fifa 12 en fifa 12 EK zijn toppers. Binnenkort Fifa 13 ben weer benieuwd of de kleine bugjes er weer uit zijn gehaald.
Ik vind hem echt matig, veel minder sfeer. Dit is een normale add-on, geen EK add-on IMO. Het hele Exhibition concept is 'gejat' van FIFA Street, wat een leuke modus is hoor. Vriend van me heeft 'm gekocht namelijk.
Ek is inderdaad echt niets,gekocht maar nauwelijks gespeeld. Jammer want de wk versie 2010 was echt top.
Klote PostNL... FIFA 12 vandaag niet ontvangen en gisteren besteld en een bevestiging van verzending gekregen.
Weet iemand hoe je de creation centre teams in een competitie kan gooien ? Als ik cariere start en druk op y om een team te vervangen zijn dus nergens de creation center teams.
Mischien een rare vraag maar stel hem toch is er iemand die hem op de PS3 speelt? zo ja dan zou ik het leuk vinden om eens een paar potjes tespelen PSN = Budje007 Probeer hem weer optepakken maar lukt nog nie echt goed
Ja, vind de uitbreiding ook wel prima. Lekker in EK-tenues en stadion tegen vrienden spelen. Het EK online spelen, en de expedition mode vind ik ook erg leuk. Vind alleen dat het misschien een beetje te random is welke speler je krijgt.
Weet iemand hoe je de creation centre teams in een competitie kan gooien ? Als ik cariere start en druk op y om een team te vervangen zijn dus nergens de creation center teams.
Ja helemaal mee eens. Eerste keer dat ik Nederland versloeg kreeg ik Braafheid, de tweede keer Emanuelson en de derde keer kreeg ik Pieters. Daarna nog drie keer geprobeerd en toen kreeg ik Vd Wiel, Krul en Boulahrouz
Wanneer krijg je dan spelers als Robben, Sneijder of Van Persie? Later in de modus of..? Want ik heb nog niemand gezien die één van hen gewonnen heeft?
Is compleet willekeurig. Eerste keer winst tegen een team krijg je een reserve, twee keer winst wissel, derde keer winst basis. 4 keer winnen of meer krijg je gewoon een willekeurige speler. Heb 3 keer gespeeld tegen Nederland en kreeg Schaars, Nigel de Jong en Sneijder.
Van Nederland kreeg ik Bruma, Mathijssen en Vlaar, maar bijvoorbeeld bij Spanje kreeg ik de 3e keer wel David Silva, dat was wel fijn!