Jammer alleen dat het zo om het beuken en andere onzin draait, DiRT 3 vond ik nog wel gaaf maar dit wordt hem niet.
Het rally gedeelte is in de demo in ieder geval ver te zoeken. Het is meer destruction derby , ook leuk maar ik zie liever rally.
Ik zal deze sowieso niet kopen. Ik vind het nog steeds smerig wat ze in DIRT 3 gedaan hebben met de downloadable content. Bepaald toernooien kan je niet op 'goud' krijgen zonder de extra content te downloaden. Verder was DIRT 3 een leuk spel, maar Showdown is weer een voorbeeld van het uitmelken van de serie. Echt zonde. Hoop dan ook dat de game slecht zal verkopen...
Dat van die extra content wist ik niet , ik heb 1000G gehaald en het spel toen verkocht. Deze ga ik ook weer halen puur omdat ik racespellen leuk vind en er verder ook niks boeiends uitkomt.
Ik vind m wel ok, deed me wel een beetje denken aan de Demolition Derby mode uit GRiD, alleen met wat meer spektakel. Ziet er op PC wel erg gelikt uit! Als iemand nog wat gameplay wil zien geef dan maar een gil, upload ik even wat.
In eerste instantie vond ik de game tegenvallen. Maar des te vaker ik de demo speel, des te leuker ik hem vind worden. Het is geen DiRT zoals we gewend zijn. Het is een arcade fun racer die mij heel erg doet denken aan games zoals Destruction Derby. Speelt lekker weg, ziet er goed uit en is fun! Het is een pick up en play game die je er altijd wel even in kan gooien. Je moet het niet gaan vergelijken met de voorgaande DiRT games, want zo'n game is het niet. Maar een leuke racer vind ik het absoluut!
Zo is het ook bedoelt. Ik denk dat ze de DiRT naam beter niet aan deze game hadden kunnen hangen, het lijkt erop dat veel mensen hierdoor verkeerde verwachtingen krijgen.
Hoop trouwens wel dat je met het volledige game races heb waar je maar 1leven hebt. Dat maakt de multiplayer wel wat uitdagender vollop ontwijken en proberen in leven te blijven etc en dan zo'n grote ronde arena en geen plekjes om te verschuilen ^^
Demo gister gedownload en hij was beter dan verwacht i.t.t. Dirt 2. De handling is doorgaans erg goed en onder controle zonder idiote slingerpartijen. Hopen dat je niet alleen maar zulke tracks moet rijden.
Ach het is weer een redelijke titel , helaas komen er maar weinig goede racegames uit Jammer dat microsoft niks doet met titels als pgr en rallisport challenge , gemiste kans in mijn ogen.
Review van Tweakers: http://tweakers.net/reviews/2599/dirt-showdown.html Ziet er wel leuk uit, denk dat ik m een keertje van Steam aftrek als ie goedkoop is (hij is gelukkig maar 30,- voor PC, dus misschien als ik in een gulle bui ben) en gewoon op GRiD 2 wacht
Ik heb hem gisteren binnen gekregen. Het is leuk omdat het verdere aanbod aan racegames erg tegen valt. Wel is het echt te makkelijk geworden , waar bij het vorige deel het gymkhana gedeelte nog wel wat oefening vergde is het nu echt een fluitje van een cent. Ook is het niet echt afwisselend kwa races , vaak hetzelfde en het meeste is volgas of ff gas los laten. Al met al leuk voor even maar ik verwacht meer van grid 2 al is dat ook erg arcade kwa besturing. Het vorige deel van grid was tenminste wel erg leuk online