch? Dus dat gejank dat Carl naar binnen moet zal wel blijven