3 nog in de seal.
1 bijna uitgespeeld.
1 speel ik maar sporadisch en in 1 ben ik sinds januari niet meer verder gegaan.
Ik was zo goed bezig met mijn backlog (in mijn hoofd is vanaf nu alles wat niet op de 360 is geen deel van mijn backlog. ), maar dan kom je opeens koopjes tegen. Verdammt.
Shadows of the Damned
Een game waar je vaak over hoort en wat dan meestal geprezen wordt. €11. Ok dan. Dat probeer ik wel.
Heb rond de release een QL gezien @ Giantbomb en een filmpje op YT waar Garcia een verhaaltje voorleest. Als de gehele game is zoals in die filmpjes zit het wel goed
Batman Arkham City
Het duurde lang voordat ik Arkham Asylum kocht, simpelweg omdat Bats een douchebag is. Maar ondanks hem bleek het toch een vrij aardige game te zijn. Nu heb ik City niet op de release gekocht omdat ik Bats nog steeds niet mag, maar toen ik Shadows of the Damned ging oppikken zag ik deze liggen voor €22. Vooruit dan! Rond de release zelfs kreten gehoord als 'Beste game ooit!'. Nu zal dat wel niet kloppen, maar ik ga er iig van uit dat het niet opeens een kut game is.
Ass Creed Revelations
Ik AssCreed. Maar om de een of andere reden Brotherhood en deze niet op de release gekocht. Misschien walg ik zo van de MP dat ik de aankoop onbewust uitstel. Nu was deze CE €22, oftewel nog goedkoper dan de reguliere versie. Tijd om em aan te schaffen dus!
Natuurlijk, CE's zijn nooit speciaal, maar artbooks kan ik altijd waarderen. En het is goedkoper dan de normale editie!
Hier wat minder positieve geluiden over gehoord dan ik hoop bij mijn favoriete serie. Maar fuck de haters. Als ik over gebouwen kan klimmen en met messen kan prikken komt het helemaal goed.
Mass Effect 3
Eens een game waar ik mee bezig ben
Het heeft niet de magie wat ME 1 en 2 wel hadden. Het weet me er niet in te trekken. En waarom komt Garrus iedere keer weer terug. Zo een saai personage.
Er valt niet echt direct wat aan te wijzen wat mis is met de game. Het schieten is weer verbeterd, dialogen werken weer hetzelfde, Normandy is back. Stats. Role playing blabla. Maar ja. Het mist blijkbaar toch iets. (Leuke personages? Interessante locaties?) Of ik mis iets.
EDI is wel (weer) awesome. Die gare Mexicaan niet. En nog een paar.
Dat ik nu op Tuchanka zit helpt ook niet. Zo een saaie lelijke planeet.
Skyrim
Nog zo een game wat me niet weet te pakken als zijn voorganger. Ik blijf de kleuren de schuld geven. Grijsgrijsgrijsgrijs. bahbahbahbah.
Ik zie me hier wel nog echt in komen. Even wat leveltjes omhoog en krachtiger worden. Dat icm de open wereld. Dan moet een game wel heel veel verkeerd doen wil ik het dan nog kut vinden.
Prototype 2
Hey. Een game waar ik mee bezig ben en ook nog gewoon eens leuk is. Bijna uitgespeeld (nog maar een missie of 2 en dan wat achievements).
Ouderwets leuk weer, al leek deze wat minder variatie te hebben dan de eerste Prototype.
Ik hoop wel dat ik op het einde New York met de vloer gelijk maak zodat ze voor Proto 3 wel een nieuwe stad moeten kiezen. Fucking New York. Ik word er doodziek van. Maar ja, gameplay is weer lekker bruut. Zoals ook te zien is aan mission objectives als deze
Duidelijk.
Graphics zijn misschien niet echt mooi, maar de framerate is helemaal stabiel. En met de chaos wat op je scherm gebeurt is dat een klein wonder te noemen.
Ik zit mensen in stukjes te hakken en het bloed vliegt overal rond.
Brawlers (grote infected) proberen me te slaan en springen overal rond.
Het scherm is gevuld met infected die rond lopen.
Een gebouw achter me staat af te branden.
Net als auto's die verspreid over de weg liggen.
Militaire gastjes met rocket launchers schieten op me. Ontploffingen overal.
Tanks schieten op me. Nog meer ontploffingen.
3 helikopters hangen boven me. Nog meer ontploffingen.
Turrets bij de militaire basis schieten op mij en de infected. Nog meer BOOOM.
Chaos. Heerlijk. En het gaat allemaal niet op een traag tempo want je personage rent en springt rond met de vaart van een sneltrein. |