ZIjn de verschillen in de verhaallijn groot in de keuze van eind act 1 tussen rioche en iorvitih ? of w=krijg je later uiteindelijk weer dezelfde quests? (anders moet ik voor een 2e playthrough gaan!!)
En nog krijg ik die 1e bossfight niet voor elkaar: Spoiler Ik iedere keer naar links, maar als je die trap neerlegt, mept die je. Niet van boven, maar van de zijkant. Een tentakel kan ik nog wel neerkrijgen, maar die meest uit einde zijn lastig zeg. Je probeert iedere keer te doen wat Gakkie eerder zei, maar wat is die camera ook verrot in dat gevecht. Zucht: Denk de game maar even links laten liggen.
Je kan ook je ydrin kracht gebruiken of hoe je dat ook spelt en als hij dan met zn tentakels slaat stunned dat hem! --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?lhgjgg
Tips om oren te verdienen? Net tweehonderd harpy feathers verkocht (quest ook al gedaan) en dat tikt wel aan. Maar nog steeds erg weinig, vooral als ik runes koop.
Yrden IS de trap spell waarover ik het had. @ yellow, als zo'n tentakel met rode bol omhoog gaat, naar voren lopen en ter hoogte van de bol (midden) Yrden casten. Zodra de tentakel op zijn hoogst is gaat ie slaan, dus dodge weg van de geplaatste yrden trap. Tentakel wordt getrapped, drie keer hakken en je hebt er een. daarna wordt het makkelijker, want je hebt meer ruimte. Wel zorgen dat je uit de buurt van de middelste tentakel blijft, die kun je niet verslaan. Gewoon van alle crafting mats waarvan je er veel hebt alles verkopen totdat je er max 40 ofzo overhoudt. Levert veel op. Rare mats niet verpatsen!
Ik kan het nog wel eens proberen. Als het nog niet lukt geef ik de game aan mijn broertje, dan kan die het eerst ff proberen op zijn eigen Xbox.
Vraag. Heb spel net binnen. Is die map die er bij zit de hele wereld of is allen die vallei waar het afspeelt? en is het echt al la skyrim of loop je alleen ovrr de wegen en af en toe een wat opener vallei. Begin was wel mooi. Goede voice over van hem. Benieuwd hoe die verdr is. Nu into mass effect
Game is gesplitst in drie acts, elk met hun eigen subwereld. Meestal een stad en een stuk bos/iets anders. Daar kan je gewoon doen en laten wat je wilt. Net act twee afgerond, bazen einde. Iorveth is awesome.
Ik ben met Roche meegegaan. Maar hoor over beide verhaallijnen veel positieve verhaallijnen. Ga 'm denk ik twee keer spelen dan maar.
Ik ga ook zeker beide verhaallijnen doen, maar ik bewaar wel een save van vlak voordat ik moet kiezen, zodat ik alles daarvoor niet nog een keer hoef te doen. Ik wil maar niet in deze game komen.....is een spel waar je effe voor moet gaan zitten (effe snel een half uurtje/uurtje spelen schiet niet op) en ik heb die kans nog niet vaak gehad, en als ik em wel had, ging ik liever iets anders doen......het verhaal is vet, maar de combat staat mij een beetje tegen, ondanks (of juist daardoor?) dat ik nog niet heel ver ben.....
ik vind de combat prima en lekker!! ff een vraagje ik heb nuy een aantal quests (ben in act 2 rioche) waar staat ''wait for events to unfold'' en ook 1 met ''return to ... later'' worden die automatisch geupdate als ik terug kan komen/er verder mee kan gaan of moet ik zelf later terugchecken?
Die return to later kun je gewoon weer naar terug gaan als je ff een andere sidequest hebt gedaan. Events rond de mainquests wijzen zich vanzelf en vooruitgang daarin is bijna automatisch. Doe steeds zoveel mogelijk sidequests voordat je mainquests doet. Soms moet je ff een mainquest (of een stuk ervan) doen om weer sidequests te inlokken. Er zijn ook (kleine) sidequests die je alleen kunt doen als je met een bepaalde mainquest bezig bent en die moet je dan ook completen voordat je die mainquest complete. Maar dat wijst zich allemaal eigenlijk vanzelf. Dus, play the game!
Chapter 2 Roche, geniale ontknoping! Zag ik niet aankomen. En: Spoiler Henselt gedood. Benieuwd of ik nu maatjes wordt met Letho. Heb zo'n vermoeden dat dat wel gaat gebeuren.
Is het je nog gelukt met dat tentakel beest? Ik gebruikte naast die trap, ook de hele tijd quen. Laat je 1 klap opvangen zonder damage te krijgen. Handig voor die zijwaartse klappen...of als je timing met de dodge een eer faalt.