1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat niet, alle apparaten die bedraad aangesloten zijn hebben nooit last van wegvallen of terugvalen, die is altijd stabiel.

    Het zou zo maar een instelling in de router kunnen zijn maar dat wordt te technisch voor mij om zo maar wat uit te gaan proberen :F:
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat betwijfel ik eigenlijk hoor. Hoeveel andere netwerken behalve je eigen zijn er beschikbaar wanneer je naar een wifi netwerk zoekt?
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb trouwens nog steeds last van die plopjes en haperingen in het geluid. De ene keer bijna niet, dan weer vaak. 8) Gelukkig heb ik er niet veel last van als ik muziek aan het componeren/produceren ben en dat komt waarschijnlijk omdat ik met een externe audio interface werkt. Maar toch blijft het vreemd en ik heb nog steeds niet kunnen achterhalen wat het veroorzaakt. :{
     
  4. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een probleem met mijn geluid. Ik hoor constant een ruis als het geluid aan staat. Als het geluid gemute is hoor je niks, en als het geluid harder staat wordt de ruis ook harder.
    Ik heb een Dell XPS15, verder nooit problemen mee gehad..
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Andere boxen proberen?
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb een probleem met mijn draadloze internet op mijn desktop. Hij ziet m'n router en maakt goed verbinding. Dan doet hij het voor een paar tellen (laad hooguit 3 pagina's), en dan valt hij weg (geel uitroepteken in de taakbalk). Dit gaat steeds zo door. Doet het even, valt weer uit, doet het even etc. Nu gewoon kabel van desktop naar router gelegd, maar ik wil gewoon draadloos internet.

    Ik dacht misschien een driver updaten, maar zie deze twee staan bij 'Apparaatbeheer', en weet niet welke ik moet hebben/updaten.

    - Realtek PCIe GBE Family Controller

    - Realtek RTL8191SU Wireless LAN 802.11n USB 2.0 Network Adapter
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat geeft hij exact aan wanneer je je muis over het uitroepteken houd? Het kan allerlei verschillende oorzaken hebben die niet per se aan je PC hoeven te liggen. Doen andere apparaten het wel goed op hetzelfde netwerk?

    Wanneer je de driver wilt updaten moet je de 2e hebben, de 1e is voor je bedrade internet voor zover ik weet. Die zou je eventueel ook kunnen updaten maar dat zal als het goed is geen effect hebben op de werking van het draadloze internet.
     
  8. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hoe kan ik zo'n driver het beste/snelste updaten?

    ''Geen internettoegang'', dat is wat het uitroepteken zegt. Laptop en 3 telefoons doen het gewoon perfect met wifi hier.
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Gewoon even hier downloaden:
    http://www.realtek.com.tw/downloads...ownTypeID=3&GetDown=false&Downloads=true#2291

    De Windows driver pakken, wanneer je het bestand opent zal het waarschijnlijk zichzelf wel wijzen. Is niet moeilijker dan het installeren dan een spel of programma. Daarna zal je waarschijnlijk je PC opnieuw moeten opstarten. Schrik niet als tijdens of na het updaten je wifi niet meer werkt, na het opnieuw opstarten zal alles weer werken. (Ervan uitgaande dat de update gelukt is)
     
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Gedaan, en hij schijnt het nu beter te doen, even een uurtje aankijken.

    Edit: Helaas. Valt nog steeds continu uit.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2012
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, dan kan ik het zo snel ook niet bedenken waar het aan ligt. Je kan proberen om even te googlen en kijken of er andere mensen zijn met het probleem en hoe zij het opgelost hebben.
     
  12. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb even een vraagje.

    Ik heb mijn pc nu aangesloten op de tv van mijn vriendin via dvi uitgang op mijn pc naar hdmi ingang op haar tv. Adapter ertussen en prima. Alleen het punt nu is dat dvi natuurlijk alleen video doorgeeft en geen audio. Hoe geef ik nu de audio door naar de tv? :+
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb nog een vraag! Ik heb m'n laptop aan de tv gehangen (jvc lt-26r70su) met een HDMI-kabel. Nu zijn de randen overal 'geknipt', als in, ik zie de randen van het mijn desktop niet. Via Google ben ik al te weten gekomen dat ik de 'overscan' moet uitzetten, maar dat kan ik niet vinden op mijn tv.

    Weet iemand een andere oplossing? Ik ben nog wel een paar dingen tegengekomen, maar die begrijp ik niet.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb je ook geen 1:1, Pixel scan of 'Just scan' mode op je tv?
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pfoe, ben nu niet thuis, maar uit m'n hoofd: volgens mij niet. De settings zijn echt heel beperkt.

    Ik ga het vanavond in ieder geval even na.

    Ondertussen raadpleeg ik even de handleiding online.

    EDIT: Alleen Franse te vinden natuurlijk. :F:
     
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25

    audio uitgang van je pc kabel in :) die naar 2 tulp gaat wit/rood. die in de versterker pluggen. Tv kan ook als er audio ingang op zit..
    [​IMG]
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat moet je ook niet op je TV instellen, dat gaat op je laptop. Wanneer ie aangesloten is op de TV ga je naar de Intel Graphic and Media control panel, bij het tabje display ga je naar Monitor/TV settings en bij de Quantization Range zet je hem op default. Is erg onhandig want bij de TV beneden moet ik dat elke keer opnieuw doen wanneer ik hem aansluit, op mijn eigen TV doet ie het gelukkig meteen goed..
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, wauw, haha, thanks!

    Ik heb trouwens nVidia graphics. ;)
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Niet geheel waar, er zit ook een videokaart in je CPU. Hij gebruikt de Nvidia kaart pas wanneer dat nodig is, bijv wanneer je een game opstart. Op mijn laptop zit er een led indicator om te zien welke videokaart op het moment in gebruik is. Die in de CPU gebruikt uiteraard een stuk minder stroom, en dat scheelt je dus een uurtje batterijduur ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina