Je kunt ze dus uit zetten? Gisteren de trial gespeeld en irriteerde me de hele tijd aan die domme beesten.
Ook enig idee hoe het met resources zit? Zoals ik heb begrepen heb je in de PC versie een infinite wereld wat dus voor infinite resources zorgt. En anders is er nog de creative mode. De XBLA versie heeft beide niet. Ik ben bang dat je relatief snel zonder ruimte en resources komt te zitten. Of valt dat wel mee?
ik denk dat je wel een maandje of wat in 1 map kan graven en bouwen voordat je alles vol hebt. Zo hard gaat het nu ook weer niet
Inderdaad, de maps zijn wel redelijk groot hoor, niet oneindig maar toch wel redelijk groot, en resources zijn er genoeg
Hm, ok. Ik heb geen idee hoeveel resources je nodig hebt voor een groot project, dus ik vroeg het maar even.
Na veel horen & zien over deze game heb ik de demo eens geprobeerd en daarna toch aangeschaft. Zijn nog noob in deze game, maar ik amuseer me der wel bij. Tis eens iets volledig anders. Deze avond ga ik me der eens wa meer in verdiepen. Mensen die graag willen samen spelen mogen me altijd toevoegen. __________________ XBOX-Live = Snakybel
Jorrie heft het alleen over het topic dat gemaakt is voor mensen die het spel op de pc spelen. Je kan hier beter mensen zoeken voor de Xbox 360 versie. Of open een nieuw topic!
toevoeging van de week? on: heeft iemand nog een leuk gratis spel voor een echte jood zoals een dash of destruction etc.?