Eerste race ging best lekker ondanks dat ik nog niet geoefend had, had mooie duels met Lircky, maar de Mitsubishi was erg onvergefelijk bij het terugschakelen, van zn 3 naar 2, moet je echt pas doen als je heel weinig vaart hebt en kan niet zo snel na het terugschakelen van 4 naar 3 als bij de andere auto's. Hierdoor had ik motorschade waardoor de race verder kansloos was. Gelukkig wist ik Tracks nog achter me te houden die een keer de pit in was geweest vanwege schade.
Race 2 was snel klaar, in de eerste bocht was er contact waardoor ik weggleed en er mensen tegen mij opbotsten. Helaas voor mij en voor diegenen. Ik ga de replay nog eens terugkijken wat er nou precies gebeurde.
Best saai om dan de hele race te moeten wachten, maar ik dacht ik ga zo nog ff oefenen op de volgende baan. Daar was er wat verwarring doordat het een andere uitvoering van Hockenheim was, maar ik werd finaal kapot gebeukt, geen idee door wie, maar de race was ook hier meteen weer ten einde. Toen Positano, ik startte vooraan en ging door de eerste bochtjes, links kwam iemand vol gas die totaal nergens remde en die knalde mij wederom finaal van de baan. Dat was de 2e of 3e keer op rij (afhankelijk van de toedracht in heat 2) en toen had ik er wel genoeg van, heb de halve avond zitten wachten met een (half) kapotte auto langs de baan, niet echt leuk. Oefenen hoeft echt niet zo serieus als racen, maar een beetje collegialer rijden mag wel hoor.
Heeft iemand de herhaling van heat 2 voor mij?
Laatst bewerkt: 8 mei 2012