Guilds zijn er genoeg... Zit nou ook in een NL guild, was 1 keer typen en ik werd geinvite. Pas als ik 60 ben ga ik echt een goede guild zoeken.
Nou ben level 19, en ik had een leuk knopje, Outlouwed.... Ik zet hem aan en kon iedereen aanvallen.... Ik dacht hell yea en ging erop los, tot ik tot 4 keer toe door 3 / 4 man werd afgeslacht. En ik dacht huh? waarom alleen op mij en niet op elkaar? Vertelde een maat van me dat die knop ervoor zorgt dat jij iedereen aan kan vallen, maar de rest alleen jou Dus van dat knopje blijf ik wel vort af Wel n vraag, zijn er soort van pvp battlegrounds oid? hoe kan ik gewoon pvpe? of is er dat nog niet echt?
Haha wat dacht, ik druk er op en iedereen kan elkaar aanvallen? Nee is alleen zo dat jij iedereen kan aanvallen maar iedereen kan ook jou aanvallen. PVP zit er wel degelijk in, ik zit in een wat grotere guild en hebben regelmatig guild vs guild wars met andere guilds. Dat houd in, dat je zonder outlaw, mensen van de vijandige guild kan aanvallen. Eergisteren had ik wat lui gekilled en in een mum van tijd zat de halve guild achter mij aan. In respons daarom kwam mijn guild weer en zo was er best een epic battle vlak voor een dorpje aan de gang. Vanaf volgende week gaat het political systeem in werking en kan je voten voor een vanarch, deze kan dan belastingen bij bepaalde vendors instellen en kiezen welke shops er open gaan. Om Vanarch gekozen te worden heb je aardig wat votes nodig en onze guild probeert dit te bereiken door low levels te beschermen tegen gankers etc. Echte battlegrounds en Arena komt in de zomer, dit zat er al in maar er waren nog bugs aanwezig dus hebben ze dit er tijdelijk weer uit gehaald.
Ik weet niet wat ik dacht eigenlijk hahaha Ik dacht denk ik gewoon van iedereen die dat knopje aanheeft kan elkaar killen... Mensen die het niet aan hebben kan ik niet doden fzo
Werkelijk overal is TERA online uitverkocht. Zover heb ik alleen een digital copy gevonden op Randyrun. Ik weet echter niet of deze site betrouwbaar is. Jammer genoeg is alles <40 euro niet leverbaar. E: Ik heb ook gamekey.nl gevonden, maar wederom weet ik niet of het betrouwbaar is. Iemand ervaring mee?
Wat is nou eigenlijk het belangrijkste verschil tussen een warrior, beserker en slayer? de beschrijvingen lijken zo op elkaar.
Ik was eerst huiverig over de gamekey.nl, maar ik heb nu TERA gekocht voor 30 euro (en het werkt). Heeft iemand zin om, op Samuel, overnieuw te beginnen met een newbie? Het lijkt me dope om de wereld te verkennen met iemand anders.
En dat is alleen nog maar het startereiland, ben nu level 50 en verbaas me telkens weer over de sfeervolle omgevingen Een Warrior is snel, kan dodgen, en heeft aanvallen waarbij, hij tijdens het uitvoeren ervan tijdelijk niet geraakt kan worden. Heeft leather als armor Een Slayer is traag zeer mobiel, alhoewel warriors later net zo mobiel zijn, en heeft trage aanvallen die zeer hard raken en een grote kans hebben op knockdowns. Heeft leather als armor Berzerker is ook traag, minder mobiel, geen dodge maar een block (blockt echt alles, magic, stuns, aoe's etc) en heeft attacks die je oplaad door de skillknop ingedrukt te houden. Veel van deze skills zijn erg hard rakende aoe attacks. Een Berzerker speelt wat trager en is lastig om iemand te raken als berzerker, echter wanneer je iemand raakt is die vaak in 2 hits dood. Heeft plate als armor.
Gast als je die game wil ga dan niet de hele tijd hier zeuren over 10 euro -_- koop hem gewoon als je hem graag wilt, of wacht een maand en koop hem dan voor 30 euro.
Ben eerst eens uit aan het zoeken welke class ik het liefste wil spelen ! Level gewoon elke class tot level 11 erna kies ik er een haha
Als je dit spel koopt moet je zeker net als met Star Wars direct een time card invoeren om de gratis 30 dagen te unlocken?