[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    In welke covenant zitten jullie ^^?
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Vraagje over de baas van de Crystal Caves dan maar :+

    Wat was jou tactiek om deze snuiter tegen de grond te krijgen? Ik word namelijk vrij snel afgemaakt door zijn aanval met die spikes. Heb ook shadow garb gear aan ivm curse restistance, maar die verschilt enorm qua defense met mijn normale gear. Heb ook niet het idee dat ik die aanval kan ontwijken (toegeven, heb hem maar 2 keer geprobeerd) en als ik hem raak doe ik wel damage maar healed hij direct alles weer terug. Ben niet snel van de walkthroughs en vragen, maar wil zo snel mogelijk uit dit kut gebied weg ;)

    Had trouwens ook het idee dat het einde er nu echt aan zit te komen :'-( Is new game + tof? Wil sowieso na het uitspelen wat meer met summonen gaan doen. Heb zelf alleen voor Smoug en Ornstein iemand gesummoned, maar lijkt me leuk om anderen te helpen. Moet toegeven dat dit weleens het beste spel kan zijn dat ik ooit gespeeld heb trouwens. Kan me in ieder geval niet herinneren wanneer ik ooit zo geraakt ben door een game als deze. Benieuwd wat de studio nu gaat doen!


    Ik snap sowieso niet zo goed wat die covenants precies inhouden anders dan dat je soms iets krijgt voor het joinen ervan. Join daarom elke covenant die ik tegenkom. Zit nu bij die van die weirdass kat in Darkwoods met die hunters.
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je die scaleless draak bedoelt dan kan je als je op de juiste plek naast hem staat die aanval ontwijken. Ergens tussen zijn poot en staart in, ff beetje proberen voor juiste plek.

    Elke covenant joinen kan je uiteraard doen maar zo verdien je de beloningen meestal niet. Ik zou eerst proberen na te gaan wat je moet doen en welke rewards je krijgt. Op basis daarvan join je een covenant, wanneer je dan de rewards binnen hebt dan kan je de volgende activeren. Je raakt namelijk alle progress kwijt zodra je switched.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2012
  4. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend speelt Dark Souls meer als mij en hij is opzoek naar meer mensen die Dark Souls met hem willen doen.
    Zijn gamertag is Hard For Stylez, als jullie willen kunnen jullie hem gerust toevoegen.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dit en nog een truukje.

    Laat die draak zijn eigen crystal kapot slaan i.p.v. dit zelf te doen. Ga in het begin van de encounter bij zijn crystal staan, maar val niet aan. De draak komt naar jou toe en zal een aanval uitvoeren. Wacht tot het allerlaatste moment en wijk dan uit. Zodra de crystal barst zal hij een paar seconden verdoofd zijn en dat geeft jou voldoende tijd een paar free strikes te landen en een goede positie te kiezen (zie spoiler boven).
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Thnx guys ga ik dit weekend even proberen :)
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks voor allle medeleven :) Heb nog niet opgegeven hoor, ga er zeker nog mee verder. Maar voor toen was het ff genoeg. Ik heb alleen een hekel dat je al die skellies weer moet doen en als ik dat voor een 4e keer moet doen wordt ik sloppy en dan ben ik dus al flasks kwijt voordat ik bij de boss ben ...
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    je kunt er ook gewoon langs heen rennen, is ook niet eenvoudig maar kan prima....
     
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    wacht maar totdat je naar de demon ruins gaat, vuur gedeelte daar staan +- 10 vd dudes op je te wachten, vond dat echt een lol moment toen ik ze zag staan :lol:
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben er voorbij en heb inmiddels de Drake sword! Onder mijn stamina balk staat eeb blauw schildje met een groene pijl omhoog. Wat betekent dat?

    Eb bij de uitgebreide weaponstats staat parambonus met daarachter in blauw of rood letters, C of B. Wat betekent dat ?

    EDIT
    Lol, net een knight verslaan. Die gast oneshot me niet niet als ik mijn hield up heb. Helaas geen loot waar die stond...
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Drakesword biedt sowieso extra bescherming tegen fire magic en ook magie in het algemeen dacht ik.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Is dat wat dat schildje betekent???


    Gaat lekker nu. Boar dood, hek daarachter open. In de kerk een giant iron dude met big shield en sword dood, 2 knights dood :9
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Yep, dat geeft aan dat je tegen een vorm van schade extra bent beschermt. Gewoon even een ander wapen equipen en naar je stats kijken. Verschil wordt meteen duidelijk. Je gaat in ieder geval een stuk sneller als eerst heb ik het gevoel. Begint het kwartje al te vallen? Ik zou nog niet meteen naar boven gaan in die kerk. Ten oosten van de hoofdingang ligt een bonfire.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Haha volgens mij begint de verslaving langzaam in te zetten of niet Gakkie? :p

    Scaleless draak is echt te belachelijk makkelijk als je eenmaal weet dat die kristal kapot moet en waar je moet staan. Hele gevecht kunnen finishen zonder ooit geraakt te worden. Nu naar de catacombs. Blij dat ik een goed divine wapen heb tegen die skeletjes trouwens :)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De catacombs is ook een klote gebied. Take your time en neem inderdaad een goed heilig wapen mee.
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Net Solaire gesummoned om Smough and Ornstein te verslaan. Ben level 119 (NG+) dus het zou mogelijk moeten zijn..


    Edit: En verslagen! Eindelijk :D
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben dus nog op zoek naar de bonfire bij die church... Wel de lft naar fire link shrine gevonden en bij dat vrouwtje daar mijn estus flasks laten verbeteren.

    Humanity verhaal snap ik nog steeds niet goed, net als summons en zo. Soms zie ik een witte cirkel in beeld, geen idee wat ik daar mee kan.

    Heb ook last van een vervelende bug. Op de een of andere manier wordt ik tijdens het spelen van DS regelmatig uit xboxlive gegooid. De game stopt dan gelijk en gaat naar het hoofdmenu. Geluk begin je wel dan weer wel exact op de plek waar het gebeurde. Heeft me eenmaal de dood gekost. Vervelender is, dat nadat dat is gebeurd ik geen online features meer heb, dus geen signs, schaduwen van andere spelers, etc. Ookal ben ik dan alweer ingelogd op live. Pas als ik de game verlaat en terug ga naar het dashboard en dan de game weer start heb ik weer online functionaliteit... zwaar kl....
    Anders heb ik daar nooit last van eigenlijk, weird ...

    Weet iemand wat die letters bij de parambonus van wapens betekenen, bijvoorbeeld B, of E ...
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    A = Goed
    E= Zeer slecht ;)

    Welke Church bedoel je?
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De eerste church waar je komt na undead burg. Naast die big iron dude die ik al verslagen had zat daar nog een mini boss, sorcerer type. He's a goner ;)

    Net wel nadeel van human ondervonden... Werd invaded. Een of andere dude, helemaal rood, soort van spectral ofzo, met allemaal groene strepen die van hem af kwamen, staat ineens voor me. 1 e klap hield ik iets van 1% health over ofzo. Snel wegrennen, healen enn toen vechten. I killed the dude!!!!! Hehehe, kreeg 4 humanity :) dat zal em leren...

    Hoop alleen niet dat het te vaak gebeurt, wik gewoon spelen...

    EDIT
    speel toch zoveel mogelijk zonder guide, zelf ontdekken is leuker. Ook spannender, heb steeds geen idee of en he sterk bepaalde mobs zijn...
    Net iemand bevrijdt, geen idee wat het oplevert, hij zegt dat ik later wel een kado krijg...

    Welke stat zijn voor pyro van belang, voor de vuurdmg? Heb tot nu toe alleen maar str, end en vit gedaan...

    EDIT2
    Weer geinvade. Dat zuigt toch wel. Rolde per ngeluk de diepte in. Soul en hum zeker kwijt.... Grrrr ik wil geen pvp...
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Die ben je niet kwijt als je ze weer ophaalt.. En als je geen pvp wilt dan offline gaan spelen of niet als human..
     

Deel Deze Pagina