[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Nou ik had ook een stukje in de dungeon Ragnvald vlakbij Markarth dat het als een dia-show draaide, een kamer met allemaal draugr en daar ging het goed mis, zonder enige reden. Kan misschien ook een cache kwestie zijn? Hmm..ah well.

Net aangekomen in Dragon Bridge, had dit hele gebied nog nooit gezien en gewoon echt fucking cool. Er begon zelfs nieuwe muziek te spelen die ik nog nooit had gehoord, i love this game. Echt zo'n game die je over maanden nog speelt, en ook dan nog steeds nieuwe gebieden ontdekt, dat is echt de kracht van The Elder Scrolls, zoveel content en exploratie is gewoon geweldig.

Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Omg, ben fucking verslaafd. Ik ga afkicken. Speel net pas 5 dagen. Mijn dromen zijn niet meer als de normale wereld maar als skyrim wereld 8) en gaan echt nergens over, loop tegen iedereen te praten en accepteer allemaal questen die ik niet uitvoer. Maximaal 1,5 uur nog maar skyrim per dag voor mij.

Klote van dit spel is als je een quest compleet dat je gelijk wilt weten hoe het verder gaat en je de volgende ook maar meteen doet :+

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begin steeds benieuwder naar die DLC te worden, het is ook echt iets wat ik gewoon meteen ga kopen zodra hij uit is. Ondanks het feit dat ik nog steeds Solitude moet gaan bezichtigen en wat andere kleinere stadjes en een shitload aan quests, laat staan de main quest doen :D

Heerlijk toch die Elder Scrolls games.

EDIT

Maar dit zijn dan weer echte game-breakers, zit gewoon in een fucking buiten gebied en de framerate keldert in en het is nu één grote dia-show. Dat het soms in een dungeon gebeurd..nou ja...ok..maar nu in buitenomgevingen met geen enkel teken van verbetering, gvd zeg.

Laatst bewerkt: 10 mei 2012
  5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    One does not simply play Skyrim for only 1 hour at a time:+

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94

Ik speel Skyrim op PC en heb echt nog geen enkele bugs of glitches of framerates of wat dan ook gehad !! :thumbs:
    PC is altijd beter als console om zo'n spel te spelen imo..

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Meestal als dat gebeurt is er ergens in je buurt iets qua physics enorm aan het flippen.

Ik heb het zelf bijv eeen keer gehad met een Frostbite spider die in een vveel te klein forsworn hutje was gespawned en dus enorm spastisch liep te doen en een keer met een hoop rommel die ik met een shout in een ondiep stukje water had doen belanden.

Dan gaat de physics engine een beetje over de zeik en keldert de framerate dus.

Dus even goed kijken of je rare dingen ziet want het is dus wel te fixen door bijv die spider dood te slaan.

Tenzij je de PS3 versie hebt, dan hoort het er gewoon bij :+

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Hoe kom je eigenlijk achter die andere 3 effecten van een ingrediënt?

Ook door te eten?

9. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan, maar dan moet een bepaalde perk hebben. De enige (zover ik weet) andere manier om er achter te komen is om random ingrediënten met elkaar te mengen om potions te maken. Zodra twee ingrediënten hetzelfde effect hebben, zal dat effect bij het ingrediënt komen te staan.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend was ik weer even in het ouderlijk huis (waar een x360 staat), 1.5 uur de tijd gehad om Skyrim te spelen. Oblivion vond ik maar niks en Fallout 3 vond ik awesome en Skyrim??

Prachtige sfeer, mooie grafische settings, en de wereld is gewoon erg tof om in rond te lopen. Maar wat is dit voor mij toch een "hardcore rpg"... Loop je dan in dat eerste stadje. Ik begreep niet waar ik even snel wat side quests kon fixen en de guild die ik kon joinen als side quest is aan de andere kant van de map.

Nog maar wat heen en weer gelopen en een grot (vlakbij wat stenen die powers geven oid) gecleared...

Neemt niet weg, toch wel een erg gave game zeg.... En vooral ook door de prachtige muziek. Sound effects wat naar beneden bijgesteld en de achtergrond muziek op max gezet :)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Gezien de verkoopcijfers zou ik dit absoluut geen hardcore RPG noemen. Dit is juist zeer toegankelijk, vandaar dat het zo populair is bij niet-RPG gamers.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zei ik ook dat het "voor mij" een hardcore rpg is. Ik heb ook alle Fable games gespeeld en dat gaat toch wel wat makkelijker... Ik had gehoord dat Morrowind pas echt voor de eckte rpg diehards was maarja..

Loop je dan in dat eerste stadje, je kan je compas volgen naar het volgende punt van je main quest maar dat vind ik zonde. Geen zin om het spel te rushen. Volgende keer maar weer ervoor zitten en met iedereen in dat stadje/ dorpje praten.. Van wat ik heb gehoord is dat er in Skyrim oneindig veel sidequests zitten.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat is ook alweer het tofste/duurste huis in Skyrim?
    Heb gisteravond 100.000 septims, dus kan nu eindelijk gaan uitgeven :D.

Is dat huis in Solitude het 'beste'?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is een mooi huis maar ik heb van het weekend een huis in Winterhold gekocht en dat is ook echt niet misselijk.

Minder verdiepingen maar wel meer display cases en zo.

het ontloopt elkaar niet veel , het is niet zoals in Oblivion waar Rosethorn hall en de DLC huizen en veel en veel mooier/beter waren dan de rest

Volgens mij kun je van 100.000 makkelijk beide kopen btw. Geen idee wat er verder nog aan te raden is, ik heb alleen winterhold, solitude en dat eerste huis wat je kan kopen

Laatst bewerkt: 15 mei 2012
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik zat ff te kijken op UESP en Solitude is inderdaad het duurst.

Windhelm (ik neem aan dat je die bedoelt ipv Winterhold) is qua storage wel groter ja. Alleen moet je daar al iets verder zijn in de Main Quest, en ik heb tot nu toe enkel nog die draak verslagen bij Whiterun... Dus dat komt wel een andere keer :p.

Eerst maar al m'n onverkoopbare shit meezeulen... Zo irritant :emo:

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Wow, hoelang heb jij dan al niet meer gespeeld als je nog altijd alleen die draak maar verslagen hebt??? 8)
    of ben je de hele tijd aan het free roamen zonder quests te doen?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja die bedoel ik

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Hjerim

Leuk huis. Maar die in Solitude is ook niet verkeerd. Alleen minder Nord-achtig dan die in Windhelm

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hm als ik zo nadenk, volgens mij ben ik nog wel naar die priesters gegaan om mijn shout kunsten te laten zien.

Maar verder boeit die Main Quest me totaal niet (net als in Oblivion, zie gamercard :p).

Side quests etc zijn veel toffer. Ik heb inmiddels 70 uur gespeeld schat ik en vrij weinig echte missies uitgevoerd. Vooral beetje exploren etc :D.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb de main quest ook nog niet uit , alle Guilds enz al wel gedaan.

Beetje achter de main quest marker aanhobbelen is veel minder leuk dan zelf een beetje op avontuur gaan

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hoe kom je aan Hjerim dan?
    Want dat lijkt me het tofste huisje.
    Ik ben namelijk tevens een Nord.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina