[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Kan het me niet voorstellen.

Ja uiteraard, maar tegen die tijd ben ik allang weer bezig met andere games, voor een 10tje korting ga ik geen maanden wachten. ;)

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Oh, ik wel, zoals je weet :D

Ik vind het heerlijk om koopjes op de kop te tikken, en aangezien ik vrijwel altijd wacht op een aanbieding, heb ik ook eigenlijk altijd wel iets te spelen.

Alleen voor games als Trials Evo wil ik nog wel eens een uitzondering maken. :)

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Net Awesomenauts gespeeld. Game is wel ok kaar niet het kopen waard vind ik.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Werd ook niet echt omver geblazen door de trial en de quicklook op GB.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Het speelt eigenlijk als Monday Night Combat, maar dan als 2d platformer. Herkennen jullie dit ook in Awesomenauts?

6. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Minecraft voor €14.99 ( je koopt 2x800MS points met 25% korting eigenlijk)

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Thanks, had Minecraft gister al gekocht maar kan hier mooi de msp even mee aanvullen voor de BF3 DLC van volgende maand :+

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, misschien toch maar eens dat vage minecraft gamepje uitproberen. Heb het een hele tijd terug op mijn laptop geprobeerd, maar die trok het niet.

Wel jammer dat de wereld zo klein is tov de PC versie.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    €15 is nog duur, eBay heb je voor €18/€19 2100 punten. Minecraft was op de pc wel geinig een tijdje met XBW members maar op een gegeven moment had ik er wel genoeg van. :+

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    HD-televisie nodig voor Minecraft XBLA

Spelers die Minecraft voor Xbox Live Arcade splitscreen willen spelen, hebben daarvoor een HD-televisie nodig. Dit melden verschillende gamers op de Minecraft-fora.

Sommige spelers zeggen dat ze zich bekocht voelen, omdat er vooraf niet is aangegeven dat er een HD-tv vereist was. Als voorbeeld noemen de gamers de pagina van het spel op Xbox Live Arcade, waar geen vermelding of informatie over de splitscreen-modus staat. Op dit moment worden spelers enkel in-game alert gemaakt op het feit dat er een HD-scherm nodig is voor de splitscreen.

In een tweet zegt ontwikkelaar 4JStudios dat er op SD-televisies te weinig resolutie is om bepaalde onderdelen van het spel volledig te optimaliseren. Microsoft zegt daarnaast in een officiële reactie dat de HD-televisie nodig is voor de beste ervaring voor klanten.

bron: http://kotaku.com/5909053/xbox-minecraft-locks-some-players-out-of-its-biggest-new-feature

Laatst bewerkt: 10 mei 2012
  11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kan het nou wel of kan het nou niet? Er staat "te weinig resolutie om bepaalde onderdelen van het spel volledig te optimaliseren". Dat is wat anders dan dat het niet helemaal niet werkt.

12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Some people who bought the Xbox 360 version of Minecraft have found themselves unable to use one of its most important features.

Update: Here's Microsoft's statement: "In order to deliver the best consumer experience, and to support the text needs of the inventory and crafting system, split-screen multiplayer in Minecraft does require an HD screen. Currently, in game prompts alert players of the HD requirements for split-screen multiplayer."

Laatst bewerkt: 10 mei 2012
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Begrijpelijk, als je in je eentje speelt is de inventory al aan de kleine kant :+

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dan ben ik niet de eenige. :+

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog gamers zonder hd (ready) tv dan:eek:

16. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Minecraft 360 binnen een uur winstgevend

De Minecraft-virus blijkt ook besmettelijk te zijn voor consolegangers. Notch heeft via Twitter laten weten dat de kosten om Minecraft naar de 360 over te zetten binnen een uur van de release zijn terugverdiend. Volgens Notch zijn de cijfers van de eerste dag "zeer, zeer goed".

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mooi, dan kan die nu ook voor wat minder in de marketplace 8)

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Had je dat niet eerder kunnen zeggen? :+

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden: