Xbox 360 doet raar

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xJustinn, 21 apr 2012.

  1. xJustinn

    xJustinn Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi. hier een aantal vragen. 1. Laatst deed ik Call of duty black ops op me xbox en ik heb geen idee hoe maar er zit een ronde kras nu op de disc ook liep dit spel heel vaak vast opeens. heeft de xbox dit gedaan geen idee. 2. daarna speelde ik weer ander spel crysis 2 dit heb ik gedownload met xbox live. dit speelde ik rond 15 minuten en toen liep het spel ook helemaal vast? dit vind ik dus wel raar want een xbox hoort dit niet te doen? help?

    Thanks

    Justin (15jaar)
     
  2. julian

    julian algemeenbekend

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Justin,
    Heb jij toevallig je Xbox verplaatst, Verschoven of op zijn zij gelegd toen je Cod Black Ops aan het spelen was? Dan snijd de laser in je disc en komt er een grote dikke kras aan de buiten kan van de disc. Dit is makkelijk te verhelpen om naar een Primera, Game Mania Etc. Te gaan om daar je disc te laten repareren. Heeft mij toen 5,- gekost.
    Dat probleem van Crisis kan misschien komen door Microsoft zelf of hij was bezig met een geheugen opslag. Dan loopt mijn Xbox 360 S soms namelelijk ook vast. Daar kun je niks aan doen.
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Probeer je game op je harddisk te zetten, want dan zal die niet meer vastlopen hopelijk.

    Is het een echte kras? Want heel vaak zit er vlak bij het middengat een kleine ronde "kras" maar die hoort er te zitten.
     
  4. xJustinn

    xJustinn Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reactie's
    Het is echt een ronde kras door de laser gemaakt denk ik al zou ik niet weten waarneer ik de xbox heb opgepakt. me vader kwam met het idee om er afwasmiddel op te doen maar dat heeft de disc al helemaal vernietigt dus ik ga wel een nieuwe kopen. verder doet crysis het nu wel weer want ik moest ff de cache verwijderen dat heeft geholpen :)

    Gr Justin
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wasmiddel? Ik heb wel gehoord dat je met tandpasta wat kan doen. Naja heb je iig een leuke onderzetter :)
     
  6. xJustinn

    xJustinn Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei een vriend van mij ook maarja topic kan sluiten
     

Deel Deze Pagina