Het is wel grappig, maar ik weet niet of ik hier 55/60 euro voor zou neer leggen. Ik had ook wel graag wat meer dan alleen demolition derby gezien in de demo. Het is in ieder geval zeker geen nieuwe rally game. Denk dat je daar dan toch de WRC serie (deel 2) voor moet hebben. Wel Dulle's tijd verpulverd
Dit is een ander team. Het team dat aan Dirt 3 heeft gewerkt is al bezig met een nieuwe rally game. Paul Coleman is de Lead Designer en is sinds Dirt 3 actief op twitter. Echt veel details geeft hij niet weg, maar hij maakt duidelijk dat ze echt terug willen naar CMR2. Langere stages, schade die je moet repareren. Het is afwachten natuurlijk. Maar dit is echt een losse game gemaakt door een team los van het CMR / Dirt 1,2,3 team.
Kijk eens aan, er is blijkbaar nog stiekem een demo online gekomen (voor die van Dirt al). Kan toch zweren dat ie er eerst niet tussen stond! Kinect Star Wars (Demo) Bestandsgrootte: 1.97 GB
Jaah, moet je doen! Ik heb net weer een filmpje opgenomen voor Spec Ops, maar dat uploaden gaat nog even duren. Fikse demo. Bijna 4 GB. 3 kwartier (ok, ik ben wel een keer af gegaan, maar toch. meeste demo's zijn net een kwartiertje ofzo) Ik moet wel dit zeggen over de demo
Ik ben wel benieuwd nu naar de demo Dulle. Eventjes proberen dan maar. Bedankt voor de tip want anders had ik hem links laten liggen.
Zag gister bij GK dat ze er best positief over waren. Had ik niet verwacht. En hij komt op een goede tijd uit. Eind Juni. Dus verder geen concurrentie echt.
Hmm interessant. Ik heb destijds nog meegedaan aan de beta (vorig jaar of alweer 2 jaar geleden) en toen was het echt een middelmatige game.
Ja, ik zat ook in die beta. Na anderhalf potje verwijderd. Voelde niet echt lekker aan. Bijna 4 GB is voor de opname wat ik aan het uploaden ben. De demo zelf is 1.45 GB. Ook redelijk, maar toch niet zo huge als 4GB. De game zal aan het eind van het jaar natuurlijk geen GOTY awards winnen, maar het is me heel erg meegevallen. Setting vind ik leuk, de wapens voelen krachtig aan en tot nu toe irriteren de personages me nog niet. Nog niet veel met het zand kunnen doen, maar de belofte dat het zand een grote(re) rol gaat spelen maakt het ook wel interessant. Weet niet waarom, maar de muziek beviel me ook wel. Even wat anders dan epische orchestrale muziek.
Er zal wel meer achter zitten dan een simpele zandstorm, maar dat maakt voor mij persoonlijk verder ook niks uit. Verhaal is ondergeschikt aan gameplay.