Hier: http://www.eplaza.com/shop/productD...=462087&hash=ee4900aaa748b886382fd0f23436072c Blijkt hij op voorraad te zijn momenteel, maar ik verwacht niet dat hij enorm gelimiteerd is, niet zoals de 1e WoW CE in ieder geval.
De sfeer en muziek zijn awesome Eenvoudige besturing met toch wel diepgaande gameplay. 4 man co-op met vrienden (of zonder) De replay waarde is ongekend hoog door het random loot systeem en de area lay out die continu veranderd. Deze game is de heilige graal onder de action rpg's Amen
En kan je na gaan dat ik dat op sommige momenten al vond van Dungeon Siege III. Je hebt zeker gelijk, ook al ken ik de Diablo serie niet. Ik kan het wel zeggen op basis van wat ik al meegekregen heb. Nu alleen nog een bevestiging.
Ik zit te twijfelen of ik deze game leuk zal vinden. Komt er nog iets dat hij tot een bepaald lvl free to play is? Zodat ik het kan proberen. Of is dat nog niet bekend?
De game zelf komt met trial codes dus grote kans dat de trial morgen ook live is. Het gaat hier om act 1 tot aan de skeleton king.
Goed nieuws, uw bestelling is onderweg. Nice, vorige week D3 CE besteld, al die heisa om niks krijg em gewoon snel =)
Ik weet helemaal niet een of ik het leuk vind. Heb nog nooit Diablo gedaan. Maar ben wel benieuwd, daarom. Alleen vind het zonde om geld uit te geven voor iets wat ik misschien helemaal niet leuk vind.
Diablo I en II zijn erg goede games. Deel I wint het nog steeds op sfeer, maar de gameplay in deel 2 was ijzersterk. Dungeon Siege 3 vond ik maar een oppervlakkig aftreksel van een dungeon crawler. Hopelijk wordt Diablo III weer helemaal top.
hmmm.......ik heb de voorgaande delen nog nooit gespeeld, is het dan wel verstandig om meteen met deel III te beginnen, of mis ik dan wat (qua verhaallijn of iets dergelijks).
De verhaallijn is redelijk eenvoudig en dient eerder als backdrop. Volgens mij heeft IGN onlangs een samenvatting daarvan gemaakt. DIABLO! Wat was die game heerlijk creepy!