[XOne] Trials Evolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 jan 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, om alles te unlocken moet je 135 medailles halen. Je niet alles voor op goud te hebben om dat aantal te behalen.

2. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Enkelt nog effe de Scenic Route - achievo halen en dan heb ik hem 100%. Moet er nog effe voor gaan zitten, had hem al bijna maar toen maakte ik dat ene kleine foutje... 'fuck'

Gelukkig zijn het niet zoveel banen als bij de Marathon achievement van Trials HD, al had dat de uitdaging natuurlijk wel weer groter gemaakt dan dat hij nu is.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat laatste foutje was zeker op een stuk wat je normaal foutloos weet te halen? :+
    De laatste baan wist ik altijd foutloos te doen, als ik maar daarvoor fouten had gemaakt. Zodra ik daar aankwam met 0 faults gingen mijn vingers opeens de meest vreemde dingen doen. :p

4. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, die extreme tracks zijn lekker lastig zeg. Ik heb de eerste drie nu gedaan (maar wel met tientallen fouten) :D Verder heb ik de meeste medium-tracks nu op gold. Ik merk wel dat ik moeilijke tracks halen eigenlijk leuker vind dat een zo snel mogelijke tijd neer zetten op makkelijke tracks. Ik speel dan ook veel track-central tracks.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik vind zelf de Extreme tracks juist veel minder leuk. T/M Hard vind ik allemaal prima, en heb alles ook op goud, sommigen platinum, en vrijwel alles met 0 fouten, maar de Extreme Tracks zijn net IETS te moeilijk om lekker soepel doorheen te gaan.

Nog vrij weinig tracks gedownload, voornamelijk ook omdat ik nog teveel rotzooi tegenkwam de keren dat ik dat probeerde... zelfs wanneer de tracks een hoge rating hadden.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Moet je eens bij de Redlynx picks kijken, wat zitten daar pareltjes bij zeg. :eek:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Trials is voor mij ook niet bedoeld om er soepel doorheen te gaan. Het is de uitdaging waarvoor ik naar de game kom (en deze doet het imo veel leuker dan, laten we zeggen, Super Meat Boy). Natuurlijk is het zo dat ik het wel probeer om er soepel doorheen te gaan, maar ik ben veel blijer als ik een extreme baan na 500 pogingen maar net haal dan als ik Platinum krijg op een andere baan. Daarom vind ik die Supercross banen ook maar helemaal niks.

En de oorsprong van de sport/naam is het met me eens. :cool: (Wat was dat vroeger altijd awesome om dat op Eurosport te bekijken. :D)
    Proberen, beproeven. Niet racen. Dan moet je bij de Moto GP games zijn. :+

ik ben gewoon moeilijk aan het doen, je mag natuurlijk leuk vinden aan de game wat je wilt ;)

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hoe zit dat met de squirrels? Ben er geen 1 tegengekomen? Waar vind ik ze?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Was zelf alleen die in het eerste tutorial level tegengekomen. :+ Een andere had ik ook bijna gehad, maar ik liet het filmpje na het halen van de track niet lang genoeg door gaan.

10. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Heb alle achievements, op de scenic route na.. vind ik best netjes..

voor diegene die een serieuze uitdaging willen, zoek eens op Realistic competition 4. (staat ook bij de redlynx picks volgens mij) is een leuke en uitdagende baan, 1, 2, en 3 zijn wat simpeler. maar zeker de moeite waard.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    As usual, hoevaak ik Marathon opnieuw heb kunnen starten in de laatste baan :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Marathon... Wat een geweldige achievement was dat. :D

Ik hoop dat ik het nooit weer hoef te doen. :+ iig een van de weinige achievements waar ik echt trots op ben. (en dan maakt het me niks uit of andere mensen nu komen zeggen hoe easy ze het vonden)

13. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Exact, een landing die never nooit meer fout gaat en met voor de achievement "en happa weer een kunstgebitje erbij omdat 'ie het nodig vond om z'n stuur te gaan bijten". D'r net 1 poging gedaan waarbij ik het ene na het andere luck-moment had. Maar helaas was m'n potje met luck bij het Ranch level op. :+

Nu nog maar een poging doen en anders weer met de MP vermaken. In tegenstelling toen de game net uit was werkt het MP systeem nu goed. Snelle matchmaking waarbij ik zowaar ook Extreme levels moest spelen!

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Je hebt gelijk. Zojuist een aantal tracks gedownload en *&%$&^& wat een briljante tracks zitten er tussen die echt schitterende dingen laten zien wat mogelijk is met die editor.

Dat level met die schaduwen was echt heel vaag, niet geweldig om te spelen maar wel ontzettend knap gemaakt, en daarnaast nog 3 andere tracks die ik wel echt heel tof vond om te spelen en knap in elkaar gezet.

15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik vind het verschrikkelijk wanneer je echt moet bunnyhoppen en op de mm nauwkeurig moet landen etc etc. Nog erger wordt het wanneer er ook zaken in zitten zoals die spuitdingen waardoor het helemaal lastig wordt.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die spuitdingen vond ik ook wat minder. Ik heb liever pure trials, zonder dat soort bijzaken. Way of the Ninja <3

17. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Wauw:
    [yt]Wq7pkBwdLcM&feature[/yt]

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Damn.
    Moet toch echt weer eens naar die tracks gaan kijken. :eek:

Hm, zou er al een Harry Potter themed track zijn? :+

19. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Lange tijd geleden dat ik met klamme " game handjes " zat. Nu moet ik nog 22 medals en dan heb ik het laatste gedeelte unlocked. Bij sommige banen gaat het niet om echt om snelheid maar om hoevaak je valt of niet?. Straks maar weer eens proberen, soms lijkt het onmogelijk maar toch kom ik terug.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik 10 minuten over een baan doe met 0 faults en jij doet het met 1 fault maar binnen een minuut, dan sta ik toch nog boven je.
    Maar goed, voor de medailles gaat het natuurlijk om de combinatie van snelheid en precisie.

Deel Deze Pagina