1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    En jij verwacht dat die goedkoper zullen zijn? Alle high-end phones kosten al tijden lang rond de € 500,00, waarom zou dat veranderen? Mijn Sensation XE kostte ook gewoon € 550,00 toen ik mijn abonnement ging verlengen hoor.

    Persoonlijk zie ik de meerwaarde van een quadcore nog niet, ik denk dat ik daarvoor een te gemiddelde user ben. Ik doe er een hoop mee, maar ben geen tweaker ofzo. Als ik echter nu zou moeten (mogen) kiezen dan had ik zeker de HTC One X genomen. Maar ik zou weten dat het verschil met mijn huidige phone (afgezien van het mooie scherm en de grootte van de telefoon) niet zo heel groot is.

    Op dit moment niet groot genoeg om mijn XE in de hoek te gooien en de HTC One X te halen. Die SIII doet me helemaal niks, de specificaties wel, maar het uiterlijk van de telefoon staat me niet aan. En met high-end telefoons die in de toekomst qua specs elkaar weinig zullen gaan ontlopen, gaat het uiterlijk steeds meer tellen. Kleine details gaan het verschil maken, qua performance gaat het denk ik weinig meer schelen voor het grote publiek. De tweakers onder ons, die letten nog op de specs en komen daarvan bijna klaar. De gemiddelde user niet, als het ding maar snel genoeg is en me niet irriteert door traagheid en vastlopers.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wordt ook iedere dag blijer dat ik de Xperia S heb gekocht en iPhone af ben. De mogelijkheid tot customizen en dergelijke is oneindig en zo leuk!

    Ik kreeg dit op me iPhone alleen voor elkaar met een jailbreak.

    Als de iPhone 5 eraan komt zal ik er wel naar kijken, omdat ik een sucker ben voor hun degelijke bouwkwaliteit en afwerking, maar de Hayabusa ben ik ook erg benieuwd naar (opvolger arc s toch?)

    MEER INFO OVER DE HAYABUSA
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2012
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    De HTC One S is op het moment ook een high-end telefoon, en die is toch wat zachter geprijst.
    Ik vind de One X te duur om dezelfde reden die jij ook noemt, hij heeft te weinig verschil met m'n huidige telefoon. Het 720P scherm is leuk, maar die quadcore is volstrekt onnodig omdat zelfs mijn single core telefoon nog super soepel draait op ICS. Daarnaast vind ik het een nadeel dat hij 4.7" is en geen microSD slot heeft, hij is dus gewoon te duur voor wat je krijgt IMO. Dus dan wacht ik liever op de volgende generatie, dan krijg ik gewoon meer waar voor m'n geld.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Aight, duidelijk. Ik dacht dat je de telefoon an sich gewoon te duur vond, vandaar mijn reactie.

    Zelfs de HTC Sensation XE is nog een high end telefoon, volgens mij verschilt hij qua specs bijna niet ivm de HTC One S, afgezien van het scherm geloof ik.

    Als ik nu nog met mijn Legend had gezeten, en ik mocht nu verlengen dan was ik wel voor de HTC One X gegaan, ondanks dat het scherm me eigenlijk te groot is. Ik heb zelf een 4.3 inch scherm, en dat is eigenlijk de max voor mij. Maar goed, ik ben een sucker voor het nieuwste van het nieuwste. Normaliter zou ik mijn XE ook verkocht hebben en de HTC One X hebben gekocht. Maar ik heb hem net 3 maanden en het verschil is me te klein.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Meh, ik moet ook niks van de iPhone hebben. Het ziet er mooi uit, maar het blijft een kudde-apparaat en als ik ergens een hekel aan heb is het wel verplicht software (iTunes) gebruiken voor alles wat je wilt. Verder ga ik niet belachelijk veel geld betalen omdat er een appeltje op staat. :+ En ik heb het al eerder gehoord, maar velen noemen de Xperia S de nieuwe iPhone... Best eng eigenlijk, maar ook weer niet. 8)

    En klopt, er komen 2 modellen; de GX en SX die verder gaan op de Arc-lijn. :)

    GX:
    [​IMG]

    SX:
    [​IMG]
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Verplicht iTunes gebruiken? Ik gebruik echt nooit meer iTunes op PC sinds je Cloud backups etc. kan maken. 8)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ok en je zegt het al: "sinds" het kan. Ik ben al een tijdje uit de Apple-zone, maar ik werd gek van die zooi dat je voor alles en nog wat dat ding moest koppelen met iTunes en andere verplichtingen. Laat me gewoon doen met dat ding wat ik wil. 8)

    Verder vind ik het ook zo triest dat sommige types denken dat ze een bepaalde status hebben omdat ze een iPhone gebruiken. Get real! :+ Hopelijk ben jij dat niet Modder. :p
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb alles van Samsung. TV van Samsung, Beeldscherm van Samsung, Telefoon van Samsung en een mini laptop
    Maar dat doe ik alleen niet express. :+
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, en voel je je zelf ook een beetje Samsung? :p
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voel me idd de derde ster. :+
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, ik gebruik gewoon een iPhone omdat ik de afwerking geweldig vind en het gewoon lekker werkt, net als Android overigens.

    En die types met bepaalde 'status'-beelden zijn toch juist de Blackberry gebruikers? :+
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja die heb je ook ja. :+ Maar de afwerking is mooi, dat ben ik met je eens. ;)

    @Hybrid: Mja, ik voel me een beetje Samsung light. Want ik heb nog een netbook, foon, LCD-TV (is al vervangen, maar doet het nog) en combi-oven van Samsung. :p
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Fuck me heb natuurlijk ook nog een koelkast van Samsung. Best erg eigenlijk. :D
    Maar heb persoonlijk nooit problemen gehad met Samsung producten en me TV is nu zeker al 7 jaar oud bijvoorbeeld (HD ready baby). Dus ja dan ga je sneller naar Samsung producten kijken ook al doe je het niet expres. :)
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan heb je denk ik dezelfde TV staan als ik, maar ik heb 'm een tijdje terug moeten vervangen omdat die was ingebrand (ja, ja zelfs LCD doet dat) en het beeld heel vaal werd. Maar weggooien kon ik 'm niet, dus staat hier nog voor nood. :p

    Maar qua foons was ik even klaar met Samsung en de Xperia S was echt een hele verbetering voor mij. Ik zeg niet dat ze slecht zijn en er zijn ook dingen die ik mis nu, maar toch wil ik niet meer terug. Een van de grote vooruitgangen vind ik het display en bouwkwaliteit. :)
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Door voor de magnetron en wasmachine!
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Helemaal niks van Samsung hier jonguh! (alleen de telefoon van mn mams :cool:)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gotta collect them all!
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ze hebben ook nog stofzuigers, airco's, bluray spelers, fotocamera's, videocamera's, printers, etc... Dus je moet nog ff doorsparen :+
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, en deze dan zeker voor in de tuin? :+

    [​IMG]
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Echt jammer dat Sony afscheid gaat nemen van het groene SE liquid-logo voor de nieuwe toestellen. :'-(

    Xperia ST26 (opvolger Xperia Ray):
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina